Volkswagen намали производството на ID.3 и Cupra Born за втори път в рамките на няколко месеца поради намаляващото търсене на двата модела и на електромобилите като цяло.
Германски медии разкриха, че автомобилният производител е намалил производството в хале 5 на завода в Цвикау, Германия, където се произвеждат ID.3 и Born, от три на две смени. Въпреки че VW не съобщава колко по-малко ID.3 и Born ще бъдат произведени поради това съкращение, компанията твърди, че този ход "гарантира продуктивната работа и бъдещата жизнеспособност на обекта".
Автомобилният производител спря производството на ID.3 и Born от 2 до 13 октомври в завода в Цвикау, а също така спря производството на ID.3 в завода в Дрезден от 2 до 16 октомври. Миналия месец VW също така временно спря производството на ID.4, ID.5, Audi Q4 e-tron и Audi Q4 Sportback e-tron в завода в Цвикау поради ограничен капацитет, съобщава Auto News.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Форд Пума🤡
Коментиран от #5
13:16 18.11.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 тъй шъй
13:19 18.11.2023
4 соломон напасания
Всъщбост това са ваши проблеми и е най малкото което ме интересува или пък за което бих се трогнал
13:22 18.11.2023
5 гледайки сериозно
До коментар #1 от "Форд Пума🤡":
Принципно ни интереесува ( когато немците са под вода ние няма как да сме изплували ) но има и друго мнение , може би колкото по скоро потънат толкова и нас по малко ще повлекат ......Коментиран от #7
13:25 18.11.2023
6 Тоз
13:28 18.11.2023
7 Коментатор
До коментар #5 от "гледайки сериозно":
А има и трето мнение!Глобалягите решиха да няма средна класа (че хората са прекалено независими и голяма част от тях имат собствено мнение).
И как да премахнат това тяхно препятствие (пречещо им да превърнат сценарий като от филма "Дилъри на време", в реалност), ами чрез войни, вируси и "еко"-тероризъм!
Та имайки предвид случващото се и вече случилото се, тези същите (трилионерите зад корпорациите, определящи бъдещето на човечеството в град Давос) определиха т.нар. "зелена сделка" за възстановяване от ковид, да включва задължително преминаване на автомобилните производители от двг към ел коли на последователно свързани батерии от gsm-и, които са скъпи, ненадеждни, без втора употреба, с намален пробег през зимата и захранвани от световна енергетика, с преобладаващо производство на ток от въглища?!
Така, че не се учудвайте, че почти никой не желае съвременните им ел автомобили!
Целта е съвсем друга и към момента я постигат!
Коментиран от #8, #10, #16
13:46 18.11.2023
8 симо
До коментар #7 от "Коментатор":
Еко диктатура !!14:01 18.11.2023
9 Пилот на Ферари
Коментиран от #17
14:10 18.11.2023
10 ха ха
До коментар #7 от "Коментатор":
Заводите за електрокари произвеждат с 40% по-малко работници. Сега се оказва, че и произвеждат по-малко. Така повече германци ще са на пазара на труда. И това е добре, защото в следващите години ще е нужна работна ръка за оръжейните заводи и хора за армията. Давос наистина си постига целта.Коментиран от #11
14:11 18.11.2023
11 Мхм
До коментар #10 от "ха ха":
И какви оръжия прави германция.Коментиран от #12
14:19 18.11.2023
12 ха ха
До коментар #11 от "Мхм":
Верно ли питаш? Че и 2 плюса са ти сложили! Леопарди, Тауруси, Ириси и самоходни гаубици (най-добрите) като за начало... Да не говорим, че и още много други ще им се наложи да произвеждат в близките години, защото на Европа се налага да се намеси по-сериозно в изпълнението на отбранителните задачи на Запада.Коментиран от #13
14:37 18.11.2023
13 Мхм
До коментар #12 от "ха ха":
Е ти верно ли мислиш че само немция прави оръжие.То за тва половината свят купува Корейкси гаубици а другата половина френски Сизър къде ги тия немските само те си ги ползват.Танкове лаопард та те руснаците ги подпалиха същите а ония по джапанките Меркавите което е същото.Румъния избра Ейбрамс щото знаят леопардите колко стават.Ирис т какво е това марка бира ли.Целият свят купува Насамс14:41 18.11.2023
14 Пука ми
15:15 18.11.2023
15 Мхм
16:01 18.11.2023
16 тъй шъй
До коментар #7 от "Коментатор":
Ей тоя колективен запад сте го отписали от 100 години, болшевиките. Ама 100 години гние и пак остава най- най-доброто място за живеене, само вече не можете да отидете и да видите как е. Е и по възможност не като гроздоберачи. За такива никой не е казвал, че са добре.И тази грешка- батерийните коли ще бъде преодоляна и забравена, защото безгрешни са само в Кремъл и Пхенян.
