Last news in Fakti

19 Май, 2023 18:38 2 908 10

Hyundai възроди класика от 70-те с модерно задвижване

  • hyundai-
  • pony concept-
  • pony

Pony Coupe Concept бе показан с 1.2-литров двигател

Hyundai възроди класика от 70-те с модерно задвижване - 1

Hyundai пресъздаде един от най-емблематичните си модели - Pony Coupe Concept, който беше представен на автомобилното изложение в Торино през 1974 г. По пресъздаването автомобилният производител работи с GFG Style - италианска дизайнерска къща, основана от Джорджето Джуджаро и неговия син Фабрицио.

Колата бе показана отново на езерото Комо, Италия, по време на първото издание на Hyundai Reunion, обединяващ миналото на марката и нейното бъдеще.

Първоначално от Hyundai са планирали концептуалният Pony Coupe да се превърне в сериен модел, но трудните икономически условия в края на 70-те години на миналия век правят това невъзможно. Колата се характеризира с емблематични геометрични линии и възприема много интригуващ дизайн, който може би е най-добре да се гледа отстрани. Има дълъг преден надвес, разширени арки на колелата, сребристи джанти и дебели В-колони. Формата на задното стъкло допринася за привлекателността на автомобила, така че не е чудно защо Hyundai използва оригиналния автомобил като вдъхновение за N Vision 74 и Ioniq 5 EV.

Hyundai за първи път показа си Pony Coupe Concept през ноември миналата година. Колата се задвижва от 1,2-литров четирицилиндров двигател с мощност 82 к.с. при 6000 об/мин, която се изпраща през задните колела.

"В ерата на електрификацията ключово условие за превръщането на Hyundai Motor Company в лидер в бъдещата мобилност ще бъде способността ни да останем верни на непоклатимите ценности, които наследихме", добави президентът и главен изпълнителен директор на Hyundai Джехун Чанг. "Занапред, чрез Hyundai Reunion и други инициативи, ще продължим да използваме нашето миналото като уникален вектор за бъдещите ни иновации."


Поставете оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мъск

    6 4 Отговор
    Искам я!
  • 2 123456

    3 6 Отговор
    Имаше едно време едни шкода 120 - нещо такова
  • 3 Имах в hyidai чистонов от магазина 2017

    6 1 Отговор
    топ та топ genesiss .....никога вече .....
    на тези дето им харесава , да са живи и здрави
  • 4 гост

    5 1 Отговор
    Това всъщност е доста изкопиран Де Лориън , даже мисля че дизайна беше на същите италианци , май са решили да продадат един проект два пъти !!
  • 5 незнайко

    2 1 Отговор
    Колата прилича на DeLorean ! Коя е конструирана по наприд ?

    Коментиран от #6

  • 6 незнайко

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "незнайко":

    Първият прототип на DeLorean DMC-12 е завършен през октомври 1976 г. от Уилям Т.

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "незнайко":

    Колата е създадена от известния италиански дизайнер Джорджето Джуджаро. DMC-12 има аеродинамичен профил, разполага с врати, които се отварят като крила (познати и като тип „чайка“), изработена е от полирани панели от неръждаема стомана (небоядисани) и детайли от фибростъкло. Това е официална информация от сайта на Де Лориън !! Същия създал този Хюндай , за който не е разбрал !
  • 8 абсолютно ренде

    1 1 Отговор
    май е правено със същата тесла като Лада Самара

    Коментиран от #10

  • 9 СЗО

    2 0 Отговор
    Ясно от къде са прекопирали сайбъртрака.
  • 10 Знайко

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "абсолютно ренде":

    Не се обаждай като не разбираш от дизайн. Ръбатия дизайн е производен на кубичния. Превеждам като за прости хора- когато издялаш ръборете на един паралелепипед и го подостриш отпред, отзад , отсрани и отгоре получаваш този клинообразен силует с високи надвеси ...даже си го представям с едни високи и широки гуми тип лудия макс!