Гамата Audi Q6 за 2025 година беше допълнена от удължена L-версия. Електрическият кросоувър беше представен на автомобилното изложение в Пекин, тъй като подобни модели са доста популярни в Китай.
Производството на електрическия автомобил ще започне в края на 2024 година, а подробностите за него бяха разкрити на официалния сайт на Audi. Освен с различни габарити, по колата има и редица други промени.
Новото Audi Q6 L е със 105 мм по-дълго от стандартния електрически кросоувър – това се вижда от по-големите задни врати. В същото време външните разлики не се ограничават само до това, тъй като кросоувърът има различен дизайн на предната част.
Друга интетерса новост е, че OLED фаровете ще могат да показват предупреждения за други шофьори. Интериорът на Audi Q6 L е станал по-просторен, но стилът му не се е променил. На предния панел са монтирани три дисплея.
Силовите трактове на Audi Q6 L са малко по-различни. Електрическият кросоувър ще се предлага във версии със задно задвижване с 347 конски сили и задвижване на всички колела с 469 конски сили.
Автомобилът е базиран на платформата PPE, на която се прави и електрическото Porsche Macan. Благодарение на увеличените размери на автомобила става възможно да се инсталира батерия с капацитет 107 kWh.
Така пробегът на Audi Q6 L е увеличен до 700 км. 800-волтовата архитектура пък позволява зареждане електрически автомобил в бърз режим (с мощност 270 kW) до 80% за 25 минути и попълване на пробег от 260 км за 10 минути.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Номерът на китайката
11:49 28.04.2024
2 Ауди
12:47 28.04.2024
3 Бай Иван
13:59 28.04.2024
4 Гост
14:40 28.04.2024
5 Край
16:50 28.04.2024
6 Антон
Е питам ви, струва ли си?
Да сте чули тези неща да се споделят от производителите, нищо подобно, даже се премълчват, и ако се излъжеш да си купиш електрическо недоразумение, разбираш какво е правилно и какво не е.
Кажи речи се превръщаш в един роб на електрическото подобие на кола.
17:26 28.04.2024
7 Георги
Извънградско с 90 до 100 км в час има още 100 до 150 км повече за изминаване.
Зимата от всичко сметнато по нагоре имате само 80 %.
Ако решиш да се заиграваш и правиш ускорения които може да са нужни или ненужни сметките падат с 50 %
Колата е идеална алтернатива е за града и за разстояния до 200 км от изходната точка в 2те посоки. Въпрос на време е конкурентноста да свали цените и тогава ДВГ автомобилите няма да са много нужни.
А имайки в предвид качеството на горивото което копуваме в БГ и изискванията за добра работа на нови автомобили с всичките им еко датчици, скоро време (когато навъртят над 100 хил км) ще стане меко казано чудо за поддръжка на същите такива.
Поне за нормалните хора които парите имат значение.
Коментиран от #8
18:41 28.04.2024
8 Жорка
До коментар #7 от "Георги":
А какво ще стане с батериите след 100 хил.кмЖорка а какво ще стане хипотетично когато в София се появат едно 50 хил ел.коли, като станат 100 хил., а 1 млн само в София? Ще зареждаме по списък ли? Виждал ли си как 5-6 тесли чакат в подземието на големия търговски център на бул.черни връх, да се освободи станция, а там май са поне 6 на брой.
Жорка а знаеш ли че очакванията на автопроизводителите за търсене на ел.коли не се оправдават
А знаеш ли че имаше статия в този сайт, как поне 60% от сегашните собственици на ел. коли не биха си купили отново такава
Жорка а как ще коментираш особеноститена батериите засегнати в постта преди твоя
Жорка вече има достатъшно инфо за ел.колите и хората трудно биха се излъгали
Коментиран от #9, #10
19:58 28.04.2024
9 Георги
До коментар #8 от "Жорка":
Прав си че не е за всеки . Трябва да има къде да зареждаш. Но от факти твърдя че цената на тока от 10 сутринта до 16-17 часа към момента е 0 лв. Въпрос на време е да се появят повече и повече станции. Всеки който има излишни мощности от производство ще се радва да ги уползотвори. Там отиваме на свободния пазар и друга тема.С тока поне няма да е има нашта прословута алчност за забогатяване в сравнение със собствениците на бензиностанции визирам качество на продукта.
Батерии, както върви ще се залее пазара и най вероятно ще стане относително лестно подмяната.
Засега няма много специалисти в тази област, при необходимост ще се появят. Пазар.
Всичко полека ще си дойде на мястото. А за да разберат хората за каво става въпрос с електричка то трябва да опитат.
Вярно е че голяма част от първите закупили електрички на високи цени и малък пробег са разочаровани . Но вече говорим за над 100кв батерии.
Има разлика.
И истината е че ток от ВЕИ ( най добре собствено производсто) срещу гориво от внос от където и да е няма за какво да се съпоставят.
Поддръжка за ДВГ никаква.
Големия минус за сега е голямата надценка на производител и дилър по веригата. Но коли от китай скоро ще залеят пазара. Колко ще са качествени ще видим. Но Ауди Бмв и Мерцедес и всички по малки европейски производители ще берат плодовете на тяхната алчност за това което искат към момента.
И всичко е начин на избор на живот.
В София никой не ви кара да се бутате там я. Работете там
Коментиран от #12, #15
21:04 28.04.2024
10 Край
До коментар #8 от "Жорка":
1млн ел коли в София никога няма да има.Ел колите ще останат сранително скъпи. Ел кола смислена под 30 хил лева няма даже и втора употреба. Трета няма да има. Индивидуалната мобилност става скъпо удоволствие. Колите с ДВГ просто ще бъдат забранени. От тук ще дойде и еко ефекта.Коментиран от #11
21:45 28.04.2024
11 Край
До коментар #10 от "Край":
А глупостта на българите да правят магистрали, когато развитите нации правят влакове дето се движат по няколко стотин километра в час - край няма. В момента в който бъдат забранени ДВГ колите и стоките вместо на тирове се качат на влакове - тези магистрали ще станат картофени ниви. Никой не ни е виновен че кретаме 20г. след света.Коментиран от #13, #14
21:50 28.04.2024
12 Напълно съгласен
До коментар #9 от "Георги":
Аз имам MG4 от 3 месеца и повече не бих се качил на ДВГ. Гарантирана 7 години или 150000км, 23000€. Преди това имах Пежо 508 с бензиновия мотор 1.6thp на BMW, което купих на 89000кю. За три години и 60000км по късно смених турбо, верига, бензинова помпа високо налягане и сегменти защото гореше масло като Трабант. Общо 4000€ за ремонти. Нокога повече ДВГ, с електричката минавам 300км, идеална за града и околностите, за по дълги разстояния има влакове и самолети...22:17 28.04.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Рйхфйкбгф
До коментар #11 от "Край":
Е, да, освен със законова забрана ел. преходът явно няма да стане. Много прогресивно и либерално - забрани нещо и после разправяй как никой не го иска.06:58 29.04.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Дошо
13:25 29.04.2024
17 1346
16:34 29.04.2024
18 Инна
15:01 01.05.2024