Last news in Fakti

27 Декември, 2023 13:30 9 551 31

Това е луксозният китайски автомобил, който ще се конкурира с Mercedes и BMW

  • nio-
  • et9-
  • китайски луксозен електромобил

Nio ET9 е голям представителен седан от F-клас

Това е луксозният китайски автомобил, който ще се конкурира с Mercedes и BMW  - 1

Новият Nio ET9 беше представен в Китай. Флагманският електрически автомобил на марката ще влезе в производство от началото на 2025 година, но в Поднебесната държава вече се приемат предварителни поръчки.

По информация на CarNewsChina, луксозното китайско возило може да се поръча на цена от 800 000 юана ($112 800). Електрическият автомобил Nio ET9 е голям представителен седан от F-клас. Неговите конкуренти ще са ​​BMW i7 и Mercedes EQS.

Топ версиите на Tesla Model S също се числят към преките конкуренти на Nio ET9. Новият китайски автомобил има опростен дизайн със скосен покрив, тънки LED фарове и прибиращо се задно крило. 23-цоловите джанти са стандартни за модела.

Размери на Nio ET9 2024:
дължина - 5324 мм;
широчина - 2016 мм;
височина - 1620 мм;
междуосие - 3250 мм.

В салона са монтирани четири дисплея, като три от тях са за пътниците отзад. Предвидена е и иновативна разширена проекция на предното стъкло. Новият Nio ET9 разполага с четири отделни седалки с електрическо задвижване и вентилация.

Освен това в салона са монтирани отделни маси и хладилник. Китайският електрически автомобил е оборудван с два двигателя със системна мощност 697 к.с. Оборудването включва въздушно окачване и управляеми задни колела.

Батерията с капацитет 120 kWh осигурява пробег от над 600 км. 900-волтовата архитектура поддържа бързо зареждане, като за 5 минути можете да попълните резерва на енергия за 255 км. Възможна е и бърза смяна на батерията.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Горките европейски

    32 16 Отговор
    Марки - свършено е с тях! Имат още максимум 5 години.
  • 2 Китайците не си поплюват

    42 6 Отговор
    Бях там скоро. Гледах им еелектричките. Падна ми ченето.
    Само евромитото и ДДС-то спасява европа от китайчетата. Направят ли завод за сглобка в ЕС обаче, ще станат номер едно.

    Коментиран от #27

  • 3 Списвач чукча

    17 4 Отговор
    Да. Това е седан

    Коментиран от #9

  • 4 тъй шъй

    19 36 Отговор
    Откакто се помня, китайски автомобили привземат Европа. Дали има и 1% по пътищата в EU. В БГ e абсолютна рядкост- 1 на 1000. Така ще продължи още дълго, докато китайският икономически балон се спука- все пак е китайски. Няма разумен човек, които да си купи китайска кола. Познавам една- не беше за дълго, разкара я. Това не е телефон.

    Коментиран от #6, #7, #10, #12

  • 5 тъй шъй

    6 5 Отговор
    Да се чете-"превземат Европа"

    Коментиран от #19

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Име

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "Списвач чукча":

    Не гледай формата която е тип фасбек виж задната врата тоест капак Това си е абсолютен седан ти да не искаш да я очертаем като багажника на Жигула Виж новата 5 серия на BMW Същата е и тя е седан
  • 10 Европа незнам

    15 4 Отговор

    До коментар #4 от "тъй шъй":

    но Русия я превзеха. И Лада и Москвич са китайчета. Най големия печеливш от санкциите срещу РФ е Китай.

    Коментиран от #17

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 ЛАОС АРМАТА

    16 4 Отговор

    До коментар #4 от "тъй шъй":

    аха те и за Японските и Корейските така викаха ама сега са Номер 1 нали

    Коментиран от #28

  • 13 хххх

    6 10 Отговор
    ще ги конкурира... ама друг път...

    Коментиран от #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 е-Бъги

    18 0 Отговор

    До коментар #13 от "хххх":

    Ако предлага повече екстри, а е на два пъти по-ниска цена, направо ше ги измести. Електромобилите са все още сравнително нов сегмент и марката не играе толкова голяма роля, колкото цената и надежността.
  • 16 Я пак?

    7 11 Отговор
    С кого ще се сравнява? Ама Вие сериозно ли?
  • 17 Я ги питай за качеството!

