Изминаха повече от четири години, откакто за първи път видяхме купето Imola на базата на Huayra, а сега Pagani най-накрая представя версия роудстър. Въпреки че технически Codalunga е най-новият автомобил на компанията, екзотичната италианска марка все още не е готова да се откаже от Huayra. Това не е чак толкова изненадващо, като се има предвид, че години след пускането на Huayra на пазара се появиха много единични екземпляри на Zonda. Най-новото творение е обявено за най-добрия кабриолет на марката досега.
Дизайнът е направен по подобие на най-наточената Huayra, създавана някога - R. Голямата разлика тук е, че Pagani е проектирал Imola Roadster за улична употреба. Интересно е да се спомен, че теглото е на 1200 килограма, което по днешните стандарти, особено в ерата на електромобилите е изключително ниско.
Оборудван с 6.0-литров двигател с две турбини, разработен от AMG, Imola предлага мощност от 838 конски сили и въртящ момент от 1100 нютонметра. Те се насочват към задните колела чрез седемстепенна секвенциална скоростна кутия, разработена от Xtrac специално за Pagani. С пълна газ автомобилът ще развие 350 км/ч, преди да се задейства електронният ограничител на максималната скорост. Pagani не съобщава цената, но казва, че Imola Roadster ще бъде ограничен до осем бройки. Това го прави по-малко ексклузивен от купето, от което бяха произведени само пет автомобила.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 аааааа
11:51 27.11.2023