Tesla отново предизвика лоши чувства в своите фенове, след като компанията предложи нищожно ниска цена за нещо за което таксува близо 4 пъти повече. Става въпрос за усъвършенствания автопилот на компанията, наречен Full Self-Driving Beta, предлагащ се допълнително към всеки нов модел за „скромната“ сума от 15 хиляди долара.
Собственик на компанията на име Алекс разказа историята си в Twitter, като сподели съобщения от платформата на марката, където служител му предлага изключително ниска цена за автомобила. Алекс иска да върне своята Tesla за обратно изкупуване, а колата под въпрос е Tesla Model Y от 2020-та в неясно състояние и с неясен пробег. Освен за нас, тези фактори са неясни и за Tesla, тъй като компанията вижда единствено, че колата няма предходни произшествия или модификации.
Сумата, която служителят му предлага е 37 700 долара или около два пъти и половина повече от настоящата цена на автопилота. Най-интересното е, че тази екстра изглежда не е толкова скъпа на вторичния пазар и цената без нея е само с 3900 долара по-малко или точно 33 800 долара. Разбира се, трябва да уточним, че през 2020-та, когато колата е купувана, цената на екстрата е била 7 хиляди долара, но също трябва да споменем и думите на Мъск, който тогава сподели, че автопилотът ще бъде ценна придобивка с тази цена.
Това е пореден случай на поредно недоволство от феновете на марката, след като през май DriveTesla Canada разкри имейл, в който представител на Tesla изрично заявява, че "FSD не променя стойността на автомобила". Преди това, през 2021 г., самият Мъск отговори на оплакване за подобна ситуация с думите: "Няма съмнение, че FSD трябва да се разглежда като разумно ценна при извършване на замяна".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тесльо
10:34 17.07.2023
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
За теслА или добро или НИЩО ❗
Искали да ги връщат !
Ама как така - те тук се бият двама за една теслА-
Всеки вика :
- Ти я вземи ❗
10:38 17.07.2023
3 Леля Гошо
Коментиран от #6
10:38 17.07.2023
4 Фарадей
11:32 17.07.2023
5 Гост
11:33 17.07.2023
6 Кола за 35 хил. евро с 500 коня!
До коментар #3 от "Леля Гошо":
Разходът на 100 на ток е сигурно 1/3 от дизела, а за града да не говорим. Кое е толкова лошото? Разбира се услугите, клоновете, връзка с клиенти, всичкото това е ужас.Коментиран от #9, #10, #11
11:35 17.07.2023
7 Гост
11:35 17.07.2023
8 Така е
11:43 17.07.2023
9 Гост
До коментар #6 от "Кола за 35 хил. евро с 500 коня!":
Да,но цената да си я купиш е двойна.12:34 17.07.2023
10 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #6 от "Кола за 35 хил. евро с 500 коня!":
За градска кола е супер!Писал съм мнението си доста пъти.
Проблемът е , че не е удобно за семейни излети и почивки или когато бързаш за по-далечна дестинация.
А какво да каже дядо Митьо дето ходи само до съседното село и до нивите си !
Лошо няма в ел.ките , но политиканите пак впрегнаха каруцата пред коня.
Коментиран от #12, #14
13:46 17.07.2023
11 За 35 Евра
До коментар #6 от "Кола за 35 хил. евро с 500 коня!":
нова перформънс ли е какво е версията - няма как...35-40 са по-скоро базовите версии с по 280-320 к.с....
14:23 17.07.2023
12 Тес
До коментар #10 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Само за градско е идеална, но при условие, че караш доста, а не по 20-30 км дневно.18:12 17.07.2023
13 бай Даньо
18:35 17.07.2023
14 бай Даньо
До коментар #10 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Моето мнение е същото. В едно семейство винаги ще има една бензинова кола по добре джипка за планина и за дълги преходи а за града електрическа за тоя който кара по дълго за работа. Мъска малко обърка работата с първите тесли които бяха ужасно скъпи , но все някой трябва да плати за разработката, кой ако не първите купувачи . Вече си идваме на думата модел 3 е по евтин от средната цена на кола в Америка предполагам и Европа . Изглежда и аз отивам към модел 3 може би още едно намаление на цената на. Ако алтернативата на Модел 3 е Приус на Тойота то Приуса е на почти същата цена но караш 3 пъти по скъпа . Ако имаш средното американско каране ( 40 мили на ден) спестяваш поне $1000 на година за 10 години стават $10К ако сложиш поддръжката на хибрида ( който е много по евтин от обикновен бензин но все пак ) още $5к то се вижда как едната кола трябва д а е електрическа. Някой ще кажат няма инфраструктура за зареждане и това не е верно . Днес слушах че в един американски град от 100 000 души има инсталирани над 700 зарядни тоест дори половината автомобила в тоя града ( 50к да кажем ) да решат да заредят в един ден могат - по 30 мин зараждане за 24 часа на ден по 750 станции прави 36 000 зареждания . Това е абсурдна ситуация повечето коли ще искат едно зареждане на седмица ... Най големия ми проблем е как да преглътно туй редко гуйнo Муск !?Коментиран от #15, #17
18:54 17.07.2023
15 Така е
До коментар #14 от "бай Даньо":
Наредихте Тойота Приус до Тесла 3, а и всякакви обобщения за това, как се използват колите е невалидно. Всеки използва колите по различен начин и не както е в анализа ви. Приус има близо 90 км преход на ток. Въпреки, че не харесвам плъгин хибридите, новият Приус е много по-добър избор от Тесла3.Коментиран от #16
13:56 18.07.2023
16 бай Даньо
До коментар #15 от "Така е":
Вервай ми имам от 10 години поне стария Приус (луксозния на Лексъс), даже съм на втори които е вече на 200 000 мили и знам какво говоря. Плъг ин са глупост карай само на електричество и батерията е заминала за 50 000 км...17:46 18.07.2023
17 Ще чакам
До коментар #14 от "бай Даньо":
да спестя едни имагинерни 10 000-15000 за цели 10 години, вместо да се впрегна на работа и да изкарам няколко пъти по толкова…Коментиран от #18
18:56 18.07.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.