Toyota обяви серия от актуализации за Yaris Cross в Европа, след фейслифта на механично свързания с него Yaris по-рано тази година. Субкомпактният кросоувър вече се предлага с по-мощен хибриден задвижващ агрегат, като същевременно се възползва от повече технологии в салона, по-добра изолация и подобрено оборудване за безопасност.
Започвайки с новата опция за задвижване, Hybrid 130 съчетава 1,5-литровия двигател с атмосферно пълнене с по-мощен електромотор, като получава комбинирана мощност от 130 к.с. и 185 Нм въртящ момент. Увеличаването на мощността подобрява ускорението от 0 до 100 км/ч, което вече се извършва за 10,7 секунди (подобрение с 0,4 секунди). Другата опция Hybrid 115 остава на разположение с мощност 115 к.с. и въртящ момент 141 Нм.
Външно обновеният модел запазва външния вид на своя предшественик, като към палитрата е добавена нова цветова опция Juniper Blue. Най-високото ниво на оборудване Premiere Edition се отличава с ексклузивния си нюанс Urban Khaki, допълнен от съответстващи акценти в интериора и комплект 18-цолови алуминиеви джанти. И двете модификации Premiere Edition и GR Sport използват усъвършенствания хибриден задвижващ агрегат, като последната се отличава с по-спортна настройка на окачването благодарение на Gazoo Racing.
В интериора е заложено на технологиите, като в зависимост от нивото на оборудване има избор между 7-инчов или 12,3-инчов цифров инструментален панел, допълнен от 9-инчов или 10,4-инчов сензорен екран за инфоразвлекателни системи. Мултимедийната система Toyota Smart Connect е получила подобрения, като вече поддържа актуализации по въздуха и безжична свързаност с Android Auto и Apple CarPlay.
Инженерите на Toyota са поставили като приоритет свеждането до минимум на шума и вибрациите, за да подобрят цялостния комфорт на пътниците в Yaris Cross. По-специално, те са добавили динамичен тампон на двигателя, нова шумоизолация за таблото, и допълнителен слой върху горния шумозаглушител на капака. Освен това е използвано по-дебело стъкло за предното стъкло и страничните прозорци, за да се потиснат допълнително нежеланите звуци и вибрации.
И накрая, но не на последно място, комплектът за безопасност Toyota T-Mate, който е стандартен за цялата гама на Yaris Cross, също е обогатен с нови и подобрени функции. Хардуерът е усъвършенстван с нова камера и радар, който сканира по-далеч и по-широко от преди. Новите допълнения в пакета включват система за предотвратяване на сблъсък, потискане на ускорението, асистент за проактивно шофиране, асистент за безопасно излизане и система за напомняне за задната седалка, а адаптивният круиз контрол е по-плавен и бърз от преди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
17:21 21.11.2023
2 шофьор
17:25 21.11.2023
3 хикс
Коментиран от #4, #6
17:30 21.11.2023
4 Бай Джап
До коментар #3 от "хикс":
Ако си беше взел обикновена корола още по-добре, щеше да ти е😉 А необикновена корола най-добре😀19:29 21.11.2023
5 ххммм
20:08 21.11.2023
6 авто фен
До коментар #3 от "хикс":
Абсолютно си прав. Много тясна отзад, с много тънки тапуцериите,тънка коричка отзад в багажника, пестено е максимално,като че ли с най-тънки мокети са покрили голите ламарини, е толкова пестене!!! А цената висока, супер скъпа е тая кола,а вътре супер сиромашки изглеждаща. Обиконовения Ярис същата работа- тънки таппицериики, тесен. Отзад ако искаш да седнеш правиш акробатика. Някакви безсмислено издути задни калници,а в колата тясно. Точно обратното на предишните коли на Тойота,както и обратбото на старите Яриси,които бяха замислени и изпълнение много добре, като че ли бяха замсилени в Япония,а тоя в Европа.И тоя дизайн! А зпо-грозна кола не бях виждал скоро! Квадратна отпред като блъсната. Интериора обикновен като от 90-те години.
22:27 21.11.2023
7 Такива рабти
CHR е значитенопо-добър ама много ясно, че е така.
