Last news in Fakti

16 Януари, 2014 10:47 49 247 14

Всъдеходът Bizon е колкото два Hummer-а

  • bizon-
  • газ-66-
  • украйна-
  • тунинг-
  • dongfeng

Неведнъж сме ви разказвали за опитите на "братушките" да правят огромни всъдеходи. Някои са серийни, други са т.нар. самоделки. Основната цел на подобни творения е да са високопроходими и огромни. Последният такъв е засечен по пътищата на Украйна.

Името на този всъдеход е Bizon и е направен от самоуки тунинг специалисти от Белой Церкви (Киевска област). Шасито на Bizon е заимствано от съветския военен камион ГАЗ-66. Двигателят е производство на DongFeng, дизелов е и разполага с мощност 137 к.с.

Агрегатът е комплектован с петстепенна механична скоростна кутия, както и с компресор за регулиране на налягането в гумите. Кормилното управление е оставено почти без изменение от ГАЗ 66, като е сменен само вертикалният редуктор с хоризонтален от ГАЗ-53.

Каросерията на автомобила е изградена върху тръбна конструкция от профилирани тръби с размери 60х40х3 мм и е закрепена за рамата на ГАЗ-66 посредством 12-те съществуващи опорни точки. На рамата са заварени и основите на седалките.

Вратите са взети на готово от стар Volkswagen Passat, а предният капак, облицовката на "муцуната", калниците и задните арки са направени собственоръчно от листова ламарина с дебелина 1.0 мм. Фаровете са от Audi A8, а задните светлини - от Passat.

Стъклата са изготвени по поръчка съгласно установените стандарти в заводите на ЗАЗ. Цялата кола струва на ентусиастите от Белой Церкви $15 000. Времето, за което е направен огромният Bizon, е точно една година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    1 16 Отговор

    Коментиран от #2

  • 2 Radostin Velchev

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    Що така бе Симеончо? Дразни те, че има часто от Volkswagen по него ли?
  • 3 Бхд БхД

    11 3 Отговор
    Обира погледите
  • 4 Iaroslav Stanchev

    1 8 Отговор
    Да го купуват нашите участници в Дакар.15-20000 долара са бая пари,обаче догодина,ако участват,поне ще завършат.А то иначе с тоя Фиат още на втория ден са аут.

    Коментиран от #14

  • 5 Борис Георгиев

    2 7 Отговор
    137 к.с ???????????
  • 6 galaxy

    4 10 Отговор
    137 к.с ??????????? На този "вседеход" би трябвало под предния капак да има поне 500к.с. двигател. Украинска недомислица. Под предния капак има място за още един двигател. В съвременните автомобили дори болтче да изпуснеш под предния капак няма да може да падне на земята, а при този "вседеход" може и две прасета по 300 кила да метнеш под капака. Отвътре е груб и елементарен. Хамъра е много по-добър от този боклук и дори не трябва да се сравняват.
  • 7 Emil Gevev

    7 3 Отговор
    Има трактори с 50 к.с. ама теглят 15 т. ремаркета без проблем, нали! Има доста камиони с по 90 и по малко к.с. и пак вървят Не к.с. са важни а въртящия момент и при какви обороти

    Коментиран от #9

  • 8 Георгиос Локанос

    6 4 Отговор
    E то ако цялото ти образование на тема коли, е изградено от играене на NFS и подобни злаглавия, и три-четири чути-недочути термина при автомонтьора, колата трябва да има ако може и 1000 коня, уви не всеки прави разлика между дизелов и бензинов мотор. Тоз "бизон" си изглежда стабилен. 137 коня при условие, че е сложена турбина може да извади въртящ момент почти двоен сравнение с бензинов еквивалент със същите коне.Не го намирам за боклук, защото създателите му се занимават с тунинг, а не са събирани от "Старт от скрапа". Единствения недостатък може би, е изчистеното управление от Газ-а което значи, че ще има бая "въртене на геврека" за една елементарна маневра.
  • 9 galaxy

    3 6 Отговор

    До коментар #7 от "Emil Gevev":

    Този Бизон, с дизеловия си двигател ще извади 200-250 Nm въртящ момент , което въобще не е впечатляващо. Какви са тези твои трактори с 50к.с. не знам? Чукни на трактори в нета да видиш за какво става въпрос. Този продукт е мъртво роден. Сигурно е правен в кръжок по ТНТМ.

    Коментиран от #11, #12

  • 10 М. Ч.

    2 1 Отговор
    Като си помисля,че рамата на ГАЗ-ката е над тон и половина,доколкото виждам е с осите и,като сметнем грубо и ламарините нагоре с двигател и другите му дреболии.Машината отива около 3 тона(може и нагоре).137 коня не са никак достатъчни за тоя дзвер.Но от друга страна пък,с тези диференциали по осите трудно ще дигне повече от 80км./ч.-бавни диференциали-което е в улеснение на двигателя и кутията.Така че,докато не се види на живо,да се пробва дали двигателя издъхва в движение(ако все още кутията не се е разпаднала) не можем да кажем нищо.Но идеята ми харесва-много добре се е получило,на мен ми харесва.
    Харесва ми и принципа около който се е въртял проектанта му- КОЛКОТО ПОВЕЧЕ,ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ
  • 11 Krasimir Petrov

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "galaxy":

    Май ти не знаеш какво говориш! Потърси в нета и виж какви коне са тракторите - и с по 15 коня можеш да намериш, или 100, че и с повече. Въобще, как стигнахте до темата за тракторите, неразбирам - принципните задачи пред автомобил и трактор са доста различни, та никак не е случайно ограничението на скоростта на трактора - не е за придвижване по републиканската пътна мрежа, а за обработка на земя!!! На същата методология е и номерът с издърпването на самолет от човек - бавно, но постоянно усилие, за да се задвижи веднъж и прилагане на малка, но устойчива сила във времето...
  • 12 Krasimir Petrov

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "galaxy":

    Бизонът е интересно творение, което показва колко е лесно да се сглоби МПС едва ли не в гаража, стига човек да разполага с необходимите знания, умения, екип и изходни материали. Страхотно! Няма как да се прецени колко добре са се справили, но щом е в движение и с номера, браво...Все пак, асемблираните МПС не минават ли някакъв тест за пригодност към техническа комисия?! Ясно, Украйна е, ама пак...
  • 13 Ivailo Ivanov

    0 0 Отговор
    dobre izglejda ama e..ti i groznoto tablo
  • 14 Ivailo Ivanov

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Iaroslav Stanchev":

    fiatite sa dobri koli iavno ne si zapoznat