Last news in Fakti

4 Декември, 2023 16:10 6 554 32

Колко електромотора са нужни на Tesla, за да измине 1.9 милиона километра

  • tesla-
  • model s-
  • рекорд-
  • пробег

Отговорът е над 10

Колко електромотора са нужни на Tesla, за да измине 1.9 милиона километра - 1

Хансйорг фон Гемминген-Хорнберг е собственик на Tesla-та с най-голям пробег в света, тъй като неговият електромобил е навъртял невероятните 1 901 067 км или 1 181 268 мили. Електрическият седан е бил интензивно използван през годините, след като настоящият собственик го е купил през 2014 г., като към онзи момент той е имал 30 000 километра пробег, но оттогава е изминал доста повече

Както може да се очаква от електромобил с голям пробег, той вече не разполага с оригиналната батерия. Всъщност този Model S P85 е получил цели три смени на батерията си, а понастоящем пробегът на Model S в реални условия е около 400 км . Собственикът е внимавал да не злоупотребява с батерията, като е избягвал да управлява автомобила с повече от 100 километра в час.. Той също така не изчаква пълното изтощаване на батерията, като я зарежда, когато тя падне под 20 процента.

През годините колата е карана в много части на света, включително в Африка, Мароко, Швеция, Австрия и Китай. Собственикът ѝ също така разкрива, че конкретният автомобил е имал 13 смени на двигатели. Хансйорг фон Геминген-Хорнберг също така е акционер в Tesla и ранен инвеститор, като притежава и Roadster от първо поколение с пробег от около 735 000 км.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Даммммм

    55 14 Отговор
    Хааааа-че нашият "дядо"- Мерцедес 124 от 1999г мина милион с един ремонт на главата...И после пак ми хвалете "прогреса" ,технологиите и куп още "чудеса" на съвременните измислици....

    Коментиран от #5, #29

  • 2 хикс

    47 6 Отговор
    Сменил "само" 13 пъти , тези неща трябва да ги продават в Технополис !
  • 3 ПАВЛИК

    16 11 Отговор
    Тая партенка я знаеме. На старите 85-ци течеше семеринг на ротора и влизаше охлаждаща течност вътре в мотора. След някакво време почваше да стърже, но колата продължава. Тесла не се занимаваше да сменят и набиват лагери, да отварят мотори, а директно ги сменяха. От 90-ките натам вече проблема го няма. Тук сменяме лагери семеринги и ние, и Дунев, и много други
  • 4 визионер

    52 11 Отговор
    То излиза , че изкарва вс двигателя към 146 000 километра и после смяна , а три батерии , голяма технологи , голяма екология , голяма икономия , голяма мода !

    Коментиран от #24

  • 5 ПАВЛИК

    6 15 Отговор

    До коментар #1 от "Даммммм":

    Докато напиша коментара и вече двама са готови. Начи докато ние работиме, вие седите с телефоните и цъкате рефреша. Плеснеш коментар без никаква стойност и мисъл. Нулева информация за хората.

    Коментиран от #8

  • 6 дии

    19 2 Отговор
    Този кога спи кога яде? Той ли ги кара тези коли Теслата и роудстера?
  • 7 ДрайвингПлежър

    32 2 Отговор
    3 батерии и 10 ел мотора - ама то било чудо на техниката и много евтино - чак пари връщало!
  • 8 Не е много

    17 4 Отговор

    До коментар #5 от "ПАВЛИК":

    Ок да си правиш сам реклама и да постваш видеа за собствения си сервиз…
    Кефят ви, намерили сте си ниша-евала, карайте си ги и си ги правете…не си налагайте мненнието на останалите с различно от вашето….
  • 9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    37 3 Отговор
    Сметката на кръчмаря:
    1 900 000 км за 10 години ‼️
    190 000 км за година ❗
    95 000км за 6 месеца❗
    16 000 км на месец ❗
    533 км на ден ❗
    Всеки ден е карал по 6 часа ❗
    О! И времето за зареждане и ремонти .....
    🤔🤔🤔🤔
  • 10 Глупости на кубици

    7 21 Отговор
    От много време електродвигателите на ТЕСЛА минават по 2 000 000мили на тестовете и им няма нищо. Имам няколко познати с ТЕСЛА които са навъртяли над 400 000 мили и нищо им няма на двигателите. На статията ли да вярвам или на очите си?
    А 3 батерии за 1.9 милиона км. си е много добра атестация!
    Единия от автомобилите ми е МБ 1997г. Над 410000км е и си го пазя, че ми е слабост. Като махнем консумативите, масла, филтри, свещи, гуми, дискове и накладки, чистачки и електрически крушки, съм подменил радиатор за охлаждане/че ми го пробиха в сервиза по невнимание/, три високоволтови бобини за свещите, гарнитура за датчика за масло и МАР сензор миналата година.
    Върви си като нов и ги разплаквам японките на магистралата.
    При всичко това електричката си е много удобна кола ако имаш къде да я зареждаш.

    Коментиран от #11

  • 11 Гошо

    15 1 Отговор

    До коментар #10 от "Глупости на кубици":

    Приятел, къде е "еко" елементът от нещата?

    Коментиран от #12, #14, #28

  • 12 Еко меко

    5 10 Отговор

    До коментар #11 от "Гошо":

    1,9 милиона км се изминават с около 120 000л гориво на стойност 330 000лв.

