6 Октомври, 2023 08:54 32 222 47

Новият флагман на VW пристигна в България с базова цена от 145 000 лв.

  • volkswagen-
  • touareg-
  • българия-
  • цени

Обновеният Touareg вече може да бъде поръчан в дилърствата на марката в цялата страна

Новият флагман на VW пристигна в България с базова цена от 145 000 лв. - 1

Новият Touareg "кацна" на родна земя и се предлага в базова версия, две ексклузивни линии - Elegance и R-Line и, разбира се, Touareg R eHybrid, дело на дивизията Volkswagen R. Базовите цени на новия Touareg стартират от 145 740 лв. с ДДС и стигат до 176 059 лв. ДДС. Автомобилите вече на налични в дилърствата на в страната и всеки, който иска може да направи тестово шофиране и да поръча своя автомобил.

Новият флагман на VW пристигна в България с базова цена от 145 000 лв.

Промените по автомобили са видими отвън с новите LED светлини - свързани с ефектна LED лента, като това се отнася, както за предните, така и за задните светлини. Интерес представлява и светещата заднта емблема на автомобила. Стандартното оборудване на новия Touareg включва и Innovision Cockpit. Той се състои от Digital Cockpit и информационно-развлекателната система от висок клас Discover Pro Max. Различните функции на Innovision Cockpit, като навигация, която позволява прецизно маршрутизиране на ниво лента и HD картографски данни с висока разделителна способност, са усъвършенствани в новия модел.

Новият флагман на VW пристигна в България с базова цена от 145 000 лв.

Touareg се предлага в пет различни версии, от които можете да избирате, като се започне с 3,0-литров V6 бензинов двигател с турбокомпресор, предлаган с 335 к.с. От страна на дизеловия двигател 3,0-литровият V6 TDI може да бъде с мощност 228 к.с. или 282 к.с. Ако желаете електрифицирано задвижване, eHybrid съчетава 3,0-литров V6 бензинов двигател с електромотор за системна мощност от 375 к.с., която се увеличава до 456 к.с. за върховата версия Touareg R. Независимо от двигателя, всички версии се предлагат стандартно със задвижване на всички колела 4Motion и осемстепенна автоматична трансмисия.

Новият флагман на VW пристигна в България с базова цена от 145 000 лв.

Новият флагман на VW пристигна в България с базова цена от 145 000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    13 32 Отговор
    Очевадно става колко импутентна е дизеловата технология в сравнение с бензин и хибрид

    Коментиран от #2, #11

  • 2 Така е

    21 3 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    По-малката литрова мощност на дизелите е пословична

    Коментиран от #19

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 мирси

    24 1 Отговор
    данке шойн
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 вагиналната инфекция

    28 5 Отговор
    мижав интерес
  • 10 незнайко

    48 6 Отговор
    Изобщо не прочетах статията защото се ОТВРАТИХ от ЦЕНАТА !!! Немците се ОЛЯХА тотално !!!

    Коментиран от #12, #26

  • 11 импУтентна ти е

    11 6 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    тиквата неграмотна! И книжка нямаш нали???
  • 12 Заещ

    32 2 Отговор

    До коментар #10 от "незнайко":

    това не е за работещи хора! Я виж ония търтей президентските слуги, и дупетатите коли за по колко хиляди карат...

    Коментиран от #28

  • 13 123456

    33 9 Отговор
    Вижте китайските , много по натоварени с екстри , много по- красиви и на три пъти по-ниски цени .Тези се самозабравиха .
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 браво бе

    13 32 Отговор
    VW уникателен TOUREG автомобил само за ценители и разбирачи!

    Коментиран от #35

  • 16 Луд

    30 1 Отговор
    Тия вече не познават парите! Моя туарег го купих с екстрите за 75к

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Бениоф

    28 2 Отговор

    До коментар #16 от "Луд":

    Спокойно , този ще можеш да го купиш на 20 000 лева сред 5-6 години.
  • 19 Съдията Дред

    29 1 Отговор

    До коментар #2 от "Така е":

    Както и несравнимо по високия въртящ момент, и двойно по ниския разход на гориво. Но за богаташи като вас е по важно да се снимате с триста на магистрата. Апропо, на никого не му прави впечатление, че за тия пари допреди три години можеше да се вземе Кайен

    Коментиран от #24, #32, #39

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Нгобого

    21 4 Отговор
    Надявам се да пуснат на нашия пазар китайски производители. Да видите тогава , как ще им дойде акъла на кирливите шваби .

    Коментиран от #31

  • 22 Гост

    15 7 Отговор
    Като гледам са оставили тактилните бутони по волана….! Голяма тъпня са, бавни и се мажат, но се свиква, де! Иначе да сравняваш Туарег със китайска кола е шизофрения….!
  • 23 Айде сега

    11 1 Отговор
    Те китайците ще ги оправят и тия. Едно време произвеждаха мобилни телефони и телекамуникационно оборудване, бяха номер 1 и при производството на соларни панели, но отдавна вече не са.
  • 24 Я пак

    8 3 Отговор

    До коментар #19 от "Съдията Дред":

    150 кончета 1.5TSI на извънградско със 100 км/ч на темпомат прави 4.8. Я дай да го видим тоя тракалник дето прави 2.4 на сто.

