Last news in Fakti

19 Юни, 2023 11:36 3 146 9

Ето колко струва най-мощната „петица“ у нас

  • bmw-
  • 5 series-
  • i5-
  • цена-
  • българия

Базовият модел започва от 114 100 лева

Ето колко струва най-мощната „петица“ у нас  - 1

На 8 юни BMW официално представи новата 5 Series у нас със специално събитие на което наш екип присъства. Тогава ви показахме подробно новата лимузина и ви споделихме базовата ѝ цена от 114 100 лева. Тази сума се отнася за базов имодел с означение 520i и мощност от 208 конски сили.

Освен него, същото означение, но с префикса 520d споделя дизеловата версия с 2.0-литров двигател, чиято базова цена започва от 118 850 лева във версия само със задно предаване и 123 850 лева във версията с 4х4 задвижване. Мощността и при двете модификации е 197 конски сили.

Ето колко струва най-мощната „петица“ у нас

За момента лимузината се предлага и в две изцяло електрически версии – i5 eDrive40, както и i5 M60 xDrive. Първият вариант разчита на електромотор разположен на задната ос, който генерира 340 конски сили. Тази вариация започва от 139 300 лева, докато за по-мощната и всъщност най-мощна версия към момента ще трябва да доплатите малко над 65 хиляди лева.

Ето колко струва най-мощната „петица“ у нас

Срещу 195 700 лева получавате задвижване на четирите колела, благодарение на два електромотора, както и мощност от 601 конски сили. Батерията е с капацитет от 81.2кВтч и може да се зарежда с до 205кВ. За момента това е най-мощната версия, преди появата на M5 през следващата година, която ще разчита на хибридна конфигурация, вероятно с мощност от над 650 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПарИ

    7 3 Отговор
    Преди да почнат да печатата парите за уж "ковид" последствията беше ясно, че всяко печатане ще вдигне инфлацията, но после стана ясно, че печатането е било за да се наливат пари във войната с идеята, че ако войната се спечели видиш ли това ще изтрие инфлацията на база това, което ще се заграби.... Разбира се тази сметка е правена без "кръчмар" и като цяло прилича повече на хазартна личност, която залага всичко или нищо ... и познайте като се озовем за 3-ти път (първа световна, втора и сега) на страната на губещия запад и нас все едни и същи немци ни коткат да им вървим по глупостите ... и после като загубили пак ще се оплакваме че някой ни е виновен, а никой няма да упрекне че влизаме от война във война ... хем сме миролюбиви, хем нямаме полза от войната... повтаряме едни и същи грешки, пък после изтока ни е виновен, че на запад за неадекватни, пък ние сме искали като тях ..... неадкватни да сме.

    Коментиран от #4

  • 2 сектант

    10 2 Отговор
    не знам кое е по-грозно - това или новата кия спорТИЧ
  • 3 мижав интерес

    7 3 Отговор
    Имам мижав интерес към боклуци
  • 4 Така е

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "ПарИ":

    Не го дочетох. Потресаващи глупости. Рубладжии, поне стойте настрани от автофорумите. То че трябва да се отчитате ясно. Ама такива фантасмагории даже и руската пропаганда не е съчинила все още.
  • 5 Ти да видиш

    2 3 Отговор
    200 000 евраци и получаваш много ярки и зрелищни фойерверки! Абе със една дума факла!
  • 6 гост

    1 9 Отговор
    Само зарядната мрежа на Tesla е по-скъпа от цялата компания BMW !!!!!!!!!!!!!
    Eксперт от Morgan Stanley оценява станциите Supercharger на 100 милиарда долара ! Решението на Tesla да отвори огромната си мрежа за зареждане за други автомобилни производители несъмнено има значителни косвени ефекти върху цялата автомобилна индустрия. Темата става голяма и се допълва от факта, че новите електромобили от първите два партньора на Tesla за зареждане - Ford и GM, ще разполагат с конектора на Tesla за Северноамерикански стандарт за зареждане (NACS) в бъдеще. Чрез партньорството с Tesla, компаниите Ford и GM вече имат достъп до допълнителни 12 000 зарядни устройства в САЩ и Канада. Собствениците на техните превозни средства, разбираемо, ще трябва да плащат малко повече от потребителите на Tesla, за да зареждат в мрежата. По отношение на това колко приходи ще направи Tesla от отварянето на своята мрежа, някои анализатори смятат, че цифрата от около 3 милиарда долара до 2030 г. е правдоподобна. Адам Джонас от Morgan Stanley, един от най-добрите анализатори на Tesla, обаче се опита да оцени мрежата Tesla Supercharger в нейната цялост. Джонас и неговият екип вярват, че в дългосрочен план Tesla може да произвежда и съхранява собствена слънчева електроенергия, за да захранва своите суперзарядни устройства. Най-оптимистичният вариант при изчисленията на Адам Джонас сочи, че мрежата на Tesla Supercharger може да струва до 100 милиарда долара. Подобна оценка би направила Sup

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    1 6 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Най-оптимистичният вариант при изчисленията на Адам Джонас сочи, че мрежата на Tesla Supercharger може да струва до 100 милиарда долара.

    Подобна оценка би направила Supercharger по-ценна от няколко основни автомобилни производители като Hyundai и BMW !!
    Мога да добавя , че за 100 милиарда мрежата на Тесла е по-скъпа не само от БМВ , а от ВСИЧКИ автопроизводители в момента без Тойота !! Но ЗАСЕГА , щото на Тойота и предстои сериозен срив , а мрежата на Тесла ще струва много повече от 100 милиарда само след десетина години !! За самата Тесла най-вероятно ще струва колкото целия отрасъл накуп !!!

    Коментиран от #8, #9

  • 8 Баща ти

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    И като се събуди,чаршафът мокър
  • 9 Така е

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Хайде да се срива вече Тойота, че да се успокои някой, който мечтае за Тойота, ама май още и книжка няма.