Last news in Fakti

3 Февруари, 2024 10:30 3 505 20

Запознайте се с новата Lancia Ypsilon

  • lancia-
  • ypsilon-
  • stellantis

Хечбекът пристига с пробег от 403 километра

Запознайте се с новата Lancia Ypsilon  - 1

Lancia прави значимо завръщане на пазара с първия си електрически автомобил - Lancia Ypsilon 2024. Представен в лимитираната версия Cassina, този субкомпактен електромобил служи като предвестник на ренесанса на Lancia, съчетавайки смесица от класически италиански дизайнерски елементи с модерна EV технология. Външният дизайн на Ypsilon се отличава с новия стилистичен език на Lancia, включително осветената решетка и кръгли задни светлини, вдъхновени от миналото на марката. Забележителните дизайнерски елементи включват многоъгълни фарове, монтирани по-ниско за отличителен външен вид, и гланцирани черни акценти. Ypsilon споделя платформата си с няколкоавтомобила на Stellantis, включително Peugeot e-208 и Opel Corsa.

В интериора Lancia поставя силен акцент върху висококачествените материали и уникалните дизайнерски елементи, като се стреми да внуши атмосферата на италиански хол. Сътрудничеството с Cassina, престижна италианска марка за мебели, допринася за подбора на материалите и цветовете. Ключовите характеристики на интериора включват тапицирани с кадифе седалки с носталгичен мотив "канелони" и кръгла централна конзола, наподобяваща масичка за кафе.

Ypsilon въвежда новата информационно-развлекателна система SALA (Sound Air Light Augmentation) на Lancia с двуекранно разположение в дигиталния кокпит. Осветена сфера на арматурното табло подсказва за виртуален асистент с изкуствен интелект. Въпреки че техническите характеристики не са напълно разкрити, Ypsilon може да се похвали с пробег по WLTP от 403 км с едно зареждане, което вероятно се дължи на батерия с капацитет 54 kWh, споделен с другите електрически автомобили на Stellantis.

След официалния си дебют на 14 февруари в Милано, Lancia Ypsilon Limited Edition Cassina ще обиколи италианските шоуруми и ще бъде на разположение за поръчки. Lancia планира да произведе 1 906 номерирани и сертифицирани бройки, посветени на годината на основаване на марката. Очаква се новият Ypsilon да бъде първият от няколко модела, с които Lancia се стреми да възроди присъствието си на европейските пазари.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ФАКТИ

    7 9 Отговор
    Става за градско за някоя дама
  • 2 Пуфи

    7 9 Отговор
    Сори факти ама задрямах още на заглавието
  • 3 Факт

    12 3 Отговор
    Най успешния автомобил в ралитата, побеждават прехваленото ауди куатро само със задно предаване което още един път доказва че направата на спортен автомобил е в кръвта на италианците.

    Коментиран от #4, #6, #10

  • 4 А сега

    2 6 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    какво правят!??? Срам и позор…. И преди да ми разсъждаваш-имал съм 155 Ку4, Крома Турбо, Капа Турбо…

    Коментиран от #9

  • 5 Влагата

    2 7 Отговор
    Тези защо още се мъчат да правят автомобили незнам? Кой ще си купи тази птицечовка?
  • 6 Мексо

    0 9 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    Говориш за фалшивата победа дето не са спазили шосейните бройки за производство на 400 автомобила. И докато проверяващите са бройли на единия паркинг автомобилите и отиват на обяд Ланча мести същите бройки на друг паркинг. Втората измама е с клетките за безопастност направени от пластмаса. Третата но най неспортсменска е когато в деня на ралито жабарите от отбора преди старта насипват тонове сол по заледеното трасе на Монте Карло. За тази победа ли срещу Ауди говориш?

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Чувал ли си

    7 1 Отговор

    До коментар #6 от "Мексо":

    Ако Ауди са добри то Ланчия са велики
    Потърси кой го е казал!

    Коментиран от #11

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Бегом бе

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "А сега":

    Фантазьор,и като се събуди под задникати беше мокро и краката ти развити.И аз съм има Ферари ама на картинка от дъвки.

    Коментиран от #16

  • 10 Реалността

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    АхАХАХ Lancia ECV2 - End ot story for AUDI. 0-200 за 9 секунди - по-бързо от най-бързото порше правено някога в тази дисциплина, какво остава за ХаайУди.ГоУемото Куатро яде бой от lancia 037 - автомобил със задно, а за делтата да не говорим каква хегемония наложи.

    Коментиран от #17

  • 11 Мексо

    0 5 Отговор

    До коментар #7 от "Чувал ли си":

    Има достатъчно филми в тубата за тази измама на Ланча. Това че сте фенове на марката няма да го промени. На всичкото отгоре са се скрили като мишки на следващото рали Швеция. Нямало е толкова сол по магазините за да стопят шведския сняг. И още много други измами и мушенгии за да победят Ауди. Не съм фен на Ауди но това е истинската история.

    Коментиран от #13, #14, #15, #18, #19

  • 12 Пръцко

    4 3 Отговор
    Съсипаха и тая марка :((
  • 13 Реалност

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Мексо":

    Истинската история е че Ланчия е най успешния автомобилен производител в ралитата.
  • 14 Вечна легенда!

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Мексо":

    Ланча делта интеграле ,най страхотният автомобил създаван някога.Вечната легенда! Това е Ланча Делта. Очаквахме с нетърпение всяка година Албена - Златни пясъци - Сливен, защото това беше единственото рали на което можеше да се види този звяр.
  • 15 Истината

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Мексо":

    Иска ви се немците да създадат толкове добри спортни автомобили като италиянците но истината е че това никога не им се е отдавало.
  • 16 Шматии

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бегом бе":

    Ако си много смел и заставаш зад думите си-казвай кога и къде да ти нося талони на колите???
    Алфа-та можеш да я видиш на клипчета в туба-та срещу РС6 МТМ на Даниел Дончев от Овърдрайв и пак техен ГТР, тъкмо бяха станали модерни тук към 2010-та…
    А ти с какво беше тогава сме шко???
  • 17 Не е реалност

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Реалността":

    а неосъществен проект за група S от 87-ма, както и ECV1!!!
    Реално всички са се готвели за тази група и изобщо не се знае какво е щяло да произлезе…хАлуди са готвели проект 1000 к.с. но никой нищо не може да каже, след като не се е случило…то и Ф40 излиза заради пропадането на група S, след забраната на група Б след инцидента на Тойвонен/Кресто… Цуфе хаузен пък са готвели сериозна 959-ка…щяло
    е да стане страшно!!!
  • 18 И нищо

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Мексо":

    от това не е срещу тогавс действащия регламент…това какво ти разбираш или ти се иска да разбереш е отделен въпрос…
    Да кажеш за провала по това време на звездата с техния СЛ, въпреки неограничените бюджети и факта че всяка тяхна кола е следвана от нает хеликоптер с механици по време на етапите, за да могат да помагат и да реагират бързо, като получат повреда… и въпреки това - ЗЕРО!!!
  • 19 Факт

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Мексо":

    Ланча е 11 пъти световен рали шампион,от които 6 поредни :shock: ,а за титлите на пилотите и победите нямат чет,което я прави най-успешната марка в света на ралитата за всички времена...

    Коментиран от #20

  • 20 Всичко това го знаем

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Факт":

    много добре... най-вероятно и преди теб... а сега къде са и какво правят...??? Това недорзумение до кое можеш да го наредиш и да кажеш, че е кола???