23 Ноември, 2023 17:40 2 507 5

ABT се сбогува с R8 с брутален проект за 1.2 млн лева

  • audi-
  • r8-
  • abt-
  • тунинг

XGT е състезателна машина, която може да се кара по улиците

ABT се сбогува с R8 с брутален проект за 1.2 млн лева - 1

Audi се сбогува с R8 със специалната серия GT RWD, която е ограничена до 333 купета. Ако това специално издание не е достатъчно диво, ABT Sportsline е разработила наистина брутална версия на суперавтомобила. Запознайте се с XGT, който по същество е състезателен автомобил за пътя, тъй като на външен вид изглежда като R8 GT2. Той на практика удължава жизнения цикъл на машината с атмосферно пълнене, тъй като Audi доставя 99 допълнителни шасита на немската компания.

Подобно на R8 GT RWD, за който споменахме, ABT XGT също насочва мощността на V10 изключително към задните колела. Тя е по-силна, тъй като мощността на двигателя 5.2 FSI е увеличена до 630 к.с., докато Audi и нейния флагмански спортен автомобил имат "само" 612 к.с. Заличаването на Quattro и щедрото използване на въглеродни влакна е намалило теглото до забележително ниските 1400кг.

ABT обяснява, че е имала нужда от две години, за да разработи XGT, след като е чакала месеци, за да получи одобрение от висшестоящите. Цели 40 души е трябвало поотделно да дадат зелена светлина на дивия R8. Казват ниче това не е суперавтомобил, модифициран да прилича на състезателен автомобил, а истински състезателен автомобил с регистрационен номер. Той "се различава само незначително от Audi R8 LMS GT2" и всеки автомобил ще бъде уникален, като ще позволява на собствениците да го персонализират напълно.

Тъй като намерението е било да го превърне в легален автомобил за движение по пътищата, ABT е добавила централно заключване, камера за обратно виждане и ръчна спирачка, както и е инсталирала обикновено цифрово арматурно табло. По същата причина в модифицираното табло за управление вече има контролни уреди за климатика, мигачите и електрически регулируемите огледала.

Освен това са направени промени в термичния мениджмънт, софтуера, спирачната и горивната система, но без да се отдалечават от машината GT2. Разбира се, има и различна изпускателна система, която отговаря на необходимите норми за вредни емисии, за да бъде годна за движение по пътищата. Направени са допълнителни промени, за да се спазят изискванията за нивата на шума. Цената, както вероятно може да предположите не е ниска и започва от 598 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ

    2 1 Отговор
    Всичко е до Време
  • 2 Трагедия

    2 5 Отговор
    Додж Вайпър има същата мощност отпреди едно 15 години
  • 3 И СТАНА ТАКА ЧЕ

    6 2 Отговор
    Всяко едно 911 Турбо S струващо много по малко пари от тази измишльотина ще я наказва навсякъде където я набара

    Коментиран от #5

  • 4 тоз

    0 1 Отговор
    Арабите ще я харесат.
  • 5 Мхм

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "И СТАНА ТАКА ЧЕ":

    Турбото е само на права и дори там пада от по сериозни неща а на писта е майка плаче