27 Септември, 2023 17:20 3 360 8

Genesis представи конкурент на BMW X6 с 409 к.с.

  • genesis-
  • gv80-
  • bmw-
  • x6

GV80 Coupe се присъединява към стандартния модел

Genesis представи конкурент на BMW X6 с 409 к.с.  - 1

Genesis представи концепцията GV80 Coupe през април на автомобилното изложение в Ню Йорк, където потвърди и плановете си да пусне в серийно производство конкурента на BMW X6. Това не отне много време, тъй като луксозното подразделение на Hyundai сега представя серийния модел за Южна Корея, където е планирано той да бъде пуснат в продажба на 11 октомври. Към купето се присъединява и актуализирана версия на конвенционалния GV80.

Genesis представи конкурент на BMW X6 с 409 к.с.

Както се очакваше, GV80 Coupe е копие на концепта от Голямата ябълка. Той запазва спортния спойлер на покрива от концепцията преди него и получава четворна изпускателна система за най-върховата версия. Genesis ще продава първото си купе-SUV с лъскава радиаторна решетка с двойна мрежа и избор от 13 екстериорни цвята и джанти в размер от 20 или 22 цола.

Genesis представи конкурент на BMW X6 с 409 к.с.

Най-съществената разлика между концепта и серийния модел се открива в салона, където последният има 27-инчова инфотеймънт система. Изглежда, че това е един огромен екран, а не два дисплея, залепени един за друг. Циферблатите за селектора на предавките и копчето за инфоразвлекателната система са с кристално покритие. От компанията са заложили на премиум материали, а нацентралната конзола е разположен контролерът на климатика със сензорни контроли.

Що се отнася до техническите характеристики, Genesis GV80 Coupe е дълъг 4965 мм с = междуосие от 2955 мм. Той е широк 1975 мм и висок 1710 мм, като същевременно има стандартно задвижването на всички колела и осемстепенна автоматична трансмисия.

Genesis представи конкурент на BMW X6 с 409 к.с.

Базовият модел получава 2,5-литров бензинов редови четирицилиндров двигател с турбокомпресор и мощност 300 к.с. и въртящ момент от 422 нютон метра. Следва по-големият 3,5-литров V6 с две турбини, който генерира 375 к.с. и 530 Нм, докато същият двигател с електрически компресор изтласква 409 к.с. и 549 Нм.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ

    5 5 Отговор
    Пожелавам на Нет Колега ОНЯ С КОНЯ Такава Лека Кола СЪЩИЯ Е цЕНИТЕЛ И Е фЕН НА мАРКАТА БМВ

    Коментиран от #3

  • 2 Буха ха

    5 3 Отговор
    Същият двигател ИЗТЛАСКВА 409 к.с.
  • 3 Прав си

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Радо е голям фен на бмв. Всяка кола я пише конкурент на бмв
  • 4 Знайко

    8 4 Отговор
    Видях на улицата серийния модел. който е одрал кожата на задницата на cls-a.
    Изглежда доста добре и отвътре.
    Явно ще има и хубав разход, тък като има аеродинамика.
    Другата хубава корейка е KIA Стингър-спортен шутинг брейк.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Трифонов

    2 6 Отговор
    Страничната линия на колата не е хубава. Изгърбили са го в задната част, за да го направят по-комфортен за пътниците отзад. Това е и проблемът на дизайна на GLE купе. Да, отзад са по-комфортни от Х6, но отстрани изглеждат зле. Единственият наистина красив SUV на пазара беше, е и продължава да бъде Рейндж Ровър Велар.
  • 7 Хубава

    3 1 Отговор
    е….но не е БМВ. Който е карал нова БМВ, знае за какво говоря. Не 4-цилиндрова ежедневна кола, разбира се.
  • 8 Мечока

    2 0 Отговор
    Германската марка няма конкуренция, но пък не пречи всяка година някой да иска да премиери сили с нея