Last news in Fakti

26 Септември, 2013 09:18 33 173 33

VW възражда VR6 с 450 к.с.

  • volkswagen-
  • vw-
  • golf-
  • passat-
  • vr6-
  • design vision gti

Инженерите на Volkswagen разработват нов V6 с директно впръскване на горивото и малък ъгъл между цилиндрите, съобщава AutoWeek. Проектът е поверен лично на наскоро назначения директор по двигателостроенето на компанията Фриц Айхлер, поел длъжността след напускането си от Mercedes AMG. Дело на Айхлер са моторите от последно поколение на AMG.



Новият VR6 има работен обем 3.0 литра. Двата реда цилиндри са разположени под ъгъл от 15 градуса един спрямо друг. Както и в миналото, немците прибягват до такава архитектура заради изключително компактните размери на агрегата и възможността за напречен монтаж.



За разлика от предишните атмосферни VR-шестаци на Volkswagen, с които се оборудваха Golf R32, Passat R36 и CC VR6, новият мотор ще бъде снабден с два турбокомпресора. С такъв двигател бе снабден концептът Design Vision GTI, представена на тазгодишния събор в австрийския град Вьортерзее. 3.0-литровият V6 развиваше 503 к.с. и 560 Нм.



Според вътрешни източници от VW серийната версия на агрегата ще има по-скромна мощност. В зависимост от версията новият VR6 ще развива между 340 и 450 коня и ще се монтира на следващото поколение Passat, CC, Scirocco и бъдещия всъдеход CrossBlue.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 '''''VIP VAG'''''

    6 3 Отговор
    I neka pliueneto da zapochne SEGA !

    Коментиран от #21

  • 2 Симеон Тасев

    7 1 Отговор
    добре е
  • 3 Shmeker

    7 2 Отговор
    Красота!
    Наистина почва да става култ голфа.
  • 4 Румен Янев

    5 2 Отговор
    Гоуфо се ражда у Германия и мре у Перник
  • 5 Iaroslav Stanchev

    2 5 Отговор
    Ми,тоя гоуф не може да стигне до Перник.Пък и да стигне,там всичките 2-ки и 3-ки са по пестин коньове и връвят на цумует,тоя няма шанс,просто.
  • 6 '''''VIP VAG''''' (kam komentar 2)

    1 4 Отговор
    Bravo Moni, taka te iskam.
  • 7 ВИП АМГ

    1 11 Отговор
    VAg niamat shans pred mercedes benz.tezi koito ne viarvat dasi karat golfa i dasi misliat che imat strashno chudo na tehnikata.

    Коментиран от #20

  • 8 Geizer Prostak

    5 2 Отговор
    vipbumeramg molqtise hodi igrai nfs i ne pi6i komentari

    Коментиран от #10

  • 9 Svetlozar Todorov

    2 1 Отговор
    Първия голф,който ми харесва , браво !
  • 10 БУМЕР КАМОР

    1 8 Отговор

    До коментар #8 от "Geizer Prostak":

    vijdam che pak si se izkazal nepodgotven.karai si golfa i si trai.

    Коментиран от #11

  • 11 Ivailo Chankov

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "БУМЕР КАМОР":

    Нима искаш да ми кажеш, че А-класата е по-хубава от Голф GTI ?

    Коментиран от #12

  • 12 БУМЕР КАМОР

    1 8 Отговор

    До коментар #11 от "Ivailo Chankov":

    vw sas svetlodiodi.tragnali da se merqt sas sazdatelite na avtomobila

    Коментиран от #13

  • 13 Румен Янев

    7 1 Отговор

    До коментар #12 от "БУМЕР КАМОР":

    "svetlodiodi" още не са създадени ... виж светодиоди има ! Но като се приеме факта че се срамуваш от кирилицата и пред нея предпочиташ маймуница - простено ти е !
  • 14 Ивайло Каназирски

    3 1 Отговор
    до ВИП АМГ .... Мерцедес умряха още преди 22 години с 124-ките.
    Сега си гният повече от опели и фордове. Golf-чето на външен вид изглежда доста примамливо, от вътре малко бие на пародия на супер кар. Пародия защотото с този дървесен мъх съм сигурен, че до втората година ще поникне. VW не са правели никога качествени салони, поне от Голф 2 на горе) Дано да няма ядове със скоростите както масово имаха проблеми в последните години. А за напусналия инженер от мерцедес- Ами те са в яка криза, силно харчещи автомобили, много дефекти в скоростите, и големи луфтове покрай детайлите на новите модели, на новата Е класа фаровете и седят все едно е блъскана многократно челно и не е правена като хората .... За толко пари има лифтове като на бюджетна дачия :D

    Коментиран от #15

  • 15 Iaroslav Stanchev

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Ивайло Каназирски":

    Не знам дали е мъх,ама мяза на велура дето го слагахме отзад на таблата на космичите и жигулите.Само едно кученце с клатеща глава му трябва и е готов за Перник.

