Subaru избра автосалона в Чикаго за представянето на шестото поколение на флагмана си Legacy. Прототип на седана бе показан миналия ноември на друго американско изложение - в Лос Анджелис.
Смяната на генерациите не е засегнала двигателите на модела. Мощността на 2.5-литровия боксер обаче е увеличена от 175 на 177 к.с. Върховият 3.6-литров шестцилиндров мотор не е пипан и развива старите 260 коня. И двата агрегата работят съвместно с вариатор Lineartronic, който предава въртящия момент на четирите колела посредством класическата система Symmetrical AWD.
Новото Legacy е дълго 4 796, широко 1 840 и високо 1 500 мм. Междуосието остава същото - 2 750 мм. Досегашният модел бе 66 мм по-къс, 60 мм по-тесен и 5 мм по-нисък.
Японският седан ще се оборудва с нова мултимедийна система. Нейната базова версия има 6.2-инчов сензорен екран, достъп до музикалните услуги Pandora и Aha, Bluetooth и USB-порт за включване на външни устройства. По-скъпите версии на Legacy ще имат 7.0-инчов дисплей, спътниково радио SiriusXM и аудиосистема Harman/Kardon с 12 говорителя.
Новото поколение на модела получава обновена версия на системата EyeSight, която бе обявена за най-добрата от този тип в САЩ от Американския застрахователен институт за пътна безопасност. Устройството има стереокамери, които разпознават цвят. Електрониката следи дали автомобилът се движи в лентата, предотвратява катастрофи и помага при движение на заден ход.
От Subaru наричат върховата версия Legacy Limited най-луксозния автомобил, който компанията някога е произвеждала. Оборудването му включва регулировка на шофьорската седалка в 10 позиции, тристепенно подгряване на предните кресла и двустепенно за задните, както и отделни въздуховоди на вентилационната система за пътниците на втория ред.
Продажбите на новото Legacy в САЩ започват през лятото. От Subaru не съобщават кога моделът ще дебютира на други пазари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
11:55 07.02.2014
2 Никой
Коментиран от #3, #4, #20
12:04 07.02.2014
3 Монго
До коментар #2 от "Никой":
Защото е атмосферен /т.е. няма турбо/, лошо няма /лично мнение/. Аз харесвам чистите бензинови атмосферки,може да съм консервативен. За по-лудите глави, японците може и да сложат "напомпан" с турбо бензинов агрегат.П.П.Даже стария 3.6 не е 260 а 256 к.с. , но няма значение, при 2.5 бензиновия имат и "турбилирани", които са съответно с 265 и 285 к.с.
12:48 07.02.2014
4 Благовест Стефанов
До коментар #2 от "Никой":
Явно и ти си прекалил със списанията, където пише, че1.8T > 3.6 V6
Коментиран от #5
12:50 07.02.2014
5 Никой
До коментар #4 от "Благовест Стефанов":
Не съм казвал, че 1.8т > 3.6 V6 , но ако беше с турбо щеше да изкарва много повече мощност. Не е зле като двигател все пак може да го правят да бъде по-надежден, но за топ модификация на голям седан? Не благодаря.Коментиран от #6, #7, #8
13:08 07.02.2014
6 Станимир Христов
До коментар #5 от "Никой":
"все пак може да го правят да бъде по-надежден"...че какво му е на стария, НЕнадежден ли е според теб? Ти карал ли си автомобил от марката с 3.0 или с 3.6мотор?Коментиран от #9
13:23 07.02.2014
7 Станимир Христов
До коментар #5 от "Никой":
Аз лично очаквам комби версията, според мен там им е силата на субару, в семейните комбита и в турбинираните импрези естествено но те са съвсем различно нещо13:25 07.02.2014
8 Благовест Стефанов
До коментар #5 от "Никой":
Знаеш ли колко е ограничението на скоростта в USA?The highest speed limits are generally 75 mph (121 km/h) in western states and 70 mph (113 km/h) in eastern states. A few states, mainly in the Northeast Megalopolis, have 65 mph (105 km/h) limits, and Hawaii only has 60 mph (97 km/h) maximum limits.
Трябва му поне двигател от Вейрон, за да ги поддържа .
Хората са наблегнали на сигурноста, за да не заспиш докато се влачиш по магистралата с безшумния двигател.
13:37 07.02.2014
9 Никой
До коментар #6 от "Станимир Христов":
Не си ме разбрал. Имах предвид, че като го правят без турбо целта им е да го направят по-надежден отколкото ако е с турбо.Субару им е силата дса правят бързи, турбинирани 4x4-та, а не скучни седани за САЩ, това ми е мнението. Това за мен е Тойота Камри с променен фасон, не Субару.
