8 Декември, 2023 10:55 1 355 17

VW ще намали персонала си с 20%

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.4-
  • служители

Мярката ще засегне главно административния персонал

VW ще намали персонала си с 20%  - 1

Марката Volkswagen се стреми да намали разходите си и като част от тези усилия планира да намали работната си сила, за да постигне значителни икономии. Според вътрешна бележка компанията се стреми да намали разходите си за административен персонал с до 20%.

Автомобилният производител твърди, че няма да започне масови уволнения, а вместо това ще съкрати персонала си чрез частично и ранно пенсиониране. Мярката е част от по-широкообхватни усилия за съкращаване на разходите с цел да се спестят 10 млрд. евро до 2026 г.

"Това, което е кристално ясно, е, че в бъдеще ще трябва да работим с по-малко хора в много области във Volkswagen", заяви главният изпълнителен директор на марката VW Томас Шефер пред служителите във вътрешна бележка, видяна от Ройтерс. "Това не означава повече работа за по-малко хора, а по-скоро освобождаване от стари навици и отказ от дублиращи се усилия и неефективност."


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шмъркан

    24 3 Отговор
    Сигур защото спечелха на фронта.Нищо при капитулацията 100%.
  • 2 Бай Ставри

    32 3 Отговор
    Санкциите работят.
  • 3 Няма пари - действайте

    18 2 Отговор
    Тия не са слушали български песнички.
  • 4 факуса

    36 0 Отговор
    намалете цените идиоти,кой ще ви купува скъпите еднодневки
  • 5 Мдааа

    36 1 Отговор
    Тостерите не се продават, а китайците тропат на вратата.

    Коментиран от #11

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Анонимен

    23 0 Отговор
    Българските фабрики работещи на ишлеме за германската автомобилна индустрия също готвят съкращения.
  • 8 Специалист

    14 4 Отговор
    И да ги затворят няма е някаква загуба,тъкмо въздуха ще стане по чист без пушещите вагински шлепове.
  • 9 българина

    25 4 Отговор
    кой каквото си го направи..... изпадналите шваби за трети път смазаха европа, преди военно, сега икономически. Но разликата е , че сега няма да потънат всички с тях. някои взеха и вземат мерки, англия унгария полша франция сърбия гърция, ние традиционно ще сме губеши и пак ще лисват територии.....

    Коментиран от #10

  • 10 Баща ти

    3 16 Отговор

    До коментар #9 от "българина":

    И като се събуди какво стана?!А да,чаршафът мокър пак!!!
  • 11 гост

    8 13 Отговор

    До коментар #5 от "Мдааа":

    За съжаление не се продават кюмбетата , а тостерите бият рекорди !! Ако си забравил само преди 3-4 години Тесла беше екзотична марка на европейския пазар , а тази година е най-продаваната кола !!!! И това при положение , че е в класа на премиумите , а не на масовите автомобили !! От сума ти време ви повтарям , че продажбите на Тесла , а и на всички останали електрички не падат от небето , а са само и единствено за сметка на старите производители !! Щото в Европа "нови" клиенти няма , 95 % от продажбите са замяна на използван с нов автомобил !!! Проблема на Фолксваген не е , че се опитва да мине на електрички , а че електричките му са скапани и клиентите предпочитат други марки !!! А тукашните разбирачи продължават да плещят как "ей сега" ще бие Тесла !! Хахахахахаахахха !!!

    Коментиран от #12

  • 12 чети какво ти пишат

    17 4 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    "Анина амъ : човека много правилно ти го каза ама ти нали си най умния и плямпаш си своите ..... Проблема е че всички европейски концерни имат спад в продажбите , а китайците заемат техните места . Кои са причините ? Причините ги знаят всички които имат мозък в главата и не са политически зависими от мнението си .

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    9 5 Отговор

    До коментар #12 от "чети какво ти пишат":

    Не е лошо наистина да четеш , а не да фантазираш по розовите си сънища !!! Китайските марки в момента имат ПОД 0,5 % от европейския пазар !!! Под половин процент от продажбите , повтарям като за албански реотан !!! Преди 4-5 години , когато вече се проявяваха проблемите на Фолксваген и вече беше загубил титлата на "най-голям" производител бяха с НУЛА процента на европейския пазар !! За китайците говоря , пак като за албански реотан !! Всъщност проблемите на ВАГ почнаха още преди почти 20 години , именно като беше взето прословутото решение да стават "най-големия" производител !! Което нямаше друг начин да бъде осъществено , освен със стотици милиарди кредити за "експанзия" чрез субсидирани модели на границата на загубата , щото те друго реално нямаха нищо "революционно" , което да предложат срещу конкурентите си !!! В резултат в момента кредитите на ВАГ са над 5 ПЪТИ по-големи от пазарната му капитализация (тя затова е и такава) и са му увиснали като воденичен камък на врата , точно когато му трябват нови многомилиардни такива за да мине на електромобили !!! Съответно заради закъснялото му проглеждане електричките му са неконкурентни , разработени набързо и с недостатъчни ресурси за отбиване на номера , въпреки че се опитваше тотално да копира Тесла , ама то копирането на Тесла не е като да лъжеш със софтуер за отровите на "чистия дизел" !! И мога още много да обяснявам , ама няма смисъл , щото тебе те интересуват "великите китайци" , щото "великите р

    Коментиран от #14

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Хейтър

    5 3 Отговор
    По тая тема съм на страната на Електрика Митко Бустеров. Тези лъжливи и измекярски есесовци могат спокойно да се споминат. На мен няма да ми липсват, а вакуум в природата няма, така че не планирам а си разплитам чорапите от мъка по тях.
  • 16 Пешо

    2 0 Отговор
    А кога ще намали с 20% магнитите които са на социалки !?
  • 17 дядо поп

    4 1 Отговор
    Икономията е майка на мизерията! Що така бе Дойчовци , нали е добре без руски петрол и руска газ , без руски природни ресурси!