Last news in Fakti

21 Ноември, 2023 17:20 5 216 16

Toyota обнови най-малкия си кросоувър

  • toyota-
  • yaris-
  • yaris cross

Yaris Cross получи по-мощен двигател и повече шумоизолация

Toyota обнови най-малкия си кросоувър - 1

Toyota обяви серия от актуализации за Yaris Cross в Европа, след фейслифта на механично свързания с него Yaris по-рано тази година. Субкомпактният кросоувър вече се предлага с по-мощен хибриден задвижващ агрегат, като същевременно се възползва от повече технологии в салона, по-добра изолация и подобрено оборудване за безопасност.

Започвайки с новата опция за задвижване, Hybrid 130 съчетава 1,5-литровия двигател с атмосферно пълнене с по-мощен електромотор, като получава комбинирана мощност от 130 к.с. и 185 Нм въртящ момент. Увеличаването на мощността подобрява ускорението от 0 до 100 км/ч, което вече се извършва за 10,7 секунди (подобрение с 0,4 секунди). Другата опция Hybrid 115 остава на разположение с мощност 115 к.с. и въртящ момент 141 Нм.

Външно обновеният модел запазва външния вид на своя предшественик, като към палитрата е добавена нова цветова опция Juniper Blue. Най-високото ниво на оборудване Premiere Edition се отличава с ексклузивния си нюанс Urban Khaki, допълнен от съответстващи акценти в интериора и комплект 18-цолови алуминиеви джанти. И двете модификации Premiere Edition и GR Sport използват усъвършенствания хибриден задвижващ агрегат, като последната се отличава с по-спортна настройка на окачването благодарение на Gazoo Racing.

В интериора е заложено на технологиите, като в зависимост от нивото на оборудване има избор между 7-инчов или 12,3-инчов цифров инструментален панел, допълнен от 9-инчов или 10,4-инчов сензорен екран за инфоразвлекателни системи. Мултимедийната система Toyota Smart Connect е получила подобрения, като вече поддържа актуализации по въздуха и безжична свързаност с Android Auto и Apple CarPlay.

Инженерите на Toyota са поставили като приоритет свеждането до минимум на шума и вибрациите, за да подобрят цялостния комфорт на пътниците в Yaris Cross. По-специално, те са добавили динамичен тампон на двигателя, нова шумоизолация за таблото, и допълнителен слой върху горния шумозаглушител на капака. Освен това е използвано по-дебело стъкло за предното стъкло и страничните прозорци, за да се потиснат допълнително нежеланите звуци и вибрации.

И накрая, но не на последно място, комплектът за безопасност Toyota T-Mate, който е стандартен за цялата гама на Yaris Cross, също е обогатен с нови и подобрени функции. Хардуерът е усъвършенстван с нова камера и радар, който сканира по-далеч и по-широко от преди. Новите допълнения в пакета включват система за предотвратяване на сблъсък, потискане на ускорението, асистент за проактивно шофиране, асистент за безопасно излизане и система за напомняне за задната седалка, а адаптивният круиз контрол е по-плавен и бърз от преди.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ

    9 6 Отговор
    Красота
  • 2 шофьор

    7 18 Отговор
    Ама тази марка е голям боклук. Друго си е голфа или форда.
  • 3 хикс

    10 5 Отговор
    Много харесвам Тойота , но точно този модел НЕ .Ходих да я гледам и вътре е много тясно , подлакътника е много назад и е тесен , на багажника няма кора , а е нещо като щоричка , задните седалки са почти неизползваеми , освен от някакви дребни хора или деца .Взех си Рав 4 , доста по -добре е .

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Бай Джап

    5 3 Отговор

    До коментар #3 от "хикс":

    Ако си беше взел обикновена корола още по-добре, щеше да ти е😉 А необикновена корола най-добре😀
  • 5 ххммм

    8 9 Отговор
    изключително грозна...
  • 6 авто фен

    4 6 Отговор

    До коментар #3 от "хикс":

    Абсолютно си прав. Много тясна отзад, с много тънки тапуцериите,тънка коричка отзад в багажника, пестено е максимално,като че ли с най-тънки мокети са покрили голите ламарини, е толкова пестене!!! А цената висока, супер скъпа е тая кола,а вътре супер сиромашки изглеждаща. Обиконовения Ярис същата работа- тънки таппицериики, тесен. Отзад ако искаш да седнеш правиш акробатика. Някакви безсмислено издути задни калници,а в колата тясно. Точно обратното на предишните коли на Тойота,както и обратбото на старите Яриси,които бяха замислени и изпълнение много добре, като че ли бяха замсилени в Япония,а тоя в Европа.

