27 Януари, 2024 12:00 5 869 13

Норвежките власти не смятат, че счупеното окачване на Tesla е проблем

  • tesla-
  • model model x-
  • норвегия

NPRA реши, че няма нужда от сервизна акция

Норвежките власти не смятат, че счупеното окачване на Tesla е проблем - 1

Норвежките органи по безопасността взеха решение за потенциално изтегляне на автомобили Tesla Model S и Model X в страната след провеждане на разследване на проблеми, свързани със задните долни носачи. Норвежката администрация по обществените пътища (NPRA) започна разследването след повече от дузина съобщения от клиенти през 2022 г., в които се описват инциденти със счупване на задни долни носачи. Въпреки че имаше спекулации, че това може да доведе до сервизна акция, NPRA реши да не го прави. Решението на NPRA се основава на наблюдението му, че повредите са възниквали при ниски скорости, особено при движение на заден ход, и стига до заключението, че подобни случаи не представляват неприемлив риск.

В официалното си изявление NPRA споменава: "Норвежката администрация по обществените пътища (NPRA) смята, че счупването на заден долен носач не представлява неприемлив риск и че няма основание да се изисква изтегляне на автомобилите." Освен това агенцията изтъкна, че броят на докладваните случаи е сравнително малък в сравнение с общия брой на автомобилите Model S и Model X по норвежките пътища.

Заслужава да се отбележи, че в доклад от предходната година се изтъкват над 3000 глобални доклада за повреди на носачи през 12-те месеца до април 2019 г. Освен това някои мениджъри на сервизи твърдят, че през 2017 г. Tesla ги е инструктирала да приписват повредите на носачите на злоупотреба с шофиране и да прехвърлят разходите за резервни части на клиентите, за да избегнат гаранционни искове. Reuters съобщи, че Tesla е претърпяла загуби в размер на 263 млн. долара в световен мащаб поради ремонти на части, които са се повредили скоро след доставките на клиентите.

В отговора си до NPRA Tesla изрази убеждението си, че вероятността за сериозен проблем е малка и че той "не би представлявал никакъв риск и опасност за безопасността".


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    1 6 Отговор
    Точно
  • 2 омъскаряване

    30 3 Отговор
    Нямало корупция в Норвегия, а хахаха
    Роднините на първия сектант, който де пренрсе в жертва на носачите, ще ги осъдят за милиони тези норвежки корумпета😉
  • 3 пенко

    3 5 Отговор
    КАКВО ОБЩО ИМА АДМИНИСТРАЦИЯ С ТЕХНИЧЕСКА ПОВРЕДА НА АВТОМОБИЛ !?!?!?!?!? ЗАЩИТЕТЕ БОИНГ 737 !!!!!!
  • 4 Запознат

    28 3 Отговор
    "Решението на NPRA се основава на наблюдението му, че повредите са възниквали при ниски скорости, особено при движение на заден ход, и стига до заключението, че подобни случаи не представляват неприемлив риск."

    Е как ако е от господарите отвъд атлантика всякакъв риск е приемлив - сега че се били затрили няколко норвежеца това не е повод да спират колите особено на господарите. Виж ако колата беше китайска тогава щеше да е друга работа - щеше да е вой до небето, спиране на всички китайски коли, искания за обезщетения.

    Абе но това му се казва "свободна търговия" по джендърски.

    Коментиран от #8

  • 5 тъй шъй

    15 0 Отговор
    Последно преди 15 години съм виждал на Лада счупен носач на пътя. Навремето Ладите често се виждаха разкрачени. Сигурно много от тях са свършвали в дървото край пътя.Ако носач не е свързан със сигурност, то какво да е. А тук един повтаряше 100 пъти, че на Тойота колелата можело, евентуално да паднат.
  • 6 Не го ли познаваш?

    5 5 Отговор
    "А тук един повтаряше 100 пъти, че на Тойота колелата можело, евентуално да паднат."

    Вместо "тук един", можеше да кажеш" Акио Тойода. Така се казва онзи, който разправяше че колелата падат, въпреки че никой не ги е виждал!

    Да не твърдиш, че е нагъл лъжец (ツ)
  • 7 Реално

    0 8 Отговор
    Затва 1100 коня на колелата на Plaid идват чак при 130, щото 3-те мотора могат да скъсат шасито ако се изреже един мегават от раз!

  • 8 Ъъъъ

    3 8 Отговор

    До коментар #4 от "Запознат":

    Не си Запознат! Няма нито един загинал норвежец от счупване на носач на Тесла.
  • 9 Механик

    16 1 Отговор
    Повреда по ходова част винаги крие риск
    за другите превозни средства и пешеходците .
    За къде къде по дребни проблеми са изтегляли цели партиди автомобили . Тук има едно НО ,
    Корупция.
  • 10 Тоз

    15 4 Отговор
    Вместо да намалява цени, да вземе да подобри качеството. А и вида, използваните материали и изработката. Изглеждат на ниво Дачия, а и под бюджетната марка.
  • 11 Вал

    9 1 Отговор
    Работя в представителство на "Тесла" в Англия. Мога само да ви посъветвам да не си купувате такава кола и по добре да избягвате електрически.Проверете в Гугъл колко са популярни в САЩ Теслите.Дали изобщо някой ге купува там.Това ще ви бъде показател какви "коли" са това.

    Коментиран от #13

  • 12 ха ха ха

    2 2 Отговор
    То ако счупеното окачване беше проблем, поне 40% от колите карани от българите щяха да бъдат спрени от движение ха ха ха
  • 13 Име

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Вал":

    Дайте малко повече информация, какъв им е проблемът на Тесла? Не че съм се засилил да купувам автомобил на батерии, но малко повече конкретика би била полезна.