Коментиран от #18
16:21 18.11.2023
17 Коментатор
До коментар #9 от "Пилот на Ферари":
И да намалят цените, ефектът няма да бъде същия като при конвенционалните автомобили!В момента купуваш автомобил с двг (колкото и за малко километри да е проектиран), свършва му гаранционния период и започват проблемите, НО дори целият двг да му смениш, цената ще бъде далеч под цената на нова батерия от 70-100kW!
Т.е. дори некачествените нови конвенционални автомобили (умишлено проектирани само за гаранционния период, с вложени к-ти главно от пластмаса, щото капитализмът е алергичен към потребителски застой), са няколко пъти по-добри от съвременните електрички!
Следователно, няма толкова много мазохисти по света, които да се разделят с 5 цифрена сума в евро, понеже както споменахме, пазарът втора употреба на "модерните" електрички клони към 0!
17:47 18.11.2023
18 Коментатор
До коментар #16 от "тъй шъй":
Когато изводът Ви за "колективния запад" се свежда само до "най-доброто място за живеене", а инакомислещите определяте като "болшевики", то мога да изразя единствено съжаление по Ваш адрес!Защо твърдя горното ли?!
Ами много просто (описано е от редица известни и неизвестни журналисти и всякакви др свободни хора), когато благополучието ти изисква ограбване на ресурсите от трети страни (като Афганистан, Ирак, Либия, Сирия, Йемен, ЮАР и мн др), а междувременно по пътя към целта избиваш милиони (буквално) мирни хора, то няма как онова да го определиш като "най-доброто място за живеене"!!!
Питате защо ли?! Защото всичкото зло, особено това в големи мащаби, се заплаща един ден с лихвите!
С други думи, някои страни като тези от Африка, близкия изток, източна Европа и др, които живеят по-бедно, но пък не създават нови и нови войни, крадейки ресурсите на други, са много пъти по-достойни от т.нар. колективен запад!
И не, не съм нито путинист, нито байдънист!
Българофил съм, а също така и голям привърженик на ДОБРОТО, ИСТИНАТА И СПРАВЕДЛИВОСТТА!
Коментиран от #20, #21
18:18 18.11.2023
19 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
18:54 18.11.2023
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 тъй шъй
До коментар #18 от "Коментатор":
Редакцията пак взе страна на пролетариата и трие. Така е със свободата на словото в БГ. Ми не сме още Северна Корея. Иначе нецензурни приказки се леят и няма реакция. Четирихилядници редят коментар след коментар- няма триене.20:17 18.11.2023
22 нднднддн
Една батерия, електромотор и четири гуми с джанти не може да струват 100 000лв и отгоре.
Има умишлено завишаване на електрическите автомобили, производствената им стойност е много ниска, понеже повечето се правят с рециклирани и евтини материали.
00:50 19.11.2023
23 Гост
Коментиран от #25
08:37 19.11.2023
24 Тоз
09:13 19.11.2023
25 Така е
До коментар #23 от "Гост":
Днес няма кой да ги купи, но като гледаш тенденцията включително в тази новина, пазарният дял на електромобилите расте с един и същ темп и даже се забавя, като вече се продават по 20 милиона електромобила годишно.Тоест всяка година ще се произвеждат все повече електромобили, но производството на стогодишните още сега започна да буксува и да намалява, въпреки че предлагат десетки модели и голям избор, за разлика от Тесла, която със своите два продаваеми модела продължава да увеличава продажбите и е най-продавания автомобил в света, въпреки че струва два пъти повече от следващите в класацията.
Как ли ще се продажбите на два пъти по-евтиният модел на Тесла? А на микробусите автобусите камионите пикапите и баничарките на Тесла?
09:36 19.11.2023