    Автомобил с ДВГ само от ауспуха ще отдели поне 130 тона въглероден диоксид за тези километри.

    Пича не е плсщал нито за зареждане, нито за смяна на батериите и двигателите. Последната батерия е сменена на около 700 000км. Тоест е навъртяла над милион километра.
  • 13 СЗО

    4 0 Отговор
    ....включително в Африка, Мароко, Швеция, Австрия и Китай.  Как точно един континент и няколко държави влизат в една поредица?
  • 14 Ами застани до аспуха

    3 6 Отговор

    До коментар #11 от "Гошо":

    на кола с ДВГ и ще разбереш.
    На останалите дето плюват електричките ще кажа: Много са си добре. Имат само два проблема да решат. Едното е батерията, другото е инфраструктурата с зарядни станции. Батериите са се подобрили значително за последните 10г. След още толкова този проблем няма да съществува. Проблема със зарядните станции може да се реши за по - малко от година при добра воля.

    Коментиран от #15

  • 15 Субар

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "Ами застани до аспуха":

    Да, така е.
    След 10 години, ще се замисля за електричка.
    Да видим тогава, какви ще са им данъците, началната цена и цената на тока, и ще помислим.
    За пионер-опитно зайче, не се натискам.
  • 16 Не се фата

    9 2 Отговор
    Така казват македонците когато сметките не излизат - "Не се фата !" :))
    Годините и километрите показват над 600 км дневен пробег и то без празен ден !
    Кога (и къде) я зареждаха при споменатите условия, кога я ремонтираха, кога пътува по фериботите ........ !?
    Абе, .................. не нам !!! :)) (Така пък казват руснаците.)
    Ние се СИЛНО съмняваме !!! :))

    Коментиран от #18

  • 17 Гост

    4 1 Отговор
    Каране с до 100 км/ч, 13 смени на електромотори и 3 на батерии.
  • 18 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #16 от "Не се фата":

    Този електрокаристи е живял 9 години в колата си.Това е тесларска реклама.

    Коментиран от #20

  • 19 Раздвоение на личността?

    6 2 Отговор
    "Каране с до 100 км/ч, 13 смени на електромотори и 3 на батерии.


    ...Това е тесларска реклама."


    Последно това реклама или анти реклама на Тесла е? Защото на мен ми звучи като антиреклама и оплакване, а ти упорито се опитваш да ни го предлагаш като реклама!
  • 20 Раздвоение на личността?

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    В рамките само на две минути твърдиш две противоположни неща. Това е като да те питат кой ще бие в мача Левски ЦСКА, а ти да кажеш че ще бие Левски А след две минути да кажеш че ще бият ЦСКА, А след края на мача да кажеш - аз казах ли ви! Досега не съм имал грешен резултат! Винаги познавам!

    Ако за Тесла се каже нещо добро то е лъжа със сигурност, ако е нещо лошо няма как да не е истина! Наистина ли толкова силно мразиш някаква си марка и толкова си се фанатизирал?

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "Раздвоение на личността?":

    Теслю, на както винаги разбираш всичко наобратно.

    Коментиран от #23

  • 22 Хайл 14/88

    5 0 Отговор
    Пичове ИГНОРИРАЙТЕ "СТАТИИТЕ" НА ГЛОПАКА ГАНЮФ.ЛЕКЕТО ПУПЧИВО ОСВЕН ДА НАТРАПВА НЕПОИСКАНО МНЕНИЕ ДРУГО НЕ ПРАВИ
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Име

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "визионер":

    Важното е, че е "еко".
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Що три е те ко мен та ри

    2 0 Отговор
    Да в и и у мо дер ато ри те. Какво обидно, нецензурно или не по темата беше написано? Долни душици!
  • 27 незнайко

    1 0 Отговор
    ( Собственикът е внимавал да не злоупотребява с батерията, като е избягвал да управлява автомобила с повече от 100 километра в час ) Какъв е смисъла тогава този автомобил да се рекламира с добро ускорение ? Има нещо сбъркано в цялата електрификация на колите ! Винаги се говори за големия въртящия момент от " 0 " оборота на електродвигателите, но никога не се казва на каква цена е това ! Елементарно е ! Тока на празен ход и тока в натоварено положение а от там и разхода на енергия. Ще дойде момента когато ще върнат скоростните кутии в колите с електромотори !!!
  • 28 мани беги

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Гошо":

    там дето е еко таксата, коят платаме за тоя дет духа га внасяме коли, но после екомеките ходят на екзотични почивки, изкачват върхове, а ние им платаме масрафа!
  • 29 Фен На Мецедес

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Даммммм":

    Да но Тесла не е кола ! По близо е до самолет
  • 30 ???

    1 0 Отговор
    Зо USA 500-600 км. но ден е нормално. Ти бил ли си USA някога? Там 50 км. до магазина е тука 10 минути пеша
  • 31 ???

    1 0 Отговор
    Зо USA 500-600 км. но ден е нормално. Ти бил ли си USA някога? Там 50 км. до магазина е тука 10 минути пеша
  • 32 Ехооо

    0 0 Отговор
    В Англия масово си продават електричкити и минават на бензинови. Тенденцията за бензиновите коли се забелязва и в България!! Питате в която и да е автокъща и разбирате истината.