25 Октомври, 2024 18:27 42 479 51

Автомобили, с които собствениците не искат да се разделят дори след 15 години експлоатация

  • автомобили-
  • смяна на собственост-
  • употребявани коли
Автомобили, с които собствениците не искат да се разделят дори след 15 години експлоатация - 1

Ресурсът iSeeCars направи едно интересно проучване за лоялността на собствениците към техните автомобили. То определи и кои автомобили остават в едни и същи ръце най-дълго и не се препродават. Подробностите за него бяха публикувани на сайта на iSeeCars.

Проучването анализира данни за 929 000 автомобила в САЩ, произведени през периода от 1981 до 2009 година и продадени през 2024-а. Експертите определят процентно автомобилите от даден модел, които остават при един собственик 15 или повече години.

Оказва се, че най-често собствениците не искат да се разделят с японските автомобили. 12 от 13 модела в класацията представляват Страната на изгряващото слънце, а най-големият сред тях е Toyota - със цели седем модела.

Ето и кои коли собствениците не искат да продават колите си. Процените определят колко процента от продадените коли са в едни и същи ръце за 15 или повече години

Toyota Highlander Hybrid - 7,0%
Toyota Camry Hybrid - 6,9%.
Toyota Highlander - 6,6%.
Toyota Tacoma - 6,4%.
Toyota Prius - 6,3%.
Honda CR-V - 6.3%.
Ford Escape Hybrid - 6,3%.
Toyota RAV4 - 6,2%.
Lexus IS 350 - 5.8%.
Nissan Versa - 5,7%.
Toyota Tundra - 5,5%.
Honda Ridgeline - 5,5%.
Subaru Forester - 5.5%.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 98 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Джап

    107 19 Отговор
    8 тойоти от 13 изброени, без коментар😉

    Коментиран от #36

  • 2 Зевс

    119 23 Отговор
    И какво общо имат американските модели с европейската действителност?

    Коментиран от #46

  • 3 интересно

    64 10 Отговор
    Няма дори и западна кола !!!
  • 4 Гунчо

    78 13 Отговор
    И никой от тях не ще електрика и европейски коли! Ама че злодеи...
  • 5 братвурст

    22 34 Отговор
    Ако някой ми намери добри афтърмаркет части за Японски автомобили в България веднага си взимам Лексус.

    Коментиран от #6, #15, #26

  • 6 Няма, карай бенца

    15 6 Отговор

    До коментар #5 от "братвурст":

    Дййрйейдй
  • 7 Един

    98 8 Отговор
    Сещам се за шофьор от Банкя,който също вече 15г не иска да се раздели със Секвоя-та.
  • 8 Гост

    67 15 Отговор
    Евтините коли се задържат най-дълго. Просто собствениците не могат да си сменят колата на година, две. Трябва колата и да е надеждна, с евтина поддръжка, и може да служи много дълго.
    Европейски автомобили в САЩ са скъпи и се купуват за престиж. Няма как това да стане със стара кола.
    Американските коли са с отлични условия за обратно изкупуване и няма смисъл да се задържат дълго.
    Японските са добър избор цена-качество и е естествено да служат дълго.

    Коментиран от #9, #12, #18

  • 9 ТО НЕ ПИШЕ MADIN JAPAN

    16 5 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    КАК ДА СЕ РАЗДЕЛИМ ЗА ТЕЗИ ПАРИ ЩЯХ ДА КУПЯ ЦЯЛ КВАРТАЛ😂
  • 10 незнайко

    35 17 Отговор
    За ВОЛВО нищо не се споменава, защото то остава вечно твое докато не го пратиш за скраб дори след 30 години !!!

    Коментиран от #11, #38

  • 11 Наката

    21 8 Отговор

    До коментар #10 от "незнайко":

    Волвото в щатите не е като това в европа. Много се троши! Хвърля трансмисия и мотор! Не знам защо така… да го вземеш ново - може. Покарай две три години и се отърви от него
  • 12 Какви

    14 14 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Глпсти си написал, бе писатель. Ела в САЩ, поживей, поработи и тогава дращи.
  • 13 Малко със закъснение

    18 75 Отговор
    Това е американска статистка. Те нищо не разбират от коли. Всеки един който е карал БМВ повече нищо друго не иска да кара.

    Коментиран от #16

  • 14 Бибиян

    10 20 Отговор
    Казахме им на епонските оризи каде измислят ли модел тойота "фидан бойлия" че си купиме одма!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Джуган

    25 10 Отговор
    Lexus GX470, никога няма да го продам, освен ако не реша да го сменя за танк
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Божидар

    5 7 Отговор
    Има ли някой които е закупил за да каже работи ли
  • 20 Тити

    16 18 Отговор
    Като си купите Китайска талига ще искате да се отървете на втората година и после ще ревете за Пернишкият голф-2.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Колио

    34 3 Отговор
    Вярно, че повечето коли са за американския пазар, но да кажем крузърите, лексусите и хондите ги има и тук и по цените които държат няма какво да се каже!
    А тук някой спомена " На "Диагноза", който бил се бил качил, друго не искал и да види?
    Карах една Х5 и повече не искам и да чуя- като изключим двигателя, всичко друго е ......
  • 23 НеЧе

