26 Март, 2024 17:39 3 031 11

Irmscher показа екстремен Opel Astra

  • opel-
  • astra-
  • irmscher

Хечбекът разполага с 260 конски сили

Irmscher показа екстремен Opel Astra - 1

Irmscher представи Astra OPC X-treme. Тунингованата версия е вдъхновена от Световния рали шампионат и неговите WRC автомобили. От пръв поглед ясно се виждат отличителните черти, особено в агресивната предна част със сложно изработените разширения и въздушни отвори. Решетката на радиатора на Irmscher с емблематичното "лице" на Opel Vizor е неизменна характеристика в дизайна на компанията от много години.

Придвижвайки се към страните, интегрираните странични елементи плавно преминават по протежение на долната част, водейки към разширената задна част. Задната част на Astra IRC се характеризира с поразителна задна престилка, завършваща с внушително задно крило.

Irmscher показа екстремен Opel Astra

Irmscher отбелязва, че "ралитата са оказали значително влияние върху историята на Irmscher и това е очевидно в Irmscher Astra IRC. Многобройните победи в моторните спортове на пилоти като Валтер Рьорл, Йохи Клайнт, Франц Енгстлер или Джони Чекото са осезаеми, когато се възхищавате на този автомобил."

По отношение на серийното производство Irmscher предлага широка гама от възможности за персонализация още от пускането на Astra на пазара, включително комплекти за понижаване на окачването, повишаване на мощността и джанти с размер до 20 цола в дизайна Hydra Star. Модифицираната версия на тези колела украсява и Irmscher Astra IRC. Със системна мощност от 260 к.с., получена от плъгин хибрида Astra GSe с базова мощност от 225 к.с., възможността Irmscher Astra IRC да влезе в серийно производство остава несигурна.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Брррр

    8 8 Отговор
    И тая пейка отзад, що му е 😉 Тази напудрена астричка тойота корола GR, ще я направи за смях 😉

    Коментиран от #2, #10

  • 2 мдаа

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "Брррр":

    Пейката е като се развали астрата шофьора да седне на нея и да чака пътна помощ.
  • 3 ...

    9 5 Отговор
    за мъртъвците или добро или нищо...
  • 4 Каротофел

    5 4 Отговор
    Тия 225 коньове изглеждат като мощността на Принца на Пежо, двигател боклик.
  • 5 Беше

    9 2 Отговор
    Хубава малка кола. Така поне съм чел и слушал за 60-те, 70-те години. После беше предпочитана от амбулантните търговци и фермери в западна Европа през 80-те и 90-те. Тогава GM я купиха и не знаеха как да я развиват, докато я докараха до фалит поради непрекъснато влошаващо се качество. Малко преди да хлопнат кепенците, Stelantis купи марката. Продават ги, виждам ги по пътищата, не съм чел никакви отзиви или ревюта. Май се превърнаха в една безлична марка…

    Коментиран от #11

  • 6 Ония с Фордо

    3 7 Отговор
    Дали ще кажеш Opel или Popel няма разлика !
    След Аскона и Фронтера опели няма !

    Коментиран от #7

  • 7 Шофера

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "Ония с Фордо":

    Има има, казва се Калибра!
  • 8 ...

    6 0 Отговор
    Opel приключи 2017та
  • 9 мъмф

    6 0 Отговор
    1992 г Опел пуска на пазара Калибра 2.0 Турбо 4х4. 204 кс, 240 км максимална скорост, 6 степенна скоростна кутия, умно задвижване на преден и заден мост. Показатели за автомобил от преди 32 години, които са актуални и сега. От този период има същата модификация на Вектра, а Лотус Омега е култова. 1996 г., за съжаление, ГМ взимат решение и спират развитието на Опел - Екотец-и и други такива боклуци. Имах удоволствието да притежавам описаната по горе Калибра.
  • 10 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Брррр":

    Най-добрият двигател на Опел и до днес си остава с20хе, който във варианта с турбо (с20LET) караше Калибрата да ускорява 0-100 за 6,8 сек. А като го боднеха на лекичката Астра-Ф или на някой Кадет, направо излитаха. Вече над 30 години Опел нямат по-добър мотор.
  • 11 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Беше":

    Опелът беше нещо до 1996 г. След това всичко в нея се скапа.