    Коментиран от #16

  • 16 Румен Янев

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Iaroslav Stanchev":

    Трудно ще върви в Перник защото там двойките с агрегат 1.4 и LPG са по петстин коня / минимум/ А има и тарикати които слагат лепенка remus на задното стъкло и светещи пръскачки за стъклото и по този начин вдигат мощноста с около 40 % /минимум/ А пък и тоя като го гледам с 2 педала как ще вдигне на втора 140 ??? Нема шанс просто
  • 17 реален

    3 2 Отговор
    Абе,много ми е интересно дали има друга марка автомобил която да предизвиква такива разгорещени спорове и дебати ? Това говори нещо,не се ли замисляте.И най-интересното е, че това е от доста години назад.Явно с нещо заслужават внимание

    Коментиран от #18

  • 18 Ивайло Каназирски

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "реален":

    Истината, за това внимание е, че марката лежи на стара слава от 23 4 години на сам. Светът много се е променил. 1989 година форд на карбураторен автомобил слагат запалителен датчик (спестява се капачка палец делко,) Доста стара и не особено ефективна за искрата технология. VW 1998 година все още слагат такива мотори по колите си !! Не съм фен на форд, но някак си са били 10 години по напред от VW . Да не говорим и за други марки автомобили .

    Коментиран от #22, #23

  • 19 БУМЕР КАМОР

    0 3 Отговор
    priatelio markata mercedes benz ne e za takiva kato teb,kaktovijdam dobre si go razbral.
  • 20 БУМЕР КАМОР

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "ВИП АМГ":

  • 21 Мирослав Маринов

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "'''''VIP VAG'''''":

    s-класата е мерцедес А що се отнася за VW golf той се е доказал като здрав автомобил.
  • 22 Симеон Тасев

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Ивайло Каназирски":

    ама забравяш друг интересен факт от кога мерцедес и бмв имат инжекциони от когато такива коли като форд са им слагали само карборатори
  • 23 Симеон Тасев

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Ивайло Каназирски":

    мерцедес и бмв са колите който са по-първи в много неща който до сега има марки който ги нямат,но както и да е
    спор няма че тоя голф бива така е при положение че 2 ката и 3 ката са кофи без една екстра вътре голи в 4 ката там нещата са малко ама много малко по-добре и то визоално най-добре е от 5 нагоре като вид и качества

    Коментиран от #32

  • 24 Кобрата

    2 3 Отговор
    Golf-ът е перфектен разбира се, че Mercedes и BMW са по хубави, но това са автомобили от висок клас и поддръжката им е доста скъпа, а пък golf-ът е много икономична и практична кола.
    Какво сте се събрали всичките безработни тука да плюете колата и да се правите на големите разбирачи...повечето надали имат и golf карайте си ладичките и си дръжте езика зад зъбите

    Коментиран от #25

  • 25 Симеон Тасев

    1 4 Отговор

    До коментар #24 от "Кобрата":

    пич подръшката на сака една кола е еднаква масло двигател масло за скоростите и диференциала ремъци филтри нови гуми и данъци друго ако знаеш сподели
  • 26 валко

    2 3 Отговор
    подръшката на сака една кола е ,таблата на космичите и жигулите. За толко пари има лифтове като на бюджетна дачия Най напред си научите уроците по граматика и тогава пишете,без значение какво. Поне няма да ви се смеят.
  • 27 Мирослав Маринов

    1 2 Отговор
    до симеон тасев как може твоята кофа да оценява vw?

    Коментиран от #29

  • 28 Мирослав Маринов

    1 2 Отговор
    бедни ми Български царвул
  • 29 Симеон Тасев

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Мирослав Маринов":

    аааааааааааааа квооооооооооо
  • 30 EMSKI

    1 1 Отговор
    Хората творят,Вие само плюете ......!!! Ние какво сме направили? Надали малкия ъгъл между цилиндрите Ви говори нещо!!!! Приказвайте си.......през това време,другите правят нещо!!!

    Коментиран от #31

  • 31 Симеон Тасев

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "EMSKI":

  • 32 Антонио Стойков

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Симеон Тасев":

    ВизОално ли са по-добре, неграмотен...?
  • 33 Пича-от КраштестАгенцията

    0 0 Отговор
    Грозно е а интериора още повече но има досва екстри и екстра голяма цена като за народна кола