Last news in Fakti

10 Октомври, 2023 10:11 54 170 27

Огромни опашки за най-евтиния кросоувър на Hyundai, който е с цена, равняваща се на 13 000 лева

  • hyundai-
  • exter

Корейците ще трябва да увеличат производството с 33 процента

Огромни опашки за най-евтиния кросоувър на Hyundai, който е с цена, равняваща се на 13 000 лева - 1

Девет месеца вече се чака за Hyunai Exter. Броят на направените поръчки за най-евтиното SUV на корейците вече надхвърли 75 хиляди. За това пише Autocar в Индия, където миниатюрният модел дебютира през юли тази година.

Текущите темпове на производство не са достатъчни, за да покрият търсенето, така че Hyundai реши да увеличи обемите на производство на Exter от шест на девет хиляди единици на месец - тоест с една трета.

Времето за чакане на нови клиенти вече се разтегна на девет месеца. Интерес представлява още факта, че основното търсене не е на базовия Hyunai Exter, а на по-скъпи версии с по-богато оборудване.

Exter се присъедини към гамата на Hyundai през лятото. Най-достъпният кросоувър на марката с начална цена от 600 хиляди рупии (6 824 евро или 13 340 лева) вече стана вторият по популярност в Индия след Tata Punch.

В допълнение към увеличаването на производствените нива в завода в Ченай, Индия, Hyundai ще пренасочи някои вносни партиди към Индия. Ако търсенето не намалее, корейците ще трябва допълнително да увеличат обемите.

Въпреки опасенията, рекламата на Exter не провали продажбите на Venue - другия бюджетен кросоувър на Hyundai. Той все още се продава в тираж от над 10 хиляди броя на месец. Друг модел обаче пострада: част от аудиторията на Grand i10 Nios премина към Exter и търсенето на хечбека спадна.

3.8-метровият Exter е изграден върху платформата на гореспоменатия Grand i10 Nios, има шест въздушни възглавници, дигитален инструментален панел и ABS. Задвижва се от 1.2-литров турбо двигател с мощност 69 или 83 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 58 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Христо Божилов

    7 153 Отговор
    Хаха, та само моят айфон струва повече. Моля ви е, каква кола е това. Една кола не струва ли 75 хиляди като нова, не бих си рискувал живота да се кача на нея

    Коментиран от #18

  • 2 Пилот на Ферари

    125 14 Отговор
    У нас няма да го внесат докато има бунаци да дават същите пари за дърто БМВ / или друг 15 годишен автомобил/.

    Коментиран от #25

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 В България

    50 6 Отговор
    В България това в този си вид и с тази цена няма как да се появи. Ако го купиш в Индия не можеш да го регистрираш. Няма да му се впечатлявам.

    Коментиран от #5

  • 5 Умен по цялата глава

    18 9 Отговор

    До коментар #4 от "В България":

    Щом е в Индия е с десен волан..

    Коментиран от #9

  • 6 АБВ

    5 69 Отговор
    Егати боклука айде мерси няма да хвърля 13000 лева на боклука
  • 7 Ония с Фордо

    102 6 Отговор
    Имаше индийски автоомбил Тата Нано на цена 2700$ но не го допусната на европейския пазар защото щеше да избие зъбите на европейската автоиндустрия !

    Коментиран от #15, #23

  • 8 Ти си

    8 4 Отговор
    Това и дискета Дачия ли е ......
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Родина

    67 2 Отговор
    Дори и да го пренесат към България, цената му ще е поне 40 хил. лв. Направете си справка с цените на автомобили в почти всяка една страна - та дори и Румъния (за да не давам сравнение със САЩ и Китай), та дори в Румъния, цените на автомобилите са по-нормални от нашите - примери много, който харесва да чете.

    Коментиран от #24

  • 11 Гост

    79 2 Отговор
    Ами, че то в България също се чака около 8 месеца за нова кола. Отиваш с парите си, няма лизинг, няма кредит, и им казваш: "Искам кола". И ти отговарят: "Дай капаро, ще те запишем, колата ще дойде след 8-10 месеца, но може и да не е на тази цена". Аз: "Еми хубаво, като имате коли ми се обадете, а и искам да си платя колата и да си я получа според цената на договора, не искам да си купувам котка в чувал".
  • 12 мани беги

    81 7 Отговор
    истината е, че ние се радваме на западните коли ментета 2ра цедка, които са скъпи, а за нови ептен нямаме пари, а през това време хората на изток масово карат нови хубави евтини коли ... кой е тъпият се пита?

    Коментиран от #20

  • 13 Тъй шъй

    42 2 Отговор
    Това ще бъде конкурент на Сузуки в Индия. Сузуки там държи здраво нещата от 30години. Но и Сузуки е символ на качество, поне в цивилизования свят.
  • 14 Българин

    62 3 Отговор
    То една нова Дачия е 2 пъти повече, а не е по кола от тази.Просто при нас всичко се оскъпява много и незаслужено.
  • 15 умен

    6 34 Отговор

    До коментар #7 от "Ония с Фордо":

    не са го допуснали, защото ще си избиеш зъбите! Едва ли е отговаряла на критериите за безопасност и екологичност.

    Коментиран от #19, #27

  • 16 Блъснат автомобил

    7 12 Отговор
    от копарт или застрх търгове на цена 8000$ докато му сложиш табелите без ремонта ти се връзва около 35 бона, но друго си е американка/кандка :)
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Пич

    3 17 Отговор

    До коментар #12 от "мани беги":

    Поръчай си кола от Изток, вече е възможно, що се мъчиш със западни гробници? Чувам, че и новите москвичи и лади били супер, понякога дори панели от първия път.
  • 21 Браво

    25 1 Отговор
    Питам: ако се появи на пазара в България такъв или подобен базов автомобил за 13000лв и с Евро 6 (евентуално) няма ли да има опашка и поръчки за 5 години напред? А? И още как! Обаче Европейски митнически ограничения, мита, такси и печалба….много сме прекарани, да знаете.
  • 22 Каруцар от село

    2 1 Отговор
    Не съм чувал за хомологизация и си мисля, че всички ме цакат.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 БМДТ

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Родина":

    Че кой ти пречи да си купиш кола от Румъния и да си я внесеш?
    Хората си купуват НОВИ коли от цяла Европа. Особено Тесла, но защо ли НЕ купуват Тесла от Румъния, а от Австрия и Германия?!?!?!?!.
    Ще ти подскача, отваряш сайта на Тесла и имаш възможност да сравниш цената на нов автомобил. В Румъния НЕ Е по - евтино.
  • 25 Баща ти

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Пилот на Ферари":

    Докато има такива като теб с IQ колкото стайна температура,да,така ще е!!!
  • 26 Гост

    3 1 Отговор
    Като изхвърля изгорели газове в Индия не замърсява ли атмосферата или ако ги изхвърля в България замърсява
  • 27 Е, па ти!

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "умен":

    Че като са индийци що си мислиш че са N-та ръка хора и дай им само боклуци да правят?