BMW потвърди слуховете, които от много време витаят в интернет пространството и показа първи тийзър на новото I5. Електрическата 5 Series ще се присъедини към гамата от електрически модели, която включва i3, i4, i7, iX3 и iX. Това ще се случи през октомври, когато електрическият модел ще дебютира заедно със стандартната 5 Series в традиционните форми на седан и комби.
Снимката, която от BMW споделят ни показват колата под покривало и единственото, което можем да различим от дизайна ѝ са характерните в последно време LED светлини с вертикални дневни светлини. Очаква се i5 да не се отличава от стандартната 5 Series с бензинови и дизелови двигатели, като основните разлики вероятно ще се изразят в липсата на ауспуси в задната част.
Очаква се по-практичното i5 Touring да дебютира през следващата година. Заедно с двата модела ще видим и наточен модел с буквата M. Не се уточнява дали ще видим М5 на ток или М50 модел, но вероятно става въпрос за втория вариант. Що се отнася до конвенционалното М5, то ще се сдобие с електромотори, които ще подпомагат бензиновия двигател, за да доставят още повече мощност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бегай
Коментиран от #2, #3, #4
11:45 15.03.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Бръм бръм
До коментар #1 от "Бегай":
Никой не ти е сложил пистолет на челото да си купиш електрически автомобил. На който му е кеф да кара бърз автомобил ще си купи електричка. На тези като тебе на които им е повече кеф да слушат звука, отколкото да карат и да усещат ускорението има и бензинови модели. За всеки влак си има пътници12:24 15.03.2023
4 Дедо ти МакКърти
До коментар #1 от "Бегай":
Еми като бензина е скъп, пуши, чупи се и не върви...23-годишния рекорд на Nick Heidfeld с болид на Формула 1 McLaren MP4/13 стана на сол!
Как биеш с 3 (три) секунди рекорд на F1 на писта с шампион зад волана, ми кажи?
Кое стартира по-добре от top fuel драгстер - тракшън контрол (контрол на сцеплението) с честота 1000 херца, кое ДВГ го може?
Кое завива по-добре от Формула 1 - векторна тяга към всяко колело с честота 100 пъти в секунда - 3 ускоряват, докато едно спира и в следващата стотна - обратно!
Кой диференциал го може?
Мотори с по 20-30 000 оборота и постоянен въртящ момент, без скоростни кутии, раздатки и кардани.. Къде при ДВГ?
15:23 15.03.2023