    И тоя дизайн! А зпо-грозна кола не бях виждал скоро! Квадратна отпред като блъсната. Интериора обикновен като от 90-те години.
  • 7 Такива рабти

    8 4 Отговор
    Карах такова.Вози добре. Всичко е наред. И динамика и разход и обеми. Цената съвсем нормална. А и е наистина висока. Какво може да се иска от дамска кола повече. Естествено, че има икономии.
    CHR е значитенопо-добър ама много ясно, че е така.

    Коментиран от #8

  • 8 авто фен

    3 4 Отговор

    До коментар #7 от "Такива рабти":

    Кое й е нормално на цената, започва от 50 000 лева базовия модел.Преди точно 3 години или 2 години за 50 000 лева се купуваше топ оборудван CH-R или най-скъпата Корола,преди да спрат Авениса Авенсис, което е кола,а не такава пластмасова табакера,дето дрънка на кухо като Yaris Cross с мокетчета по-тънки от калъфки за очила, та Авенсис започваше от 45 000 лева с двигатели по 130 и 150 коня. Тоя Ярис Крос го предлагат само хибрид, това е една от причините да е толкова скъп,ако предлагаха опция само с бензинов мотор мошеже да е 10 000 лева по-евтин и да почва от около 40 000лева,като моделите на Фолксваген Тайго и T-Cross. А това Тайго е луксозно купе сравнено със сапунерката Yaris Cross. И ти го казвам като фен на Тойота, но вече и на Фолксваген, защото предлагат много добри модели, и то на по-добри цени от Тойота,защото са бензинови,а не хибридни като задължителна опция.
    Защо лъжеш,че е широк отзад Яриса и Ярис Кроса, убеден съм,че на пазара няма по-тесни коли отзад и за качване и слизане отзад от Ярис и Ярис Крос. Лично съм се качвал и в двата модела и вратите задните са много малки,а мястото за влизане и излизане отзад е малко и е тясно. Много е пестено от тапицерии, просто се вижда,че е пестено много, таблата са елементарни,нито модерни, нито красиви. И съм фен на Тойота, но по-грозна кола от Ярис и Ярис Крос няма в момента на пазара, освен моделите на Мерцедес,които приличат на сапунерки разни C class, E class и S class върха на грозотата, докато ел

    Коментиран от #10

  • 9 авто фен

    0 3 Отговор
    докато ел.моделите са им красиви,отпред приличат на Тойота Аурис.
  • 10 Такива работи

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "авто фен":

    Голяма превъзбуда Ви е обхванала. Очаквах много по-зле да бъде. Приятно съм изненадан от тихия и пъргав мотор, въпреки, че е 3цил. Добре ускорява, вози меко и много над очакванията ми за този сегмент. Защото в деня на теста слязох от Камри- твърде висока топка. Тайго и този 1.0 мотор не вярвам да върви по-добре, а в града ще харчи повече от 2 пъти. Да не говорим за ДСГ.Не е възпитано да се казва, че някой лъже. Този, който го казва обикновено изхожда от собствените си навици. И разберете, че при покупка на хибрид спокойно вадите едни 7-10х. лева от цената-разликата в гориво. Няма по-евтино продаваща марка като Тойота. А отзад е приемливо тясно или широко. За мен само Камри е удобно. Това е дамска кола. Българките не са от най-дългокраките, особено последните поколения.

    Коментиран от #12

  • 11 Такива работи

    0 0 Отговор
    А и да се говори какво е било с цените преди 3-4-5 години, даже 2, е изключително безсмислено. Също като каква е цената на кола в Индия. Пак казвам, че няма марка която да предлага по-ниски цени от Тойота. В момента 2.0 хибрид CHR 190кс е 60х. лева и се взима веднага. Който не му харесва Ярис, взима това. Дилърката буквално ме моли да карам CHR, да видя разликата с Ярис- огромна е.

