Last news in Fakti

20 Януари, 2024 12:00 1 826 13

Stellantis ще избегне брутално намаляване на цените

  • карлос таварес-
  • stellantis-
  • jeep-
  • peugeot-
  • ram

Новината бе съобщена от Карлос Таварес

Stellantis ще избегне брутално намаляване на цените - 1

Главният изпълнителен директор на Stellantis Карлос Таварес подчерта ангажимента на компанията да прилага стратегически подход към ценообразуването, като се пази от ценови войни, които биха могли да застрашат рентабилността и да изложат автомобилния производител на потенциални рискове от поглъщане. По време на представянето на най-новата платформа на Stellantis за големи електрически превозни средства с батерии, Таварес подчерта важността на съобразяването на ценообразуването с реалните производствени разходи. "Ако тръгнете да намалявате цените, без да се съобразявате с реалните си разходи, ще се стигне до кръвопролитие. Опитвам се да избегна надпреварата към дъното", отбеляза Таварес, подчертавайки необходимостта от премерена и устойчива стратегия за ценообразуване в условията на жестока конкуренция на автомобилния пазар.

В допълнение към разглеждането на опасенията, свързани с ценообразуването, Таварес се спря на въздействието на предстоящите избори върху мащабния инвестиционен план на Stellantis в размер на 30 млрд. евро в областта на електрическите превозни средства. Изборите в САЩ и Европа през тази година ще изиграят ключова роля при определянето на темпото, с което компанията ще изпълни амбициозната си инициатива за електромобили. Таварес изрази увереност в продължаването на плана за електромобили, като подчерта глобалния императив за справяне с изменението на климата. Stellantis, позиционирана като един от най-печелившите играчи в бранша, планира да представи първия си изцяло електрически Jeep и електрически пикап Ram в САЩ тази година, сигнализирайки за ангажимента си към развиващия се пейзаж на устойчивата мобилност.

Коментарите на главния изпълнителен директор придобиват значимост на фона на неотдавнашните намаления на цените на пазара на електромобили, включително намаляването на цените на Model Y от Tesla в Европа. Подхода на Таварес към ценообразуването съответства на стратегията на Stellantis да се ориентира в несигурността на пазара, като същевременно гарантира дългосрочна рентабилност. Тъй като автомобилната индустрия се бори с регулаторни промени и политически промени, акцентът на Таварес върху стратегическата и адаптивна ценова политика позиционира Stellantis за устойчивост и устойчив успех в бързо развиващия се автомобилен пейзаж.


Поставете оценка:
Оценка 1.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 налюдател

    13 0 Отговор
    като го закъсат с продажбите и ще обърнат палачинката
  • 2 Взех си фабричен...

    12 4 Отговор
    ...чисто нов бензинов автомобил с ресурс за около 30 години напред. После ще видя дали "зелените" електрички са с узряла технология! Но лично мен страшно ме съмнява, че ще ми трябва на онези години вече автомобил! Така че мега яки поздрави на всички електропроизводители, ако въобще, ще се видим след около 30 годинки с вас!

    Коментиран от #3, #9

  • 3 Ице

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "Взех си фабричен...":

    Можеше да го купиш на 3 години на половин цена с ресурс 27 години напред. Първите 10 щеше да се возиш безплатно от спестените 50 процента от цената.

    Коментиран от #4, #7, #8

  • 4 ГРАЖДАНИН

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Ице":

    И аз се чудя дали да не си взема чисто нов чист ДВГ. Това с нов внос май не е работа.
  • 5 Идват

    6 3 Отговор
    Китайците идват. Ще има борба за оцеляване и още как. Първи ще загинат т.н. нискобюджетни електрички.
  • 6 Политик

    7 1 Отговор
    За огромно съжаление на нас потребителите в ценообразуването на всички автомобили (ДВГ и ел) има толкова много политика и явни и скрити такси и субсидии, че всъщност накрая няма нищо общо нито с производствените разходи, нито с пазара, нито с конкуренцията, нито дори с нивото на река Дунав в сантиметри.

    Митичният и разните там Плейдове, Мейдове и други такива, може и да се пънкят да обясняват много неща за арабията на електричките и цените им, но със същия успех мога да слушам и баба Гицка от долната улица за проблемите в Южнокитайско море. И в двата случая т.нар. "експерти" са буквално и преносно на хиляди километри от "извора" и разказват картинки и филмчета, които са виждали.
  • 7 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ице":

    Теслю мити4ен,още си мечтае да намери 3 годишен автомобил на 50% от цената.Ама си мечтае за Тесла.
  • 8 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Ице":

    Къде ги произвеждат тези автомобили на 3 години с 50% отстъпка?
  • 9 Чисто нов ли го взе

    2 8 Отговор

    До коментар #2 от "Взех си фабричен...":

    Ти си първия човек който чувам да си купува чисто нов автомобил за да го кара 30 години? Предишния си автомобил преди 30 години ли го взе? Ще караш този 30 години точно никога. Още след 15 години няма да намериш части за него. Това да не са ти халогенните крушки h4, които да стават на всички автомобили преди 30 години.

    Като хлопнат кепенците доставчиците на автомобилните производители произвеждащи ДВГ, резервни части ще има само втора ръка.

    Коментиран от #11, #12

  • 10 0000

    5 5 Отговор
    Точно тези е време да спрат да правят опити да произвеждат коли.не им се получава
  • 11 Москвич

    6 1 Отговор

    До коментар #9 от "Чисто нов ли го взе":

    Имам Москвич 412 от 1974 година,в движение преди три месеца минах на ГТП.Още се намират части.
  • 12 Един от многото

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Чисто нов ли го взе":

    Има много хора, които държат колите си дълги години. 2011 си купих 17 годишен Мерцедес 124 и го карах 10 години. Като гледам накъде вървят нещата с автомобилите се чудя дали наистина не е лошо да си взема една нова/почти нова кола с опростен и надежден двигател и да я карам докато се разпадне. Днес в центъра на София видях движеща се Шкода L, щом има части за такива коли значи и за новите ще има.
  • 13 Няма безплатен обяд

    5 1 Отговор
    "Stellantis ще избегне брутално намаляване на цените"

    Ако не свали цените, ще паднат продажбите.