Last news in Fakti

27 Юли, 2023 13:03 17 741 18

Обновеният VW ID.3 вече е у нас. Вижте и цените му

  • volkswagen-
  • id.3-
  • фейслифт
Обновеният VW ID.3 вече е у нас. Вижте и цените му - 1

Обновената версия на първородния електрически автомобил на VW вече е на родна земя и е наличен за поръчки. Става дума за фейслифт на представения преди две години и половина модел. Това бе и първият модел, който от Volkswagen показаха под новия бранд ID. и имаше тежката задача да привлече клиентите към новото електрическо бъдеще на компанията.

Обновеният VW ID.3 вече е у нас. Вижте и цените му

Както всяко начало, така и това имаше някои проблеми, които се изразяваха главно с проблеми в софтуера при конкретния модел. В комбинация със сензорните бутони около инфотеймънт екрана и волана, изживяването в интериора не бе на нивото, което всички очакваха. Сега, обаче, Volkswagen обещава това да е поправено с последно поколение софтуер, както и материали с по-високо качество.

Цени на обновения Volkswagen ID.3

Базовата версия с батерия с капацитет 58 кВч струва 83 131 лв, а тази с по-голямата батерия, капацитетът на която е 77 кВч - 94 866 лв с ДДС.

Обновеният VW ID.3 вече е у нас. Вижте и цените му

От компанията казват, че в дизайна на новия модел са се вслушали в критиките на клиентите си и са подобрили усещането в интериора, включително и добавянето на по-меки материали. Корите на вратите вече са с по-големи подлакътници, а интериорът е лишен от каквито и да е животински материали. Промени има и във визията на хечбека, който получава нов светлинен подпис в предната и задната част, както и изцяло нова броня с по-големи отвори в страничната част. Предният капак е лишен от черната пластмаса в частта до прозореца, което придава по-издължена визия на предницата.

Обновеният VW ID.3 вече е у нас. Вижте и цените му

Що се отнася до задвижването, моделът запазва същия електромотор с 204 конски сили, който предава въртящия момент от 310 нютон метра към задните гуми. Батерията е с капацитет от 58кВч или 77кВч и осигурява съответно 426 километра пробег или 546 километра пробег при най-добрите условия. При наличие на бърза зарядна станция, ID.3 с по-голямата батерия може да се зареди до 80% в рамките на 30 минути с до 170кВ. При по-малката батерия, мощността намалява до 120Кв, а времето се увеличава до 35 минути.

Обновеният VW ID.3 вече е у нас. Вижте и цените му


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гуньо Простиа

    44 0 Отговор
    Вие не познавате парите бе !

    Коментиран от #3

  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    33 6 Отговор
    "...осигурява съответно 426 километра пробег или 546 километра пробег ..."
    Или
    ЕВЕНТУАЛНО...
    МОЖЕ БИ....
    АКО....
    ИМАТЕ ШАНС да изминете тези километри ❓❓❓
  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    33 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гуньо Простиа":

    За 100 000 лв
    С.В.И.Р.К.И прави ли ❗❓
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    27 4 Отговор
    В тест на АМС една елхичка показа , че ома ток за 340 км, ама след 140км показа че остава вътък за 120км
    🤔🤔🤔
    Т.е. след 220 км от началото щеше да трябва туба с ток ❗
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    29 2 Отговор
    "Народна кола, на народна цена!"
    /А.Х./🤔🤔🤔
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Факт

    15 7 Отговор
    Ха един Меган електрик сърува 75к и е сто пъти по кола от товя нещо

    Коментиран от #8

  • 8 Мда

    13 4 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    Да не говорим че момичетата от Рено България грабват окото още като влезнеш на Околовръстния шоурума и централно срещу тебе те посрещат с лъчезарна усмивка и невероятна елегантност
  • 9 Така е

    21 4 Отговор
    Приус плъгин е с такава цена. Много по смислено задвижване. А колко обикновени хибрида са с 30х лв по-евтини. При същите мощности.
  • 10 дизайнер

    17 3 Отговор
    карайте ги тия електрички, аз ше фърча с бензинката, кой кото га кефи да кара, щот има и на нафта, нали?!?
  • 11 Форд

    19 1 Отговор
    Значи от Плевен до Приморско няма как да стигна с малката батерия !!!!

    Коментиран от #16

  • 12 Прост гост

    14 4 Отговор
    Гледах Модел Y и Модел 3 , ми че те на много подобни цени ама с много по добре показатели - пробег, мощност, товарно пространство. Кой ще го купува това ?!...
  • 13 Джипко Бибитков

    6 0 Отговор
    100 хилки за Голф ?????

    Побъркан свят !

    Коментиран от #14

  • 14 Тях не ги мислете

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Джипко Бибитков":

    и джипко и бибитко ще карат к,вот си харесат с депу-татските заплатки, за останалите гроздето е кисело
  • 15 Знайко

    7 0 Отговор
    Цената-без коментар! Пробега-съмнителен! Дизайна- на бременна хлебарка с раница! МОже ли обаче някой да ми обясни, защо тази предница вместо да е скосена и отсечена е заоблена и изпъкнала, при положение , че там няма двигател? Нека да е така, но поне да има голям втори багажник! Дизайнерите май са от остров Самоа!
  • 16 Знайко

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Форд":

    МИлся ,че няма да се получи, защшото имаш да пресичаш планина накъдето и да тръгнеш. Ако има рекуперация при спускането-ще стане. Имам приятел с хонда сивик електричка. Купи я за 7000 с прецакана батерия и даде още 6500 да му преправят батерия от тойота приус , която е по-обемна и малко стърчи в багажника, но от рекуперацията при спускане си възстановява около 80% от заряда. Има 3 степени за рекуперация, тоест можеш да си регулираш МОТОРНАТА спирачка според наклона.....и това е просто една стара хонда! Накъде отива тоя свят - не знам!
  • 17 Машала

    2 0 Отговор
    100 бона. Ай, ай, ай!
  • 18 Алоооо

    2 0 Отговор
    С тая цена... По добре Тойота хибрид - 45 хиляди за Корола - срещу 100 за VW... Ама чакам китайка за 25!