10 Април, 2024 13:39 11 656 32

Много китайски автомобили бездействат в европейските пристанища, причината - трудно се продават

  • китайски автомобили-
  • европа
Много китайски автомобили бездействат в европейските пристанища, причината - трудно се продават - 1

Вносните автомобили, особено китайските, се натрупват в европейските пристанища, превръщайки ги в "паркинги", пише Financial Times. Проблемът възникна поради забавяне на продажбите и поради други логистични затруднения, включително недостиг на шофьори на камиони.

„Автомобилните дистрибутори все повече използват пристанищните паркинги като депа. Вместо колите да се държат при търговците, те се оставят на автомобилния терминал “, съобщават от пристанището на Антверпен-Брюж.

Някои ръководители от автомобилната индустрия са на мнение, че китайските производители просто не успяват да продават превозните си средства в Европа толкова бързо, колкото са очаквали, което е основна причина за задръстванията в пристанищата в региона.

„Китайските производители на електрически автомобили използват пристанищата като паркинги “, каза един от мениджърите на логистичната компания. Някои електрически автомобили от китайски марки стоят в европейските пристанища вече 18 месеца.

Друг събеседник на изданието отбелязва, че много разтоварени автомобили просто остават на пристанищата, докато не бъдат продадени на дистрибутори или крайни потребители. „Това е хаос “.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 26 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ддд

    22 3 Отговор
    На снимката виждам кораб на китайската компания BYD, който събира 8 000 автомобила. Като гледам снимката това ще е само част от тези 8 000 автомобила
  • 2 БаВноДа

    39 30 Отговор
    Бавно е да, Xiaomi в първия ден имаше 50 хиляди поръчки, нещо което никой европейски производител няма ... но нали сме в "отбора на най-богатите дръжави" - и пропагандата цели единствено промивки на мозъка: да не купуваш качествени и евтини неща, като могат винаги европейските фирми да ти продадат китайски продукт с "европейска" надценка

    Коментиран от #4, #10, #20

  • 3 Хаха

    28 8 Отговор
    Давам 50 лева не повече, но трябва да ми плащат тока 😚
  • 4 Факти

    49 40 Отговор

    До коментар #2 от "БаВноДа":

    То се вижда по европейските пътища колко китайски коли има. Никой не иска тези боклуци. Купуват ги само най-големите бедняци, които са рядкост в клуба на богатите. Китайските коли вървят в Африка, Русия и другите бедняшки азиатски страни. На Запад хората не искат да правят копромис с такова важно нещо като автомобила. За стоки за бита може, но не и автомобили.

    Коментиран от #5, #25

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Зомбайо

    46 4 Отговор
    Нормално, взеха се прекалено насериозно и започнаха да искат по 70-80 хиляди за един Хавал примерно.
  • 7 Техно

    34 9 Отговор
    Китайската ел-пръчка ще се продава точно толкова колкото и китайската бензинова пръчка. Дори в България евтините китайски дървета претърпяха унизителен провал.
  • 8 УдоМача

    24 1 Отговор
    Правителствата да ги купуват и да ги дават на бедните.
  • 9 Смешно

    18 23 Отговор
    Китайските боклуци никой не ги купува. Кой би си купил кола от държавни заводи, сглобявани от бедняци китайци на държавна заплата? Това са като соц колите, все едно лада или москвич.
  • 10 Смешно

    23 10 Отговор

    До коментар #2 от "БаВноДа":

    Като вземеш предвид че китайския продукт е прекопиран японски или европейски, произведен от бедни китайци с ниски заплати в държавни заводи каква кола очакваш?
  • 11 Смешно

    25 10 Отговор

    До коментар #5 от "Фактически":

    Ти малко не си в час. Китайските батерии са прекопирана технология от японците и американците. Общ
    о взето китайците продават най-много и най-евтино,защото имат много евтина работна ръка, но няма качествен контрол както в частните компании, там всичко се произвежда за бройката в големи държавни заводи като в соца.
    Най-добрите батерии в света са японските и американските, откъдето китайците откраднаха технологиите.

    Коментиран от #14

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Тити

    23 4 Отговор
    Колко трябва да е луд човек да купи Китайска бракма бе да има сервизи и резервни части.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 555

    16 5 Отговор
    Директно рециклаж и направа на нови дизелови такива !
  • 16 Гост

    15 8 Отговор
    Пристанището задръстено с Тесли.
  • 17 Тия са като руските трошки

    9 10 Отговор
    Не се срещат по пътищата на ЕС.
  • 18 Смешно

    13 5 Отговор

    До коментар #14 от "Вярно си смешен":

    Желязо фосфатните батерии може да ги продават китайците и да ги произвеждат, но не са тяхно дело, както и натриево йонните, те са разработвани от 70-те годи ни, и то не от китайски компании, китайски компании ги продават вече, първо и най-важно защото китайците имат ресурсите и свалят цената, могат да си го позволят.
  • 19 Продажби

    17 4 Отговор
    Да свалят надутите дилърски цени и ще се шиткат като топъл хляб.
  • 20 Гост3

    16 5 Отговор

    До коментар #2 от "БаВноДа":

    Промиване на мозъци ли? Що не идеш да живееш в Китай,и като гъкнеш ще ти направят гърбът кат коремът.
  • 21 Да, стоките от Китай

    13 4 Отговор
    са евтини, но това е с цената на безмилостната експлоатация на китайския работник. Живеят в спални с по 10 легла за 30 души. Всяко легло се ползва по 8 часа в денонощието от един от тримата, всичките работят на 2 смени. 12 часа работиш, 8 часа спиш, 4 часа се къпеш, ядеш, ходиш насам натам. Ако не ти оттърва - има много мераклии.
  • 22 Яяяяя

    9 0 Отговор
    Чакам да започнат да ги подаряват! Ихаааа!
  • 23 Разбирач

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Фактически":

    Някой път си мисля, че един автомобил е доста повече от една батерия…
  • 24 В.В.П.

    6 5 Отговор
    На кои пристанища ???.Къде??.Само френски и корейски кошници..има .Не лъжете .!!
  • 25 Пък

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Факти":

    Ние купуваме изпитани 20 годишни нафтови печки на 180000 км
  • 26 Кимбо

    6 0 Отговор
    15 годишен дизел или електричекси китаец? Който е пробвал да каже как е!
  • 27 Роки

    4 3 Отговор
    Като си оправят имената на продуктите и може и да се купуват. Какви са тези имена на коли като Буд , Джили , Донг Фенг и други подобни . И имена на телефони като шаоми поко хуауей . Изобщо не им пука за имената а те са важни. Виждам че талисманът на шаоми е заек с петолъчка и ушанки , това за мен не е нормално . Трябва да подобрят дизайнът на колите и качеството също . И комунистическата партия да не се меси в бизнеса на фирмите в Китай . И Си да си ходи вече стига е управлявал.

    Коментиран от #28

  • 28 Роско

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "Роки":

    Много си зле, САШЕЕ....
    Продължавай да пукаш Белото.

    Коментиран от #29

  • 29 Роки

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Роско":

    Вчера те видях теб на Бело . Сигурно си забравил от него .
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.