Last news in Fakti

10 Март, 2023 11:04 1 899 17

Tesla Model S се държи по-добре на пътя заради нов стъклен таван

  • tesla-
  • model s-
  • model x-
  • таван-
  • спирачки-
  • волан

Същият ъпгрейд е наличен и за Model X

Tesla Model S се държи по-добре на пътя заради нов стъклен таван - 1

Tesla представи няколко новости в обновените Model S и Model X по типичния за марката начин с пост в Twitter. Едно от пърите неща, които американците разкриха бе новата червена боя с името Ultra Red, която е налична за двата електромобила. Тя е допълнителна опция за 3 хиляди долара и вече е единствения червен цвят с който може да бъде поръчана колата.

Друга новост, която според Tesla също е доста важна е новият стъклен таван, който вече тежи по-малко и позволява навлизането на до 5 пъти повече светлина със същото ниво на защита. Хората на Мъск правят и уточнение, че новото по-леко стъкло подобрява и поведението на пътя, тъй като центърът на снижава центъра на тежестта.

Предпоследната новост са новите накладки при модификациите Plaid. Те издържат на по-висока температура, макар да не се споменава как това влияе на спирането от 100км/ч например. Последната опция за която вече ви разказахме преди време е връщането на стандартния кръгъл волан за хората, които не искат така наречения „yoke”.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РЗС

    8 0 Отговор
    тъй като центърът на снижава центъра на тежестта.
  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    12 5 Отговор
    😀😀😀
    НОВОСТ е връщането на стария кръгъл волан
    😀😀😀
    Тесла, сър ❗
  • 3 Некой си

    4 3 Отговор
    За всички фенове на електрокарите - псевдоеколози.
    Прочетете книгата на Сидхарт Кара - "Кобалтово червено"!
    Съветът ми е и към медии като Факти.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Няма смисъл

    4 6 Отговор

    До коментар #3 от "Некой си":

    Защо някой трябва да си губи времето да чете книга за вредите от кобалта, като повечето компании вече преминаха към батерии без кобалт? Скоро и лития ще бъде заменен с натрий, който е много по-евтин и безвреден, както и пожаробезопасен.

    Коментиран от #7, #10

  • 5 Няма смисъл

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "Некой си":

    Вместо да четеш просто гледай

    Коментиран от #6, #8, #9

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Хайл

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Няма смисъл":

    Защото книгите са истински а не като лъжеца мъск,а щом не си чел книги говори за много ниска култура и с право те наричат тъ.пак и глопаф
  • 8 Некой си

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Няма смисъл":

    Типичен представител на 90% де...ли.
    Ти го пращаш да чете книги, той ти препоръчва ютюб.

    Коментиран от #11

  • 9 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Няма смисъл":

    Книгите се четат от УМНИ ХОРА,ГЛ.ОПАЦИТЕ ГЛЕДАШ КЛИПОВЕТЕ НА МЪСК
  • 10 РЗС

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Няма смисъл":

    колко скоро ще е това скоро?
  • 11 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Некой си":

    От аФтора ганюф какво да очакваш
  • 12 Няма смисъл

    5 3 Отговор
    А ти би ли прочел книга за вредата от оловните бои и азбезта? Тази книга за кобалта чел ли си я, като ми се подиграваш, че аз не съм я чел? А при положение, че в батериите вече не се използва кобалт, какъв е смисъла да я чета въобще?

    Клипът, който съм дал е на база документи, факти и реални събития от реалността, а не книга писана в миналото. При съвременното развитие на технологиите, това което си учил в първи курс, в трети курс вече е анахронизъм и е остаряло като понятие, а да не говорим за няколко години след завършването. Най-актуалната информация се намира в Интернет, откъдето между другото можеш да си свалиш и книги на мига. Включително в аудио формат за да си ги слушаш, докато вършиш нещо монотонно.

    Както например изслушах това интервю с автора на книгата и той никъде дори не спомена единственото разумно решение - да се използват батерии без кобалт. Дори не споменава за тяхното съществуване и твърди, че във всяка литиево йонна батерия има кобалт. Дали авторът наистина не знае или се опитва да налага някакво внушение на читателите? Дали книгата дава някакво работещо решение или само вещае неизбежен апокалипсис?

    Коментиран от #14

  • 13 МЪСК 💵

    4 3 Отговор
    Това не е кола! Това е съвършенство!

  • 14 СМРАД 🛢️⛽

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "Няма смисъл":

    Не си губи времето. Просто казваш:
    - Който не си е заустил гърнето плътно в купето, а пуши на околните,
    - Който не събира петролни разливи в пликче,
    - Който не събира филтри и стари чаркалаци от храстите и деретата в чували,
    Той не може да каже КОПЧЕ за колите без ауспух!
  • 15 Край

    4 2 Отговор
    как успяха да направят по-добра кола от производители на по век и нещо не разбирам. А как успяха и по-добър дизайн да направят пък съвсем.

    Коментиран от #16

  • 16 МЪСК 💵

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "Край":

    Желая ти печалба и икона в гаража

  • 17 Гост

    2 2 Отговор
    Като няма друго,ъпдейтваме покрива.