Коментиран от #8
22:58 21.11.2023
8 авто фен
До коментар #7 от "Такива рабти":
Кое й е нормално на цената, започва от 50 000 лева базовия модел.Преди точно 3 години или 2 години за 50 000 лева се купуваше топ оборудван CH-R или най-скъпата Корола,преди да спрат Авениса Авенсис, което е кола,а не такава пластмасова табакера,дето дрънка на кухо като Yaris Cross с мокетчета по-тънки от калъфки за очила, та Авенсис започваше от 45 000 лева с двигатели по 130 и 150 коня. Тоя Ярис Крос го предлагат само хибрид, това е една от причините да е толкова скъп,ако предлагаха опция само с бензинов мотор мошеже да е 10 000 лева по-евтин и да почва от около 40 000лева,като моделите на Фолксваген Тайго и T-Cross. А това Тайго е луксозно купе сравнено със сапунерката Yaris Cross. И ти го казвам като фен на Тойота, но вече и на Фолксваген, защото предлагат много добри модели, и то на по-добри цени от Тойота,защото са бензинови,а не хибридни като задължителна опция.Защо лъжеш,че е широк отзад Яриса и Ярис Кроса, убеден съм,че на пазара няма по-тесни коли отзад и за качване и слизане отзад от Ярис и Ярис Крос. Лично съм се качвал и в двата модела и вратите задните са много малки,а мястото за влизане и излизане отзад е малко и е тясно. Много е пестено от тапицерии, просто се вижда,че е пестено много, таблата са елементарни,нито модерни, нито красиви. И съм фен на Тойота, но по-грозна кола от Ярис и Ярис Крос няма в момента на пазара, освен моделите на Мерцедес,които приличат на сапунерки разни C class, E class и S class върха на грозотата, докато ел
Коментиран от #10
05:48 22.11.2023
9 авто фен
05:51 22.11.2023
10 Такива работи
До коментар #8 от "авто фен":
Голяма превъзбуда Ви е обхванала. Очаквах много по-зле да бъде. Приятно съм изненадан от тихия и пъргав мотор, въпреки, че е 3цил. Добре ускорява, вози меко и много над очакванията ми за този сегмент. Защото в деня на теста слязох от Камри- твърде висока топка. Тайго и този 1.0 мотор не вярвам да върви по-добре, а в града ще харчи повече от 2 пъти. Да не говорим за ДСГ.Не е възпитано да се казва, че някой лъже. Този, който го казва обикновено изхожда от собствените си навици. И разберете, че при покупка на хибрид спокойно вадите едни 7-10х. лева от цената-разликата в гориво. Няма по-евтино продаваща марка като Тойота. А отзад е приемливо тясно или широко. За мен само Камри е удобно. Това е дамска кола. Българките не са от най-дългокраките, особено последните поколения.Коментиран от #12
13:41 22.11.2023
11 Такива работи
Коментиран от #13
13:54 22.11.2023
12 авто фен
До коментар #10 от "Такива работи":
Виж , не ме поучавай,ако обичаш. Това било дамска кола, онзи лъжел,защото бил лъжец самият той. Кой ти е виновен,че не обичаш критично мнение. Добре, много е хубав Ярис Крос, хубаво вози, хубаво ускорява, никъде не съм ги отрекъл тези работим, не е тесен за качване и слизане отзад, интериора е хубав, с хубави тапицерии, Много е евтин дори 50 000 лева за кола Ярис дори е втино, можеше да бъде 70 000лв. все пак. Няма да сравняваме с преди 2 години ей така защото не ни се иска, без да се обосновем, но нямаме това право, няма по-евтини коли от Тойота нищо,че Тойота Айго 1.0 започва от 32000лв., а Тойота Ярис точно преди 2 месеца беше намалена на 32000лв., това не е ли мошеничество. Кога Айго реално струва 32000 лева ,никога! ПО-евтина за изработка кола не може да има с 1.0 3 цил. мотор! Hyundai i1, kia picanto са по 26000, 27000лв.Дори Киа Рио,което си е кола и Hyjdai i20,дето са по-големи от Айго са по-евтини по 30 000лв. Те са по-еевтини и от Яриса, дето Тойота продавала най-евтино, кое с 6000 лв. отгоре.3000 лв.отгоре над Ярис се взима Киа Сийд или Хюндаи и30, дето са 20 пъти повече коли от сиромашкия ЯрисКоментиран от #14
21:33 22.11.2023
13 авто фен
До коментар #11 от "Такива работи":
CH-R в момента е намален,защото вече е стар модел, излезе новия CH-R Както и да е.Да пгледнем жалката еле.гама от един модел BZ4X на цена 115 ооо лв. WTF, да,много е красив и отвън и отвътре, може би най-красивия модел на пазара в този сегмент, но е драстично изостанал като ефективност, тази кола е изостанала като техника от конкуренцията и й се иска такава цена, по-скъп от грозните, но по-ефективни Фолксвагени ID4 и ID5, които са по около 105 000лв., а Шкода Ениак,която е също красива според мен, но по-ефективена от нещастния BZ4X струва 92 000 лв. , това ле е най-евтино продаващата Тойота. По-скъпа с едни 25 000 лв. при по-неефективна техника от Шкода. Това е абсурдно. Да, Корола изглежда сравнително изгодна, но базов модел с едни смешни малки LED дневни светлини,ако искаш дизайнерски LED веднага скача цената с 10 000лв за по-високо оборудване.
Как ще избиеш 10000лв. разлика с гориво,ако караш по 10-15000км. годишно, поне 10 години трябва да караш,за да избиеш парите. Да, така може, но за човек,който кара по-малко няма опция. Аз харесвам най-много хибридите, но е хубаво да има и бензинови опции,както правят всички други конкуренти.
21:44 22.11.2023
14 авто фен
До коментар #12 от "авто фен":
Само да кажа - прословутото Айго точно пред 3 години струваше 16000лв. Точно два ПЪТИ по-евтино. Това му е реалната цена, сега след поскъпванията да е 22 000л. , но 31000-32000лв е обир. Да, Дачия Сандеро започваше от 13000лв, после 16000лв, сега запова от27000лв., реално и тя е поскъпнала 2 пъти като Айго.Но как може Шкода Фабия да е 29000-30000лв,а същото Фолксваген Поло да започва от 42000лв!!! колкото пък струва Шкода Октавия! Ето това са жонглирания търговски от марките , в случая от една група ВАГ, продават ти почти идентичен продукт на две цени,като едната е с 50% по-скъпа за същия технически продукт. И Поло излиза на цената на много по-добрия, по-големия и широк,стабилен и оборудван автомобил ОктавияКоментиран от #15
21:53 22.11.2023
15 Такива работи
До коментар #14 от "авто фен":
Много слова, но хората най-много купуват нови Тойоти. И откакто поскъпнаха, още повече. Скъпо, евтино разбраха, че има Тойота и всички останали споменати от Вас автоизделия.Особено имитиращите хибридни напъни на конкуренцията. Пък не малко харесват и 10те години безплатна и почти пълна гаранция.И мен много ме разстрои меката щора на багажника на Ярис, но преодолях този стрес, вероятно защото съм бил 2 години в социалистическата казарма.23:50 22.11.2023
16 Такива работи
00:15 23.11.2023