Обновената версия на първородния електрически автомобил на VW вече е на родна земя и е наличен за поръчки. Става дума за фейслифт на представения преди две години и половина модел. Това бе и първият модел, който от Volkswagen показаха под новия бранд ID. и имаше тежката задача да привлече клиентите към новото електрическо бъдеще на компанията.
Както всяко начало, така и това имаше някои проблеми, които се изразяваха главно с проблеми в софтуера при конкретния модел. В комбинация със сензорните бутони около инфотеймънт екрана и волана, изживяването в интериора не бе на нивото, което всички очакваха. Сега, обаче, Volkswagen обещава това да е поправено с последно поколение софтуер, както и материали с по-високо качество.
Цени на обновения Volkswagen ID.3
Базовата версия с батерия с капацитет 58 кВч струва 83 131 лв, а тази с по-голямата батерия, капацитетът на която е 77 кВч - 94 866 лв с ДДС.
От компанията казват, че в дизайна на новия модел са се вслушали в критиките на клиентите си и са подобрили усещането в интериора, включително и добавянето на по-меки материали. Корите на вратите вече са с по-големи подлакътници, а интериорът е лишен от каквито и да е животински материали. Промени има и във визията на хечбека, който получава нов светлинен подпис в предната и задната част, както и изцяло нова броня с по-големи отвори в страничната част. Предният капак е лишен от черната пластмаса в частта до прозореца, което придава по-издължена визия на предницата.
Що се отнася до задвижването, моделът запазва същия електромотор с 204 конски сили, който предава въртящия момент от 310 нютон метра към задните гуми. Батерията е с капацитет от 58кВч или 77кВч и осигурява съответно 426 километра пробег или 546 километра пробег при най-добрите условия. При наличие на бърза зарядна станция, ID.3 с по-голямата батерия може да се зареди до 80% в рамките на 30 минути с до 170кВ. При по-малката батерия, мощността намалява до 120Кв, а времето се увеличава до 35 минути.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гуньо Простиа
Коментиран от #3
13:23 27.07.2023
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Или
ЕВЕНТУАЛНО...
МОЖЕ БИ....
АКО....
ИМАТЕ ШАНС да изминете тези километри ❓❓❓
13:33 27.07.2023
3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #1 от "Гуньо Простиа":
За 100 000 лвС.В.И.Р.К.И прави ли ❗❓
13:34 27.07.2023
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
🤔🤔🤔
Т.е. след 220 км от началото щеше да трябва туба с ток ❗
13:39 27.07.2023
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
/А.Х./🤔🤔🤔
13:43 27.07.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Факт
Коментиран от #8
15:37 27.07.2023
8 Мда
До коментар #7 от "Факт":
Да не говорим че момичетата от Рено България грабват окото още като влезнеш на Околовръстния шоурума и централно срещу тебе те посрещат с лъчезарна усмивка и невероятна елегантност15:51 27.07.2023
9 Така е
15:51 27.07.2023
10 дизайнер
17:20 27.07.2023
11 Форд
Коментиран от #16
19:32 27.07.2023
12 Прост гост
23:35 27.07.2023
13 Джипко Бибитков
Побъркан свят !
Коментиран от #14
13:16 28.07.2023
14 Тях не ги мислете
До коментар #13 от "Джипко Бибитков":
и джипко и бибитко ще карат к,вот си харесат с депу-татските заплатки, за останалите гроздето е кисело18:19 28.07.2023
15 Знайко
11:47 29.07.2023
16 Знайко
До коментар #11 от "Форд":
МИлся ,че няма да се получи, защшото имаш да пресичаш планина накъдето и да тръгнеш. Ако има рекуперация при спускането-ще стане. Имам приятел с хонда сивик електричка. Купи я за 7000 с прецакана батерия и даде още 6500 да му преправят батерия от тойота приус , която е по-обемна и малко стърчи в багажника, но от рекуперацията при спускане си възстановява около 80% от заряда. Има 3 степени за рекуперация, тоест можеш да си регулираш МОТОРНАТА спирачка според наклона.....и това е просто една стара хонда! Накъде отива тоя свят - не знам!12:04 29.07.2023
17 Машала
10:27 04.08.2023
18 Алоооо
10:30 04.08.2023