Irmscher представи Astra OPC X-treme. Тунингованата версия е вдъхновена от Световния рали шампионат и неговите WRC автомобили. От пръв поглед ясно се виждат отличителните черти, особено в агресивната предна част със сложно изработените разширения и въздушни отвори. Решетката на радиатора на Irmscher с емблематичното "лице" на Opel Vizor е неизменна характеристика в дизайна на компанията от много години.
Придвижвайки се към страните, интегрираните странични елементи плавно преминават по протежение на долната част, водейки към разширената задна част. Задната част на Astra IRC се характеризира с поразителна задна престилка, завършваща с внушително задно крило.
Irmscher отбелязва, че "ралитата са оказали значително влияние върху историята на Irmscher и това е очевидно в Irmscher Astra IRC. Многобройните победи в моторните спортове на пилоти като Валтер Рьорл, Йохи Клайнт, Франц Енгстлер или Джони Чекото са осезаеми, когато се възхищавате на този автомобил."
По отношение на серийното производство Irmscher предлага широка гама от възможности за персонализация още от пускането на Astra на пазара, включително комплекти за понижаване на окачването, повишаване на мощността и джанти с размер до 20 цола в дизайна Hydra Star. Модифицираната версия на тези колела украсява и Irmscher Astra IRC. Със системна мощност от 260 к.с., получена от плъгин хибрида Astra GSe с базова мощност от 225 к.с., възможността Irmscher Astra IRC да влезе в серийно производство остава несигурна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Брррр
Коментиран от #2, #10
17:44 26.03.2024
2 мдаа
До коментар #1 от "Брррр":
Пейката е като се развали астрата шофьора да седне на нея и да чака пътна помощ.19:00 26.03.2024
3 ...
19:29 26.03.2024
4 Каротофел
20:04 26.03.2024
5 Беше
Коментиран от #11
20:18 26.03.2024
6 Ония с Фордо
След Аскона и Фронтера опели няма !
Коментиран от #7
20:36 26.03.2024
7 Шофера
До коментар #6 от "Ония с Фордо":
Има има, казва се Калибра!10:06 27.03.2024
8 ...
10:36 27.03.2024
9 мъмф
17:37 27.03.2024
10 Гост
До коментар #1 от "Брррр":
Най-добрият двигател на Опел и до днес си остава с20хе, който във варианта с турбо (с20LET) караше Калибрата да ускорява 0-100 за 6,8 сек. А като го боднеха на лекичката Астра-Ф или на някой Кадет, направо излитаха. Вече над 30 години Опел нямат по-добър мотор.21:16 27.03.2024
11 Гост
До коментар #5 от "Беше":
Опелът беше нещо до 1996 г. След това всичко в нея се скапа.21:18 27.03.2024