Неведнъж сме ви разказвали за опитите на "братушките" да правят огромни всъдеходи. Някои са серийни, други са т.нар. самоделки. Основната цел на подобни творения е да са високопроходими и огромни. Последният такъв е засечен по пътищата на Украйна.
Името на този всъдеход е Bizon и е направен от самоуки тунинг специалисти от Белой Церкви (Киевска област). Шасито на Bizon е заимствано от съветския военен камион ГАЗ-66. Двигателят е производство на DongFeng, дизелов е и разполага с мощност 137 к.с.
Агрегатът е комплектован с петстепенна механична скоростна кутия, както и с компресор за регулиране на налягането в гумите. Кормилното управление е оставено почти без изменение от ГАЗ 66, като е сменен само вертикалният редуктор с хоризонтален от ГАЗ-53.
Каросерията на автомобила е изградена върху тръбна конструкция от профилирани тръби с размери 60х40х3 мм и е закрепена за рамата на ГАЗ-66 посредством 12-те съществуващи опорни точки. На рамата са заварени и основите на седалките.
Вратите са взети на готово от стар Volkswagen Passat, а предният капак, облицовката на "муцуната", калниците и задните арки са направени собственоръчно от листова ламарина с дебелина 1.0 мм. Фаровете са от Audi A8, а задните светлини - от Passat.
Стъклата са изготвени по поръчка съгласно установените стандарти в заводите на ЗАЗ. Цялата кола струва на ентусиастите от Белой Церкви $15 000. Времето, за което е направен огромният Bizon, е точно една година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
Коментиран от #2
10:51 16.01.2014
2 Radostin Velchev
До коментар #1 от "Симеон Тасев":
Що така бе Симеончо? Дразни те, че има часто от Volkswagen по него ли?11:27 16.01.2014
3 Бхд БхД
11:52 16.01.2014
4 Iaroslav Stanchev
Коментиран от #14
12:06 16.01.2014
5 Борис Георгиев
12:26 16.01.2014
6 galaxy
13:38 16.01.2014
7 Emil Gevev
Коментиран от #9
13:47 16.01.2014
8 Георгиос Локанос
13:56 16.01.2014
9 galaxy
До коментар #7 от "Emil Gevev":
Този Бизон, с дизеловия си двигател ще извади 200-250 Nm въртящ момент , което въобще не е впечатляващо. Какви са тези твои трактори с 50к.с. не знам? Чукни на трактори в нета да видиш за какво става въпрос. Този продукт е мъртво роден. Сигурно е правен в кръжок по ТНТМ.Коментиран от #11, #12
16:39 16.01.2014
10 М. Ч.
Харесва ми и принципа около който се е въртял проектанта му- КОЛКОТО ПОВЕЧЕ,ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ
17:57 16.01.2014
11 Krasimir Petrov
До коментар #9 от "galaxy":
Май ти не знаеш какво говориш! Потърси в нета и виж какви коне са тракторите - и с по 15 коня можеш да намериш, или 100, че и с повече. Въобще, как стигнахте до темата за тракторите, неразбирам - принципните задачи пред автомобил и трактор са доста различни, та никак не е случайно ограничението на скоростта на трактора - не е за придвижване по републиканската пътна мрежа, а за обработка на земя!!! На същата методология е и номерът с издърпването на самолет от човек - бавно, но постоянно усилие, за да се задвижи веднъж и прилагане на малка, но устойчива сила във времето...23:52 16.01.2014
12 Krasimir Petrov
До коментар #9 от "galaxy":
Бизонът е интересно творение, което показва колко е лесно да се сглоби МПС едва ли не в гаража, стига човек да разполага с необходимите знания, умения, екип и изходни материали. Страхотно! Няма как да се прецени колко добре са се справили, но щом е в движение и с номера, браво...Все пак, асемблираните МПС не минават ли някакъв тест за пригодност към техническа комисия?! Ясно, Украйна е, ама пак...23:57 16.01.2014
13 Ivailo Ivanov
19:33 18.01.2014
14 Ivailo Ivanov
До коментар #4 от "Iaroslav Stanchev":
fiatite sa dobri koli iavno ne si zapoznat19:34 18.01.2014