Last news in Fakti

2 Януари, 2014 10:52 4 610 14

FIAT 500 с пет врати заменя Punto

  • fiat-
  • 500-
  • punto-
  • 500x

Едно от най-популярните имена в моделната гама на FIAT излиза в пенсия. След 20 години на конвейерите Punto ще отстъпи място на уголемен 500 с пет врати, съобщава британското сп. Auto Express.

Новият автомобил обаче няма да бъде построен на базата на 500. Платформата и двигателите ще бъдат заимствани от сегашното Punto. Дизайнът на хечбека ще притежава характерните черти на семейството 500 - например двойните кръгли фарове.

Новият модел, който ще се конкурира с бестселъри като Volkswagen Polo, Ford Fiesta и Renault Clio, се очаква през 2015-а. По-късно тази година пък предстои дебютът на кросоувъра 500X.

Неотдавна от FIAT обявиха, че планират да инвестират 9 млрд. евро в развойна дейност през следващите три години. Част от средствата ще бъдат изхарчени за проектирането на нови модели и подпомагане на дъщерните марки Maserati и Alfa Romeo. Предстои и "реанимация" на производствените мощности на гиганта в Италия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Христо Шуманов

    2 1 Отговор
    За мен тази статия е много интересна, защото тук рядко се виждат статии за италиански коли... също съм реалист - предпочитам да чета и сравнявам автомобили които бих могъл да си позволя отколкото да чета за макларна на дубайската полиция. За мен Фиат в момента са в криза, единствено Фиат 500 се продава сравнително добре. Фиат Браво, много трудно ще се опълчи на която е да е марка в същия сегмент от 2007 не се е променил, а вече сме 2014та през това време vw извадиха голф 6 и 7, а бравото още си седи... в тази фирма единствено Ферари процъфтява и Мазерати са горе долу стабилни... надявам се с тези 9млр. евро да вдигнат и Алфа Ромео и Фиат ..... а след време и Ланчия :::::)

    Коментиран от #2

  • 2 Киро Стоев

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Христо Шуманов":

    Фиат били в криза - хаха ти добре ли си. 7-мия по големина производител в света.

    На всичкото отгоре печелят и от клиентите на други марки .... Всичките товарни модели бусове и баничарки на Пежо и Ситроен са Фиат. Fiat Combo = Fiat Doblo. Фиат държи доминиращ дял на бизнес автомобили в Европа, Африка и Америка

    Не гледай Фиат 500 и Фиат Панда. Това е само малка част от бизнеса който имат 9 автомобилни марки + добив на петрол, Заводи за двигатели, Военна техника, Авто части за всички марки начело с Магнети Марели, Гуми, Желозопътен транспорт. Освен това са на-големия производител на земеделска техника. New Holland, CASE IH, имат предприятия в химическата индустрия, Банки, Застрахователни компании и др

    Така са в криза че живи да ги ожалиш

    Коментиран от #4

  • 3 Киро Стоев

    2 1 Отговор
    Opel Combo = Fiat Doblo
  • 4 Христо Шуманов

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Киро Стоев":

    Не съм чак толкова наясно, но тука те хванах в крачка " доминиращ дял на автомобили е Европа", даже бяха казали, че Европа е бита карта и не могат да се борят тук с Vw, защото европейците избирали VW..... не точно с такива думи, но нещо от сорта.... принципно не съм фен на Vw бих искал Фиат да ги размажат в продажбите, но и аз и ти няма да си вземем нов Фиат при положение, че има Vw който технологично започва да се доблива по-скоро до другите 3 германски марки... отколкото до Фиат.... някога когато нямаше и не се вграждаха кой знае какви екстри и технологии и повечето малолитражки бяха еднакви - само различен дизайн тогава беше силата на Фиат.

    Коментиран от #5, #7, #8

  • 5 Киро Стоев

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Христо Шуманов":

    написал съм - доминиращ дял на БИЗНЕС автомобили.

    Демек камиони, автобуси, бусове, баничарки, специализирана техника

  • 6 Симеон Тасев

    0 4 Отговор
  • 7 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Христо Шуманов":

    До кои други марки се доближава ? Те усъвършенстваха ауди и порше в последните 2-3 години с техни технологии, които не ги прави по-малко хубави от БМВ и Мерцедес.VW са голяма, велиак компания и тези хора които я държат са много умни хора.
  • 8 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Христо Шуманов":

    До кои други марки се доближава ? Те усъвършенстваха ауди и порше в последните 2-3 години с техни технологии, които не ги прави по-малко хубави от БМВ и Мерцедес.VW са голяма, велиак компания и тези хора които я държат са много умни хора.
  • 9 гого

    3 0 Отговор
    Жалко за Пунто - една свежа идея става жертва на маркетинга!!
    А за Браво ще припомня на Фолк-маниаците, че това е единствената не-германска кола, на която аутобилд не можаха да намерят кусур, въпреки че опитваха многократно. За дизайн и иновации в двигателите се говори само със хора, които разбират...
  • 10 Ivailo Ivanov

    0 1 Отговор
    e kak moje da razvaliat fiat veche se pravi v turcia i nai iakite modeli na fiat sa punto i bravo iavno veche niama da sam fen na markata
  • 11 Bozhidar Koemdzhiev

    1 0 Отговор
    tozi model na fiat se prodavaot blizo 6 mesecav usa,,,,,,,http://www.fiatusa.com/en/
  • 12 Ivailo Ivanov

    0 1 Отговор
    za fenovete na fiat vziaite samo italianski fiat sas sinite emblemi do 2006 godina
  • 13 Ivailo Ivanov

    0 0 Отговор
    fiata beshe edna ot nai zdravite i na pargavite koli
  • 14 Ivailo Ivanov

    0 0 Отговор
    no ashto niama komentari za tolkova dobra marka s tradicii a za mercedes i bmw ima zashtoto tuk mai ima predimno lapeta kadeto nerazbirat ot koli mojebi