Главният изпълнителен директор на Stellantis Карлос Таварес подчерта ангажимента на компанията да прилага стратегически подход към ценообразуването, като се пази от ценови войни, които биха могли да застрашат рентабилността и да изложат автомобилния производител на потенциални рискове от поглъщане. По време на представянето на най-новата платформа на Stellantis за големи електрически превозни средства с батерии, Таварес подчерта важността на съобразяването на ценообразуването с реалните производствени разходи. "Ако тръгнете да намалявате цените, без да се съобразявате с реалните си разходи, ще се стигне до кръвопролитие. Опитвам се да избегна надпреварата към дъното", отбеляза Таварес, подчертавайки необходимостта от премерена и устойчива стратегия за ценообразуване в условията на жестока конкуренция на автомобилния пазар.
В допълнение към разглеждането на опасенията, свързани с ценообразуването, Таварес се спря на въздействието на предстоящите избори върху мащабния инвестиционен план на Stellantis в размер на 30 млрд. евро в областта на електрическите превозни средства. Изборите в САЩ и Европа през тази година ще изиграят ключова роля при определянето на темпото, с което компанията ще изпълни амбициозната си инициатива за електромобили. Таварес изрази увереност в продължаването на плана за електромобили, като подчерта глобалния императив за справяне с изменението на климата. Stellantis, позиционирана като един от най-печелившите играчи в бранша, планира да представи първия си изцяло електрически Jeep и електрически пикап Ram в САЩ тази година, сигнализирайки за ангажимента си към развиващия се пейзаж на устойчивата мобилност.
Коментарите на главния изпълнителен директор придобиват значимост на фона на неотдавнашните намаления на цените на пазара на електромобили, включително намаляването на цените на Model Y от Tesla в Европа. Подхода на Таварес към ценообразуването съответства на стратегията на Stellantis да се ориентира в несигурността на пазара, като същевременно гарантира дългосрочна рентабилност. Тъй като автомобилната индустрия се бори с регулаторни промени и политически промени, акцентът на Таварес върху стратегическата и адаптивна ценова политика позиционира Stellantis за устойчивост и устойчив успех в бързо развиващия се автомобилен пейзаж.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 налюдател
12:12 20.01.2024
2 Взех си фабричен...
Коментиран от #3, #9
12:40 20.01.2024
3 Ице
До коментар #2 от "Взех си фабричен...":
Можеше да го купиш на 3 години на половин цена с ресурс 27 години напред. Първите 10 щеше да се возиш безплатно от спестените 50 процента от цената.Коментиран от #4, #7, #8
12:45 20.01.2024
4 ГРАЖДАНИН
До коментар #3 от "Ице":
И аз се чудя дали да не си взема чисто нов чист ДВГ. Това с нов внос май не е работа.13:32 20.01.2024
5 Идват
14:45 20.01.2024
6 Политик
Митичният и разните там Плейдове, Мейдове и други такива, може и да се пънкят да обясняват много неща за арабията на електричките и цените им, но със същия успех мога да слушам и баба Гицка от долната улица за проблемите в Южнокитайско море. И в двата случая т.нар. "експерти" са буквално и преносно на хиляди километри от "извора" и разказват картинки и филмчета, които са виждали.
15:45 20.01.2024
7 Гост
До коментар #3 от "Ице":
Теслю мити4ен,още си мечтае да намери 3 годишен автомобил на 50% от цената.Ама си мечтае за Тесла.16:45 20.01.2024
8 Гост
До коментар #3 от "Ице":
Къде ги произвеждат тези автомобили на 3 години с 50% отстъпка?16:50 20.01.2024
9 Чисто нов ли го взе
До коментар #2 от "Взех си фабричен...":
Ти си първия човек който чувам да си купува чисто нов автомобил за да го кара 30 години? Предишния си автомобил преди 30 години ли го взе? Ще караш този 30 години точно никога. Още след 15 години няма да намериш части за него. Това да не са ти халогенните крушки h4, които да стават на всички автомобили преди 30 години.Като хлопнат кепенците доставчиците на автомобилните производители произвеждащи ДВГ, резервни части ще има само втора ръка.
Коментиран от #11, #12
17:30 20.01.2024
10 0000
19:47 20.01.2024
11 Москвич
До коментар #9 от "Чисто нов ли го взе":
Имам Москвич 412 от 1974 година,в движение преди три месеца минах на ГТП.Още се намират части.20:09 20.01.2024
12 Един от многото
До коментар #9 от "Чисто нов ли го взе":
Има много хора, които държат колите си дълги години. 2011 си купих 17 годишен Мерцедес 124 и го карах 10 години. Като гледам накъде вървят нещата с автомобилите се чудя дали наистина не е лошо да си взема една нова/почти нова кола с опростен и надежден двигател и да я карам докато се разпадне. Днес в центъра на София видях движеща се Шкода L, щом има части за такива коли значи и за новите ще има.23:13 20.01.2024
13 Няма безплатен обяд
Ако не свали цените, ще паднат продажбите.
09:21 21.01.2024