24 Април, 2024 11:52 1 715 16

Електрическата G-Klasse дебютира с позната визия и подобрени офроуд възможности

  • mercedes-
  • g-klasse-
  • eqg

Всъдеходът ускорява до 100км/ч за 4.7 секунди

Електрическата G-Klasse дебютира с позната визия и подобрени офроуд възможности - 1

След дълга рекламна кампания и още по-дълга разработка, Mercedes най-после показа електрическата G-Klasse без никакъв камуфлаж. Компанията разпространи подробна информация и снимки на легендарния всъдеход, който получи дългоочакваната версия на ток. На външен вид може да я отличите единствено по промените в решетката, която е осветена и почти изцяло „затапена“, както и по очевидните липси на ауспухови накрайници. Друг стилистичен елемент е липсата на резервна гума, която е заменена от квадратна кутия за зареждащите кабели.

Електрическата G-Klasse дебютира с позната визия и подобрени офроуд възможности

Задвижването е поверено на четири електромотора с мощност от 579 конски сили, които позволяват ускорение от 0 до 100км/ч за само 4.7 секунди. Ограничената максимална скорост е 180км/ч, като изглежда от Mercedes са заложили повече на офроуд способностите, отколкото на високата производителност. Батерията е с капацитет 116 кВтч, което позволява пробег от 475 километра с едно зареждане .

Електрическата G-Klasse дебютира с позната визия и подобрени офроуд възможности

Електрическият G580 с EQ технология може да се похвали с 24,9 см просвет и ъгъл на заход от 32,0 градуса. Допълнителните офроуд функции включват „бавни“, активирани от двустепенна трансмисия с възможност за смяна на предавките, функция за изкачване и възможност за "G-Turn", която му позволява да се върти на място. Цените в Германия започват от 142 хиляди евро, което я прави по-евтина от аналогичната версия на AMG с бензинов двигател.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 4х4

    9 4 Отговор
    4х4 и ток… нонсенс!
  • 2 Некой си

    12 1 Отговор
    Ако зимата мине от Бов, през Чукава, Огоя, Мургаш и Ботевград, НА СОБСТВЕН ХОД, ще се съглася, че са наблегнали на офроуд способностите.
  • 3 карчи

    10 1 Отговор
    Брей, брей, ко разпраяш.. G(ender) -Klasse😅
  • 4 ами цената е

    6 0 Отговор
    притеснителна, другото си е ток
  • 5 Антон

    5 0 Отговор
    Г клас на ток! Според вас това недоразумение колко пробег ще има извън пътя, а на тежък офроуд? Лично с такова нещо не бих влязъл в гората.

    Коментиран от #6

  • 6 Мъжа на урсула

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    За щастие мерцедес предлагат и UNIMOG но е на нафта. За да извади G(ender)-klasse от гората
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.