Марката Volkswagen се стреми да намали разходите си и като част от тези усилия планира да намали работната си сила, за да постигне значителни икономии. Според вътрешна бележка компанията се стреми да намали разходите си за административен персонал с до 20%.
Автомобилният производител твърди, че няма да започне масови уволнения, а вместо това ще съкрати персонала си чрез частично и ранно пенсиониране. Мярката е част от по-широкообхватни усилия за съкращаване на разходите с цел да се спестят 10 млрд. евро до 2026 г.
"Това, което е кристално ясно, е, че в бъдеще ще трябва да работим с по-малко хора в много области във Volkswagen", заяви главният изпълнителен директор на марката VW Томас Шефер пред служителите във вътрешна бележка, видяна от Ройтерс. "Това не означава повече работа за по-малко хора, а по-скоро освобождаване от стари навици и отказ от дублиращи се усилия и неефективност."
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шмъркан
10:57 08.12.2023
2 Бай Ставри
11:01 08.12.2023
3 Няма пари - действайте
11:05 08.12.2023
4 факуса
11:09 08.12.2023
5 Мдааа
Коментиран от #11
11:17 08.12.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Анонимен
11:20 08.12.2023
8 Специалист
11:27 08.12.2023
9 българина
Коментиран от #10
11:31 08.12.2023
10 Баща ти
До коментар #9 от "българина":
И като се събуди какво стана?!А да,чаршафът мокър пак!!!11:35 08.12.2023
11 гост
До коментар #5 от "Мдааа":
За съжаление не се продават кюмбетата , а тостерите бият рекорди !! Ако си забравил само преди 3-4 години Тесла беше екзотична марка на европейския пазар , а тази година е най-продаваната кола !!!! И това при положение , че е в класа на премиумите , а не на масовите автомобили !! От сума ти време ви повтарям , че продажбите на Тесла , а и на всички останали електрички не падат от небето , а са само и единствено за сметка на старите производители !! Щото в Европа "нови" клиенти няма , 95 % от продажбите са замяна на използван с нов автомобил !!! Проблема на Фолксваген не е , че се опитва да мине на електрички , а че електричките му са скапани и клиентите предпочитат други марки !!! А тукашните разбирачи продължават да плещят как "ей сега" ще бие Тесла !! Хахахахахаахахха !!!Коментиран от #12
11:36 08.12.2023
12 чети какво ти пишат
До коментар #11 от "гост":
"Анина амъ : човека много правилно ти го каза ама ти нали си най умния и плямпаш си своите ..... Проблема е че всички европейски концерни имат спад в продажбите , а китайците заемат техните места . Кои са причините ? Причините ги знаят всички които имат мозък в главата и не са политически зависими от мнението си .Коментиран от #13
11:43 08.12.2023
13 гост
До коментар #12 от "чети какво ти пишат":
Не е лошо наистина да четеш , а не да фантазираш по розовите си сънища !!! Китайските марки в момента имат ПОД 0,5 % от европейския пазар !!! Под половин процент от продажбите , повтарям като за албански реотан !!! Преди 4-5 години , когато вече се проявяваха проблемите на Фолксваген и вече беше загубил титлата на "най-голям" производител бяха с НУЛА процента на европейския пазар !! За китайците говоря , пак като за албански реотан !! Всъщност проблемите на ВАГ почнаха още преди почти 20 години , именно като беше взето прословутото решение да стават "най-големия" производител !! Което нямаше друг начин да бъде осъществено , освен със стотици милиарди кредити за "експанзия" чрез субсидирани модели на границата на загубата , щото те друго реално нямаха нищо "революционно" , което да предложат срещу конкурентите си !!! В резултат в момента кредитите на ВАГ са над 5 ПЪТИ по-големи от пазарната му капитализация (тя затова е и такава) и са му увиснали като воденичен камък на врата , точно когато му трябват нови многомилиардни такива за да мине на електромобили !!! Съответно заради закъснялото му проглеждане електричките му са неконкурентни , разработени набързо и с недостатъчни ресурси за отбиване на номера , въпреки че се опитваше тотално да копира Тесла , ама то копирането на Тесла не е като да лъжеш със софтуер за отровите на "чистия дизел" !! И мога още много да обяснявам , ама няма смисъл , щото тебе те интересуват "великите китайци" , щото "великите рКоментиран от #14
12:06 08.12.2023
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Хейтър
13:28 08.12.2023
16 Пешо
06:20 09.12.2023
17 дядо поп
09:26 09.12.2023