Инженерите на Volkswagen разработват нов V6 с директно впръскване на горивото и малък ъгъл между цилиндрите, съобщава AutoWeek. Проектът е поверен лично на наскоро назначения директор по двигателостроенето на компанията Фриц Айхлер, поел длъжността след напускането си от Mercedes AMG. Дело на Айхлер са моторите от последно поколение на AMG.
Новият VR6 има работен обем 3.0 литра. Двата реда цилиндри са разположени под ъгъл от 15 градуса един спрямо друг. Както и в миналото, немците прибягват до такава архитектура заради изключително компактните размери на агрегата и възможността за напречен монтаж.
За разлика от предишните атмосферни VR-шестаци на Volkswagen, с които се оборудваха Golf R32, Passat R36 и CC VR6, новият мотор ще бъде снабден с два турбокомпресора. С такъв двигател бе снабден концептът Design Vision GTI, представена на тазгодишния събор в австрийския град Вьортерзее. 3.0-литровият V6 развиваше 503 к.с. и 560 Нм.
Според вътрешни източници от VW серийната версия на агрегата ще има по-скромна мощност. В зависимост от версията новият VR6 ще развива между 340 и 450 коня и ще се монтира на следващото поколение Passat, CC, Scirocco и бъдещия всъдеход CrossBlue.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 '''''VIP VAG'''''
Коментиран от #21
09:21 26.09.2013
2 Симеон Тасев
09:25 26.09.2013
3 Shmeker
Наистина почва да става култ голфа.
09:35 26.09.2013
4 Румен Янев
10:33 26.09.2013
5 Iaroslav Stanchev
10:47 26.09.2013
6 '''''VIP VAG''''' (kam komentar 2)
11:22 26.09.2013
7 ВИП АМГ
Коментиран от #20
11:25 26.09.2013
8 Geizer Prostak
Коментиран от #10
11:59 26.09.2013
9 Svetlozar Todorov
12:03 26.09.2013
10 БУМЕР КАМОР
До коментар #8 от "Geizer Prostak":
vijdam che pak si se izkazal nepodgotven.karai si golfa i si trai.Коментиран от #11
12:08 26.09.2013
11 Ivailo Chankov
До коментар #10 от "БУМЕР КАМОР":
Нима искаш да ми кажеш, че А-класата е по-хубава от Голф GTI ?Коментиран от #12
13:21 26.09.2013
12 БУМЕР КАМОР
До коментар #11 от "Ivailo Chankov":
vw sas svetlodiodi.tragnali da se merqt sas sazdatelite na avtomobilaКоментиран от #13
14:19 26.09.2013
13 Румен Янев
До коментар #12 от "БУМЕР КАМОР":
"svetlodiodi" още не са създадени ... виж светодиоди има ! Но като се приеме факта че се срамуваш от кирилицата и пред нея предпочиташ маймуница - простено ти е !17:12 26.09.2013
14 Ивайло Каназирски
Сега си гният повече от опели и фордове. Golf-чето на външен вид изглежда доста примамливо, от вътре малко бие на пародия на супер кар. Пародия защотото с този дървесен мъх съм сигурен, че до втората година ще поникне. VW не са правели никога качествени салони, поне от Голф 2 на горе) Дано да няма ядове със скоростите както масово имаха проблеми в последните години. А за напусналия инженер от мерцедес- Ами те са в яка криза, силно харчещи автомобили, много дефекти в скоростите, и големи луфтове покрай детайлите на новите модели, на новата Е класа фаровете и седят все едно е блъскана многократно челно и не е правена като хората .... За толко пари има лифтове като на бюджетна дачия :D
Коментиран от #15
17:20 26.09.2013
15 Iaroslav Stanchev
До коментар #14 от "Ивайло Каназирски":
Не знам дали е мъх,ама мяза на велура дето го слагахме отзад на таблата на космичите и жигулите.Само едно кученце с клатеща глава му трябва и е готов за Перник.Коментиран от #16
18:50 26.09.2013
16 Румен Янев
До коментар #15 от "Iaroslav Stanchev":
Трудно ще върви в Перник защото там двойките с агрегат 1.4 и LPG са по петстин коня / минимум/ А има и тарикати които слагат лепенка remus на задното стъкло и светещи пръскачки за стъклото и по този начин вдигат мощноста с около 40 % /минимум/ А пък и тоя като го гледам с 2 педала как ще вдигне на втора 140 ??? Нема шанс просто19:53 26.09.2013
17 реален
Коментиран от #18
21:18 26.09.2013
18 Ивайло Каназирски
До коментар #17 от "реален":
Истината, за това внимание е, че марката лежи на стара слава от 23 4 години на сам. Светът много се е променил. 1989 година форд на карбураторен автомобил слагат запалителен датчик (спестява се капачка палец делко,) Доста стара и не особено ефективна за искрата технология. VW 1998 година все още слагат такива мотори по колите си !! Не съм фен на форд, но някак си са били 10 години по напред от VW . Да не говорим и за други марки автомобили .Коментиран от #22, #23
21:27 26.09.2013
19 БУМЕР КАМОР
23:59 26.09.2013
20 БУМЕР КАМОР
До коментар #7 от "ВИП АМГ":
00:06 27.09.2013
21 Мирослав Маринов
До коментар #1 от "'''''VIP VAG'''''":
s-класата е мерцедес А що се отнася за VW golf той се е доказал като здрав автомобил.06:27 27.09.2013
22 Симеон Тасев
До коментар #18 от "Ивайло Каназирски":
ама забравяш друг интересен факт от кога мерцедес и бмв имат инжекциони от когато такива коли като форд са им слагали само карборатори10:43 27.09.2013
23 Симеон Тасев
До коментар #18 от "Ивайло Каназирски":
мерцедес и бмв са колите който са по-първи в много неща който до сега има марки който ги нямат,но както и да еспор няма че тоя голф бива така е при положение че 2 ката и 3 ката са кофи без една екстра вътре голи в 4 ката там нещата са малко ама много малко по-добре и то визоално най-добре е от 5 нагоре като вид и качества
Коментиран от #32
10:45 27.09.2013
24 Кобрата
Какво сте се събрали всичките безработни тука да плюете колата и да се правите на големите разбирачи...повечето надали имат и golf карайте си ладичките и си дръжте езика зад зъбите
Коментиран от #25
15:26 27.09.2013
25 Симеон Тасев
До коментар #24 от "Кобрата":
пич подръшката на сака една кола е еднаква масло двигател масло за скоростите и диференциала ремъци филтри нови гуми и данъци друго ако знаеш сподели17:38 27.09.2013
26 валко
18:41 27.09.2013
27 Мирослав Маринов
Коментиран от #29
21:07 27.09.2013
28 Мирослав Маринов
21:09 27.09.2013
29 Симеон Тасев
До коментар #27 от "Мирослав Маринов":
аааааааааааааа квооооооооооо21:09 27.09.2013
30 EMSKI
Коментиран от #31
23:56 27.09.2013
31 Симеон Тасев
До коментар #30 от "EMSKI":
10:39 28.09.2013
32 Антонио Стойков
До коментар #23 от "Симеон Тасев":
ВизОално ли са по-добре, неграмотен...?17:24 28.09.2013
33 Пича-от КраштестАгенцията
14:32 29.09.2013