20 Февруари, 2024 14:51 1 506 1

Panamera вече предлага още две хибридни конфигурации

  • porsche-
  • panamera-
  • hybrid
Panamera вече предлага още две хибридни конфигурации - 1

Когато през ноември Porsche представи третото поколение на Panamera, първоначално бе представен базовият модел със задвижване на задните и на всички колела, както и високопроизводителният Turbo E-Hybrid. Сега от Цуфенхаузен разширяват гамата с още два електрифицирани модела. Тези модели избират V6 двигател вместо по-големия V8, но запазват двата турбокомпресора, въпреки че не използват прозвището "Turbo".

Panamera 4E Hybrid съчетава 2,9-литров двигател с електромотор, като осигурява комбинирана мощност от 463 к.с. В сравнение с предшественика си новият модел увеличава мощността си с осем конски сили. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема за 3,9 секунди, което е с 0,3 секунди по-бързо от предшественика му.

Panamera вече предлага още две хибридни конфигурации

Panamera 4S E-Hybrid вече разполага с 536 к.с., като жертва 16 к.с., запазвайки същите стойности на въртящия момент. Тя запазва 3,5-секундния си спринт до 100км/ч. Всички електрифицирани модели на Panamera са оборудвани с модернизиран акумулаторен пакет с увеличен с 45% капацитет до кВтч без промяна в размера. Батерията захранва по-силен електромотор, интегриран в автоматичната трансмисия, с мощност 187 к.с.. Porsche разкрива. Че двата модела могат да изминат съответно до 96 км за Panamera 4 E-Hybrid и 92 км за Panamera 4S E-Hybrid само на ток.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Антон

    2 0 Отговор
    Няколко уточнения:
    Тези ускорения са валидни , когато има ток в батерията....
    за да се пази батерията е хубаво да се зарежда до 80-90%
    за да се пази батерията е хубаво да не се разрежда до край, а да остават едни 10-15% в нея постоянно.
    Цялата работа е една яка занимавка с тези хибриди. и пак по-добре отколкото недоразуменията електрики.