    Коментиран от #13

  • 12 авто фен

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Такива работи":

    Виж , не ме поучавай,ако обичаш. Това било дамска кола, онзи лъжел,защото бил лъжец самият той. Кой ти е виновен,че не обичаш критично мнение. Добре, много е хубав Ярис Крос, хубаво вози, хубаво ускорява, никъде не съм ги отрекъл тези работим, не е тесен за качване и слизане отзад, интериора е хубав, с хубави тапицерии, Много е евтин дори 50 000 лева за кола Ярис дори е втино, можеше да бъде 70 000лв. все пак. Няма да сравняваме с преди 2 години ей така защото не ни се иска, без да се обосновем, но нямаме това право, няма по-евтини коли от Тойота нищо,че Тойота Айго 1.0 започва от 32000лв., а Тойота Ярис точно преди 2 месеца беше намалена на 32000лв., това не е ли мошеничество. Кога Айго реално струва 32000 лева ,никога! ПО-евтина за изработка кола не може да има с 1.0 3 цил. мотор! Hyundai i1, kia picanto са по 26000, 27000лв.Дори Киа Рио,което си е кола и Hyjdai i20,дето са по-големи от Айго са по-евтини по 30 000лв. Те са по-еевтини и от Яриса, дето Тойота продавала най-евтино, кое с 6000 лв. отгоре.3000 лв.отгоре над Ярис се взима Киа Сийд или Хюндаи и30, дето са 20 пъти повече коли от сиромашкия Ярис

    Коментиран от #14

  • 13 авто фен

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Такива работи":

    CH-R в момента е намален,защото вече е стар модел, излезе новия CH-R Както и да е.
    Да пгледнем жалката еле.гама от един модел BZ4X на цена 115 ооо лв. WTF, да,много е красив и отвън и отвътре, може би най-красивия модел на пазара в този сегмент, но е драстично изостанал като ефективност, тази кола е изостанала като техника от конкуренцията и й се иска такава цена, по-скъп от грозните, но по-ефективни Фолксвагени ID4 и ID5, които са по около 105 000лв., а Шкода Ениак,която е също красива според мен, но по-ефективена от нещастния BZ4X струва 92 000 лв. , това ле е най-евтино продаващата Тойота. По-скъпа с едни 25 000 лв. при по-неефективна техника от Шкода. Това е абсурдно. Да, Корола изглежда сравнително изгодна, но базов модел с едни смешни малки LED дневни светлини,ако искаш дизайнерски LED веднага скача цената с 10 000лв за по-високо оборудване.
    Как ще избиеш 10000лв. разлика с гориво,ако караш по 10-15000км. годишно, поне 10 години трябва да караш,за да избиеш парите. Да, така може, но за човек,който кара по-малко няма опция. Аз харесвам най-много хибридите, но е хубаво да има и бензинови опции,както правят всички други конкуренти.
  • 14 авто фен

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "авто фен":

    Само да кажа - прословутото Айго точно пред 3 години струваше 16000лв. Точно два ПЪТИ по-евтино. Това му е реалната цена, сега след поскъпванията да е 22 000л. , но 31000-32000лв е обир. Да, Дачия Сандеро започваше от 13000лв, после 16000лв, сега запова от27000лв., реално и тя е поскъпнала 2 пъти като Айго.Но как може Шкода Фабия да е 29000-30000лв,а същото Фолксваген Поло да започва от 42000лв!!! колкото пък струва Шкода Октавия! Ето това са жонглирания търговски от марките , в случая от една група ВАГ, продават ти почти идентичен продукт на две цени,като едната е с 50% по-скъпа за същия технически продукт. И Поло излиза на цената на много по-добрия, по-големия и широк,стабилен и оборудван автомобил Октавия

    Коментиран от #15

  • 15 Такива работи

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "авто фен":

    Много слова, но хората най-много купуват нови Тойоти. И откакто поскъпнаха, още повече. Скъпо, евтино разбраха, че има Тойота и всички останали споменати от Вас автоизделия.Особено имитиращите хибридни напъни на конкуренцията. Пък не малко харесват и 10те години безплатна и почти пълна гаранция.И мен много ме разстрои меката щора на багажника на Ярис, но преодолях този стрес, вероятно защото съм бил 2 години в социалистическата казарма.
  • 16 Такива работи

    2 0 Отговор
    Всъщност не помня щората на Ярис Крос, но на Хонда Сивик хибрид 2.0 беше като от вестник. Цената на колата над 70х. лева. Прилична кола, но хибридното задвижване далеч от перфектността на Тойота, а и мудна при скорости над градските.Ами надутите цени на Мазда-да там е наистина тясно и друсащо.