2 Януари, 2024 14:30 2 708 7

BYD записа рекордни резултати в края на годината

  • byd-
  • tesla-
  • електромобили-
  • китай

Ще успее ли китайската компания да надмине Tesla?

Китайският производител на автомобили BYD постигна забележителни резултати в продажбите, като продаде 526 409 изцяло електрически превозни средства през четвъртото тримесечие, оказвайки натиск върху Tesla да постигне рекордни резултати, за да запази лидерската си позиция. BYD, известен като водеща марка автомобили в Китай, оповести продажбите си на електрически и хибридни автомобили за декември, възлизащи на 340 178 единици, включително впечатляващите 190 754 изцяло електрически автомобила. Този рязък ръст на продажбите бе подсилен от агресивните стратегии за отстъпки в края на годината.

За цялата 2023 г. BYD отчете значителен общ брой продажби от 3,01 милиона единици. В рамките на това компанията подчерта продажбите на приблизително 1,6 млн. изцяло електрически автомобила и около 1,4 млн. хибридни електромобила с възможност за включване към електрическата мрежа. Тези цифри подчертават значителния отпечатък на BYD на пазара на електрически превозни средства.

Предстоящите дни са изпълнени с очакване, тъй като BYD очаква потвърждение за това дали продажбите ѝ през четвъртото тримесечие ще надминат тези на Tesla, което може да я превърне в най-големия продавач на напълно електрически електрически автомобили в света на тримесечна база. Анализаторите, които следят внимателно данните на Tesla, очакват тримесечни продажби от 483 200 единици, според оценки, събрани от Bloomberg.

Конкуренцията между BYD и Tesla не само отразява засилващата се динамика на пазара на електрически превозни средства, но и подчертава нарастващото влияние на Китай при формирането на бъдещето на устойчивия транспорт. Тъй като и двете компании се борят за първото място, предстои да видим как тази конкуренция ще стимулира допълнително иновациите и внедряването на електрически превозни средства в световен мащаб.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бъдеще

    6 5 Отговор
    Може и да са хубави коли, но явно нещо има. В мобиле.де е пълно с продажби на тази марка, автомобили на по 1 година и пробег около 15 хиляди километра...

    Коментиран от #3

  • 2 Хохо Бохо

    23 2 Отговор
    Тая статия кара няколко шефове на европейски марки да си захапят мдете и да споменат урсулата по майка
  • 3 ТеНемците

    23 5 Отговор

    До коментар #1 от "Бъдеще":

    Те немците не са критерии, ако имаха акъл щяха да се размножават и да си гледат страната, вместо да канят целия свят да им ходяи да им работи и да ги опложда. Възхода им е след ВСВ когато това поколение му е трябвало да изплаща на новите си братя "инвестициите" от плана Маршал, днешното поколение грам не му пука, не му се работи и като цяло мързел за немците - работа за мигрантите.
  • 4 Тоз

    8 14 Отговор
    През 70-те японските коли започнаха да се продават по-масово в Европа. След 15-20г. имат стабилен пазар и увеличаващо се присъствие. Същото започна и стана с корейските през 90-те. Нищо не се случва с китайските. Няма да ги купува никой. Не могат да дадат нищо на клиента. Не се виждат никъде в Европа. Подобно е положението с азиатските автомобили в УСА. Пълна доминация на японски и корейски. А от 20г. се говори как Китай ще помете пазара с колите си. Нищо подобно не се случва. Стига сте мечтали за БРИКС-много слаба работа е.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 12345

    9 2 Отговор

    До коментар #4 от "Тоз":

    Населението Китай е повече отколкото на цяла Западнала Европа + САЩ, тоест само вътрешният им пазар е по-голям от вашите голи франтазии.

    Отделно са произвели за една година коли колкото Япония, къде ли са ги продали според гении като вас :-).
  • 6 Пропуснал си най-важното

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Тоз":

    Става въпрос за електромобили, а 80% от батериите за тях се произвеждат от китайците. Така че недей да сравняваш пазара на ДВГ автомобили и да даваш примери с тях. Бъдещето е на колите на ток, а само китайците могат да предложат масовото им производство за сега
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.