    Коментиран от #38

  • 25 Леля Гошо

    8 2 Отговор
    Не е добра атестация за качеството на статията, ако човек трябва да ходи на сайта на VW за да разбере дали е плъг-ин хибрид или не. Отговорът е плъг-ин, до 47 км на ток. Тоест ако живея в Перник (хи хи) мога всеки ден да идвам до София на ток, да зареждам в мола, да си напазарувам и да се прибера пак на ток
  • 26 Буха ха

    18 2 Отговор

    До коментар #10 от "незнайко":

    Отидох на конфигуратора и нацъкак всички екстри, цената скочи на близо 220 хиляди. Това е значително повече от Lexus RX 500h, който е много по луксозен и е най-надежният автомобил в класа си, за гаранцията да не говорим

    Коментиран от #44

  • 27 братвурст

    17 0 Отговор
    Време е VW да смени името си на Wagen, защото няма вече нищо народно в тези цени.

    Коментиран от #45

  • 28 незнайко

    13 0 Отговор

    До коментар #12 от "Заещ":

    Добре ! Да бяха написали ( Новият флагман ЗА БОГАТИ ХОРА на VW пристигна в България с базова цена от 145 000 лв. без екстри )

    Коментиран от #29

  • 29 Гост

    5 4 Отговор

    До коментар #28 от "незнайко":

    Баце, ти щото не си видял другите марки! Ха ха, едно Клио е вече 40 000, колко да струва този шлеп?

    Коментиран от #30

  • 30 Сериозен ли си

    5 2 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Тоя боклучав боклук трябва да струва само осмина(5000) от тези 40000 защото останалите 35000 ще отидат за ремонти
  • 31 Китаец

    9 0 Отговор

    До коментар #21 от "Нгобого":

    И да пуснат, българите предпочитат немски премиум таралясник на 10 г, отколкото нова Тойота или Кия

    Коментиран от #34

  • 32 Факт

    3 10 Отговор

    До коментар #19 от "Съдията Дред":

    Като имаш мощност за какво ти е въртящ момент като мощността е въртящият момент по оборотите.Тоест въртящия момент ти е компонента от мощността имам ли мощност за чии ми е въртящия момент.Мощностт движи колата.А бензин с турбо или хибрид има еквивалентен разход.Дизела е безсмислена глопост
  • 33 много е назад от

    5 4 Отговор
    китаиските аналози
  • 34 Твоя татко

    2 9 Отговор

    До коментар #31 от "Китаец":

    Имам ц класа 2006 цди 220. Не я сменям с чисто нова киа или хонда! Всичко и е най най в сравнение със всяка чисто нова японска или корейска. Ако искаш ела и се убеди
  • 35 А50

    7 4 Отговор

    До коментар #15 от "браво бе":

    VW, кога стана кола за ценители. Тя по принцип е практична и за народа с приличен за целта си дизайн, но тази горе е някакво недоразумение.

    Коментиран от #46, #47

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Любо

    6 6 Отговор
    САМО-ИСТИНСКИ МАЗОХИСТ,МОЖЕ ДА СИ КУПИ-НЕМСКИ АВТОМОБИЛ(БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ОТ МАРКАТА)!
    ТИЯ ИЗМАМНИЦИ,ТРЯБВА ДА ГИ АРЕСТУВАТ! ТРИЙНИ ЦЕНИ,С НУЛЕВО КАЧЕСТВО,И ВИСЕНЕ ПО СЕРВИЗИ(СКЪПИ)!
  • 38 Порно

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "Я пак":

    Това по каталог ли, щото не вярвам наистина да си карал. При тия три литрови двигатели разхода на бензин е точно двоен на дизела, проведено от опит с Кайени. Ако я настъпиш , разликата става кошмарна. Пък и колко време извън града караш само със сто?
  • 39 Шиши

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Съдията Дред":

    Дизела се наложи заради турбото. Като го махнеш става трактор. От скоро почнаха да развиват бензини те. Но най-икономични било на въглища. Помисли за парна кола
  • 40 Гачо

    2 0 Отговор
    Големио голф е номер едно,само дето не мога да разбера защо е толкова скъп.
  • 41 Един не-трол

    4 1 Отговор
    Lexus NX с всички екстри плъх-ин излиза 166К. RX излиза 202К. А равките и хайлендърите са под 120. Как да си вземе човек Туарег. По-добре Шкода по-здрави и по-евтини.
  • 42 Българин

    2 0 Отговор
    Идеална цена за Българските мафиоти
  • 43 Даже е евтин

    4 2 Отговор
    На фона на прехвалените бемеве и мангалцедес който с нищо освен реклама и рейтинг не превъзхождат горе споменатите
  • 44 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Буха ха":

    За 200 бона се взима XC 90 Recharge 455 коня, и няма нищо немско или японско което да му се противопостави! Лексуса е като детска играчка до него! Отделно, няма нищо китайско в колата, освен може би екраните! Над 2 тона шведска стомана, движеща се като ракета…
  • 45 Аззз

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "братвурст":

    Точно.
    Но е похвално за VW и Audi и Skoda, как успяха да наложат на оФцете, че тези коли заслужават парите си и са "премиум".
    Аз ще си карам бмв 7, извинетИ
  • 46 Аззз

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "А50":

    А де!
    Как им промиха мозъците само.
    За "ценители"! :D
    И отвътре се гледа лошо.
    А то - фолксвагенче
  • 47 браво бе

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "А50":

    явно тук драскащите сте гледали VW и специално Тоурег само на снимки или по авто къщите и гроздето е кисело казала лисицата като не го достигала/ е да цифри е като нов/. съвет закупете си бензинов с атмосверен агрегат Тоурег по възможност си го пръчайте да е на пружини и амортисьри покарайте го поне 120 хиляди км. поне 8-10 години и тогава се изказвайте и пишете мненията си на воля успех!