    8 18 Отговор
    Не че не искат, има такива в спискъка, които никой не иска да ги купи като стари и това е причината, че не могат да се разделят след 15 години, не друго...
  • 24 Някой си

    32 2 Отговор
    Имаше едно видео в което една американка казваше, че най добрата кола е изплатената... И каза още, че ще кара своята докато се разпадне
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Среднощен

    4 1 Отговор
    различно е
  • 28 Казано по друг начин

    9 2 Отговор
    Което паказва , че над 93 % са се отъпвали от същите автомобили

    Коментиран от #30

  • 29 Явно другите 95 процента не ги харесват

    13 3 Отговор
    Само 5-7 процента са ги запазили? Това е твърде малко
  • 30 ала бала за интернет

    13 2 Отговор

    До коментар #28 от "Казано по друг начин":

    Прав си , че 93% са се отървали от тях и ако се прегледа цялата статистика (а не първите 10), ще се види, че и другите марки са близо до този процент. Реално никоя марка няма приоритет
  • 31 уфффф

    10 6 Отговор
    Егати глупостите !
  • 32 Михаил

    11 5 Отговор
    И какво ни интересуват американските коли
  • 33 Скорпион

    7 8 Отговор
    Моята е на 25г.и пак не искам да се разделя с нея.Харчи 5 л.нафта 7 местна дърпа 2 тона платформа, купих я преди 4 години за 500 евро от Белгия, вече е над 700 х.км.и пътувам 15-20 пъти на година с нея до Германия. А познайте каква е.

    Коментиран от #34

  • 34 Москвич???

    17 2 Отговор

    До коментар #33 от "Скорпион":

    Познах ли?
  • 35 Скорпион

    3 7 Отговор
    Как го виждаш москвича с платформа, пък и купен от Белгия!!

    Коментиран от #37

  • 36 Гост

    3 14 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Джап":

    Най евтините на пазара, факт! А какъв е социалния статус на собствениците, статията мълчи! Великата икономика и да си държиш колата 15 години? Смех!
  • 37 Алилуя

    6 4 Отговор

    До коментар #35 от "Скорпион":

    Ч!е те Нива я продават в Канада за 16 000 $ нова.
  • 38 Защо ли

    15 0 Отговор

    До коментар #10 от "незнайко":

    Какви 30 години волво правеше такива коли преди 40-50 години сега са с френски мотори........

    Коментиран от #39, #48

  • 39 1234

    10 1 Отговор

    До коментар #38 от "Защо ли":

    И с китайски части
  • 40 Братвурст

    4 4 Отговор

    До коментар #26 от "Про Стачка":

    Това са автомобилни части, които си купуваш от място, различно от официалния представител на марката за държавата, като производителят е различен от този, който прави частите за първоначално вграждане при производството на превозното средство,господин ракия.
  • 41 МАЙСТОРА

    9 6 Отговор
    Хахаха,ами то като се набуташ още първите 2-3 години двойно или тройно над стойността на колата,ще си я караш не 15години,ами докато си жив!

    Коментиран от #42

  • 42 Сухия

    8 3 Отговор

    До коментар #41 от "МАЙСТОРА":

    Е ти като четеш моделите, сериозно ли мислиш, че собствениците са вкарали два или три пъти цената на автомобила в ремонти за първите три години?
  • 43 Оптимист

    11 4 Отговор
    Тойота е най-добрата кола на тази планета. Който знае - знае :)
  • 44 трън

    2 4 Отговор
    Изпуснали са G-Wagen-a. Който си я купи, почти не продава. По-малко се харчат просто от Японките и за това изпадат от статистиката. Също така и Порше серия 911. Една кола държи ли цена в интервала 10-25г възраст, значи някой по веригата трудно се разделя с нея...
  • 45 Не я сменям

    2 8 Отговор
    Фолксваген Пасат 1.8т, 150к.с. от 1996 до 2000. Ами куче. Ами 160 на магистралата до София и разход 13,5 на газ с климатик приятели. На 30 000 смяна на масло, окачване 600 лв, обслужване 600 лв. Ако някой се напъва и с 200 на магистралата, разбира се за полицията. Често проверявам с 220. Ами добре е бараката.

    Коментиран от #47

  • 46 Мексо

    0 4 Отговор

    До коментар #2 от "Зевс":

    Аз например имам два автомобила Тойота Такома и един Рав 4. Какъв е проблема на класацията?
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 незнайко

    2 4 Отговор

    До коментар #38 от "Защо ли":

    Това за френските двигатели не е пълна истина . Не всички са с френски двигатели, но виж скоростните кутии са френски поне на моето волво с40 от 1997 година . " Новато ми" от 2012 година с 6 цилиндъра с60 си е с двигател на Волво и не е правено в Китай !
  • 49 Пилот на Ферари

    2 1 Отговор
    Има всякакви маняци .
  • 50 шофер

    0 2 Отговор
    Все породисти източни каляски направени от кенчета Пепси-кола и стъклария. АМГ, ГЕТЕ, ЕРЕС, М ПАКЕТ, ГЕТЕИ И ЕСТЕ си умират от смях.
  • 51 Порно

    2 0 Отговор
    Какво прави Нисан Верса в тая класация?