Volkswagen избра салона в Токио за премиерата на свръхикономична версия на най-малкия си модел. Това надали щеше да направи кой знае какво впечатление, ако Twin Up! не бе оборудван с технологиите на двуместния XL1 с цена €110 000.
За да приюти хибридната силова установка, комбинираща 800-кубиков двуцилиндров дизел и 35-киловатов електромотор, седемстепенната трансмисия DSG и управляващата електроника, двигателният отсек на Up! е трябвало да бъде разширен леко. Резултатът е удължен с 3 см преден надвес.
Освободеното пространство е позволило на немците да монтират по-вместителен резервоар и акумулатор с по-голям капацитет. XL1 има едва 10-литров резервоар и 5.5-киловатчасова батерия, докато Twin Up! разполага с цели 32 литра нафта и 8.6-киловатчасов акумулатор.
Дизеловото двигателче развива 48 к.с. и 119 Нм, към които електромоторът добавя още 47. Комбинацията гарантира системна мощност от 75 к.с. и 214 Нм, които са достатъчни за максимална скорост 140 км/ч и ускорение до 100 за 15.7 секунди.
Скромните динамични характеристики се компенсират с лихвите от впечатляващия разход от 1.1 л/100 км и възможността на Twin Up! да измине 50 км само на ток. От Volkswagen засега не споменават нищо за серийно производство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #3, #4, #8
13:19 20.11.2013
2 Shmeker
Фактите са си факти. А и VW и Пийх не случайно показват колата точно в Токио.
14:30 20.11.2013
3 Благовест Стефанов
До коментар #1 от "Shmeker":
Това показва ти колко си назад. Стига си ги делил на Японски, Немски и Френски, че се излагаш вече. Чети си "Аудибилд" и си вярвай, че VW е върхът, а другите са светлинни години назад!14:35 20.11.2013
4 Shmeker
До коментар #1 от "Shmeker":
1.1 разход. На това вярвам. Ауто билд не ме интересува от 15 години насам.Коментиран от #5
15:36 20.11.2013
5 Стефан Никодимов
До коментар #4 от "Shmeker":
Наистина. Нека сложим технологията от автомобил за над 100,000 евра в най-малкия си автомобил, да не го пуснем в продажба никога и да кажем, че гори 1.1. Умният човек не вярва на всичко, което чете ;)15:44 20.11.2013
6 Shmeker
Ако се пусне в голяма серия себестойността ще падне многократно.
Надявам се че можеш да направиш една проста сметка
Коментиран от #7
16:03 20.11.2013
7 Стефан Никодимов
До коментар #6 от "Shmeker":
Надявам се, че разпознаваш разликата между технология за 100,000 евра и технология от автомобил за 100,000 евра. Коренно различни са.18:07 20.11.2013
8 Енцо Енцо
До коментар #1 от "Shmeker":
Факти !? Разбираш ли смисъла на понятието и къде тръгна точно със vw, тръгна да бориш японците?Коментиран от #12
21:00 20.11.2013
9 kabin40
22:42 20.11.2013
10 бати батев
22:58 20.11.2013
11 Shmeker
08:10 21.11.2013
12 Shmeker
До коментар #8 от "Енцо Енцо":
Е какво му е на VW?? Щом Пасат ТДИ 2000-та година може да ти даде 4.5 разход извънградско, а на аналогичните япончета и в моемнта им е трудно?Нали се сещате, че нещата при VW са доста голяма доза инженеринг?
08:28 21.11.2013
13 Благовест Стефанов
08:32 21.11.2013
14 Geizer Prostak
Коментиран от #15
09:45 21.11.2013
15 Shmeker
До коментар #14 от "Geizer Prostak":
Ако излезе на бял свят няма да е 100 000 евро споко.11:18 21.11.2013
16 Ивайло Каназирски
По долу до колегата с 4.5 литра 1.9 тди: Абе ти на 5та с 70 80 ли караш тази кола за този разход. Това го говори на хора които не са карали 1.9 тди. Тази кола извънградско скорост между 100 и 130 дава около 5.5
01:17 22.11.2013
17 Panayot Tiholov
11:29 23.11.2013
18 Panayot Tiholov
11:30 23.11.2013