Lancia прави значимо завръщане на пазара с първия си електрически автомобил - Lancia Ypsilon 2024. Представен в лимитираната версия Cassina, този субкомпактен електромобил служи като предвестник на ренесанса на Lancia, съчетавайки смесица от класически италиански дизайнерски елементи с модерна EV технология. Външният дизайн на Ypsilon се отличава с новия стилистичен език на Lancia, включително осветената решетка и кръгли задни светлини, вдъхновени от миналото на марката. Забележителните дизайнерски елементи включват многоъгълни фарове, монтирани по-ниско за отличителен външен вид, и гланцирани черни акценти. Ypsilon споделя платформата си с няколкоавтомобила на Stellantis, включително Peugeot e-208 и Opel Corsa.
В интериора Lancia поставя силен акцент върху висококачествените материали и уникалните дизайнерски елементи, като се стреми да внуши атмосферата на италиански хол. Сътрудничеството с Cassina, престижна италианска марка за мебели, допринася за подбора на материалите и цветовете. Ключовите характеристики на интериора включват тапицирани с кадифе седалки с носталгичен мотив "канелони" и кръгла централна конзола, наподобяваща масичка за кафе.
Ypsilon въвежда новата информационно-развлекателна система SALA (Sound Air Light Augmentation) на Lancia с двуекранно разположение в дигиталния кокпит. Осветена сфера на арматурното табло подсказва за виртуален асистент с изкуствен интелект. Въпреки че техническите характеристики не са напълно разкрити, Ypsilon може да се похвали с пробег по WLTP от 403 км с едно зареждане, което вероятно се дължи на батерия с капацитет 54 kWh, споделен с другите електрически автомобили на Stellantis.
След официалния си дебют на 14 февруари в Милано, Lancia Ypsilon Limited Edition Cassina ще обиколи италианските шоуруми и ще бъде на разположение за поръчки. Lancia планира да произведе 1 906 номерирани и сертифицирани бройки, посветени на годината на основаване на марката. Очаква се новият Ypsilon да бъде първият от няколко модела, с които Lancia се стреми да възроди присъствието си на европейските пазари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ФАКТИ
10:32 03.02.2024
2 Пуфи
11:09 03.02.2024
3 Факт
Коментиран от #4, #6, #10
05:58 04.02.2024
4 А сега
До коментар #3 от "Факт":
какво правят!??? Срам и позор…. И преди да ми разсъждаваш-имал съм 155 Ку4, Крома Турбо, Капа Турбо…Коментиран от #9
16:34 04.02.2024
5 Влагата
16:52 04.02.2024
6 Мексо
До коментар #3 от "Факт":
Говориш за фалшивата победа дето не са спазили шосейните бройки за производство на 400 автомобила. И докато проверяващите са бройли на единия паркинг автомобилите и отиват на обяд Ланча мести същите бройки на друг паркинг. Втората измама е с клетките за безопастност направени от пластмаса. Третата но най неспортсменска е когато в деня на ралито жабарите от отбора преди старта насипват тонове сол по заледеното трасе на Монте Карло. За тази победа ли срещу Ауди говориш?Коментиран от #7, #8
17:14 04.02.2024
7 Чувал ли си
До коментар #6 от "Мексо":
Ако Ауди са добри то Ланчия са великиПотърси кой го е казал!
Коментиран от #11
17:50 04.02.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Бегом бе
До коментар #4 от "А сега":
Фантазьор,и като се събуди под задникати беше мокро и краката ти развити.И аз съм има Ферари ама на картинка от дъвки.Коментиран от #16
18:02 04.02.2024
10 Реалността
До коментар #3 от "Факт":
АхАХАХ Lancia ECV2 - End ot story for AUDI. 0-200 за 9 секунди - по-бързо от най-бързото порше правено някога в тази дисциплина, какво остава за ХаайУди.ГоУемото Куатро яде бой от lancia 037 - автомобил със задно, а за делтата да не говорим каква хегемония наложи.Коментиран от #17
18:12 04.02.2024
11 Мексо
До коментар #7 от "Чувал ли си":
Има достатъчно филми в тубата за тази измама на Ланча. Това че сте фенове на марката няма да го промени. На всичкото отгоре са се скрили като мишки на следващото рали Швеция. Нямало е толкова сол по магазините за да стопят шведския сняг. И още много други измами и мушенгии за да победят Ауди. Не съм фен на Ауди но това е истинската история.Коментиран от #13, #14, #15, #18, #19
20:05 04.02.2024
12 Пръцко
21:20 04.02.2024
13 Реалност
До коментар #11 от "Мексо":
Истинската история е че Ланчия е най успешния автомобилен производител в ралитата.22:11 04.02.2024
14 Вечна легенда!
До коментар #11 от "Мексо":
Ланча делта интеграле ,най страхотният автомобил създаван някога.Вечната легенда! Това е Ланча Делта. Очаквахме с нетърпение всяка година Албена - Златни пясъци - Сливен, защото това беше единственото рали на което можеше да се види този звяр.22:22 04.02.2024
15 Истината
До коментар #11 от "Мексо":
Иска ви се немците да създадат толкове добри спортни автомобили като италиянците но истината е че това никога не им се е отдавало.22:26 04.02.2024
16 Шматии
До коментар #9 от "Бегом бе":
Ако си много смел и заставаш зад думите си-казвай кога и къде да ти нося талони на колите???Алфа-та можеш да я видиш на клипчета в туба-та срещу РС6 МТМ на Даниел Дончев от Овърдрайв и пак техен ГТР, тъкмо бяха станали модерни тук към 2010-та…
А ти с какво беше тогава сме шко???
22:47 04.02.2024
17 Не е реалност
До коментар #10 от "Реалността":
а неосъществен проект за група S от 87-ма, както и ECV1!!!Реално всички са се готвели за тази група и изобщо не се знае какво е щяло да произлезе…хАлуди са готвели проект 1000 к.с. но никой нищо не може да каже, след като не се е случило…то и Ф40 излиза заради пропадането на група S, след забраната на група Б след инцидента на Тойвонен/Кресто… Цуфе хаузен пък са готвели сериозна 959-ка…щяло
е да стане страшно!!!
22:55 04.02.2024
18 И нищо
До коментар #11 от "Мексо":
от това не е срещу тогавс действащия регламент…това какво ти разбираш или ти се иска да разбереш е отделен въпрос…Да кажеш за провала по това време на звездата с техния СЛ, въпреки неограничените бюджети и факта че всяка тяхна кола е следвана от нает хеликоптер с механици по време на етапите, за да могат да помагат и да реагират бързо, като получат повреда… и въпреки това - ЗЕРО!!!
23:00 04.02.2024
19 Факт
До коментар #11 от "Мексо":
Ланча е 11 пъти световен рали шампион,от които 6 поредни :shock: ,а за титлите на пилотите и победите нямат чет,което я прави най-успешната марка в света на ралитата за всички времена...Коментиран от #20
10:05 05.02.2024
20 Всичко това го знаем
До коментар #19 от "Факт":
много добре... най-вероятно и преди теб... а сега къде са и какво правят...??? Това недорзумение до кое можеш да го наредиш и да кажеш, че е кола???14:57 05.02.2024