    9 10 Отговор

    До коментар #10 от "Европа незнам":

    И ако биха имали избор какъв автомобил биха карали - Европейски или Китайски! Сега карат китайски заради политиката на Путин и санкциите на Запада, но качеството на китайските марки е много, много надолу от Европейските!
  • 18 инж Химик

    8 17 Отговор
    Много ориз имат да изядат , докато станат конкуренция на Мерцедес и БМВ. И за япоските коли предричаха такива неща преди 30 години, но днешно време реалността на японките е - изключително грозен дизайн на интериора и екстериора, тънки и бързо гниещи ламарини. Едни двигатели дето правеха като хората, но тва беше до време. Сега япоските ДВГ са същите малотрайни мотори , като всички други. Няма кой да конкурира старите европейски производители по качество на изпълнението и по дъкготрайност на материалите , особено в интериора. Азиатскит и американските кошници им се разпадат салоните след 5-6 години. Елате да видите Е класата на брат ми - на 20 години и няма нищо скъсано или изтрит надпис. Една Хонда за тва време - салона (и не само) се разпадат. Не съм голям фен на Мерцедес , но качеството се вижда от самолет.

    Коментиран от #23, #24, #29

  • 19 инж Химик

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "тъй шъй":

    Като нямаш какво да кажеш срещу истината - заяждаш се за едно "е" , заменено с "и". Колегата може да е от Пловдиив - там така говорят. И ти си все от някъде и там също не говорите книжовен български.
  • 20 Къде ще ги конкурира?

    9 11 Отговор
    В Китай който забогатее си купува немска кола.
    В Европа който няма пари си купува китайска кола.
  • 21 евро колите с двг имаха шанс но

    9 3 Отговор
    електричките нямат никакъв шанс срещу китаиските,които не отстъпват по качество но са на много по добра цена ,а и скоро и качеството ще е по високо от европеиското което всяка година пада заради цената, липсата и икономията на суровини
  • 22 Ролекси молекси

    8 2 Отговор
    Абе те китайците правят и Ролекси и Луи Витони и всичко подобно, но пазарите им са различни от тези на оригиналите.
  • 23 Текстилен инженер

    7 1 Отговор

    До коментар #18 от "инж Химик":

    Немците бяха начипали тънката струна на патентованият от тях дизелов двг и мощните ве 8 и 12 двигатели но хибридите се оказаха по удачни а на многоцилиндровите дяг екологията и високите цени на петрола им видяха сметката
  • 24 ганю

    1 12 Отговор

    До коментар #18 от "инж Химик":

    има две марки коли Мерцедес и всички останали
    немското си е немско

    Коментиран от #25

  • 25 Смех

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "ганю":

    Пхахахахаха
  • 26 Знайко

    10 1 Отговор
    Да говорим за 20-годишната С-класа е едно , да плюем Нео-то , което даже не сме виждали на живо , че е кофти е друго. Да, ще изядат и ориза и ще ти вземат кинтите, и даже ще ти пратят нова кола , ако старата се прецака в гаранцията , и пак ориз и пак и пак. Запада от 50 години се лигави да продава ел-стъкла срещу 2000 евра.
    Еми....ще фалирват много,както викат на село.
  • 27 Драйвър

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "Китайците не си поплюват":

    Ако направят завод в ЕС, то ще продават колите на същата цена на европейските, а много добре знаем, че 90% от хората биха предпочели да заложат на марки с име в автомобилостроенето като цената е еднаква.
  • 28 Драйвър

    2 5 Отговор

    До коментар #12 от "ЛАОС АРМАТА":

    Колкото и да харесвам японските автомобили, то при луксозните автомобили японците и корейците ги няма въобще.
  • 29 Край

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "инж Химик":

    не знам защо хора с 20годишни коли смятат че трябва да дават мнение за бъдещето на автомобилостороенето. Бъдещето на мобилността не е голямо - интернет отмени 80% от нуждата да се пътува. И да бъдещето е на евтини еко. ел. коли правени в Китай и цяла Азия.
  • 30 ПоКУРко

    2 2 Отговор
    Добре де тукашните руски подлоги що не си купят китайчета от любимата си Русия, а седнали да мислят немските гиганти които както е видно от последните им модели скоро няма да загинат?!? Мерцедес си е китайски много отдавна, но си остава премиум модел! Освен това ние Европейското производство ли ще подкрепяме или комунистите?!? Мизерията и нямането от времето на Руското робство до 1989 год. е блажено и прекрасно само за русоробите тъдява!
  • 31 Мдаааа

    1 0 Отговор
    40% от стойността на автомобила се поема от китайското правителство. Ще видим до кога.... Колата исзглежда добре, но никога не се отмирисва! Адска пласмаса, кожа и тексрил! Предпочитам Мерцедеса, БМВ и VW. А японката си е японка! Каквото и да си говорим искаме китайско защото сме бедни!