Коментиран от #10
13:45 07.02.2014
10 Станимир Христов
До коментар #9 от "Никой":
Съжалявам не съм те разбрал правилно , все пак аз си мисля че няма да е толкова скучен със SI-Drive, CVT и 3.6 но дано да мога да го кажа от личен опит, все пак сме в Бг.13:56 07.02.2014
11 Монго
Коментиран от #12
14:13 07.02.2014
12 M_SUX
До коментар #11 от "Монго":
То какво е за нашите стандарти?:)Коментиран от #13, #14
16:17 07.02.2014
13 Монго
До коментар #12 от "M_SUX":
Според зависи..., имам три коли в семейството ми. Лично закупени от мен. Как мислиш, ако искам да задоволя егото си, ще купя и четвърта. Защото семейството ми е четиричленно и всеки с неговите си искания. Ако искам ще карам и...някво чудо над 400 к.с. Да, ама не, щерката плаче за лична кола, сина за нова, аз нащо по-ново...Такъв е живота...Коментиран от #16
16:26 07.02.2014
14 Монго
До коментар #12 от "M_SUX":
грешките ми в коментара са поради близки бутони в клавиатурата,sorry16:28 07.02.2014
15 Виктор Георгиев
17:59 07.02.2014
16 M_SUX
До коментар #13 от "Монго":
Много вече плакаха заради купуването на скъпи / тунинговани (над 400коня)... като гледам всичките скъпи коли в България се хващам за главата, защото за да си купиш една S класа или някой Х5 според мен трябва да има:- 300-400 хиляди в имоти
- 200-300 хиляди в банка
- 3-4 хиляди чисти на месец.
Защото вечера имаше клипче как пича си е купил Х6 ама си живее в панелка и му пукат ушите... та накрая му я запалиха.
Едно АМГ,М-Паулър, РС... едни скорости струват около 30-40 хиляди.
Нашенеца като събере 40-50 хиляди отива в Балкан Стар или сродните му и си взима на лизинг една S класа и после няма пари за бензин/гуми/масло. Две къщи над нас един си взе преди години една Х6 на лизинг няма 1.5 година и му я взеха - чакай бе така ли се прави. Колко хора си разбиха животите заради тези коли и аз искам да карам нова S-ка ама когато наистина мога да си я позволя.
Коментиран от #17, #18
18:29 07.02.2014
17 кара Лада
До коментар #16 от "M_SUX":
S-класата и подобните като клас не е за да я караш, а за да се возиш на задната седалка и шофьора ти да те вози. У нас гъзарите си ги купуват последна употреба и при първата сериозна повреда се продават на части.19:12 07.02.2014
18 скар фейс
До коментар #16 от "M_SUX":
Така си е. Познавам доста хора с такива коли (над 3.0, 4.0. 5.0- литрови двигатели) с-класи, Х5-ци...., на които им слагат по 20 лв бензин. Според мен за това си има своите социални и икономически причини. Всеки иска да бъде "някой" на пътя, а и не на последно място според мен времето от соца си е оставило своите следи в съзнанието ни, когато гледахме лъскавите неща само по телевизията, свързани с бленувания запад.19:20 07.02.2014
19 Iaroslav Stanchev
Тази кола е правена за американците.Дреме му на Джон,че мотора е от преди 5 години.Важното е,да е поне v6 и да не е "ръчка".Тя вътре е като космически кораб,колата,те седнали двигателите да критикуват.
Коментиран от #23
19:49 07.02.2014
20 Shmeker
До коментар #2 от "Никой":
Абе коментарът ти ме накара да се замисля.. вярно че са малко.Примерно Ауди изкарват 450 коня от 4.2 атмосферка
Коментиран от #22
19:53 07.02.2014
21 ани иванова
22:11 07.02.2014
22 Berch Boyadzhiyan
До коментар #20 от "Shmeker":
Това беше най-голямата глупост, която бях чел днес. Двигателя, за който говориш, е 4.2 ТУРБО двигател и има версия на абсолютния двигател със 480к.с. ВСЕКИ атмосферен двигател, който прави повече от 100к.с./1л. се смята за голяма работа освен Ванкеловите двигатели, които са вече друга категория.260 коня на 3,6 са си доста добре, направен е да има и въртящ момент и да е издържлив, какво му пука на американеца колко коня е?
Иначе наистина прилича на Opel Insignia!
Коментиран от #28, #29
16:04 08.02.2014
23 БМВ БЪЛГАРИЯ
До коментар #19 от "Iaroslav Stanchev":
Ако това е като космически кораб, какво трябва да са немските ?Типичен американски дизайн с един малък touchscreen дисплей из**ан посредата и 2 въртялки за климатика да му е просто и удобно на американеца.
Коментиран от #24, #35
21:51 08.02.2014
24 Благовест Стефанов
До коментар #23 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":
Ти какво искаш? QWERTY клавиатура и мишка? Много елементарно и хейтърско мнение.Коя немска кола е с по-добър интериор от този ценови клас?
Дори и в Пасат концепцията е същата "малък touchscreen дисплей из**ан посредата и 2 въртялки за климатика".
Коментиран от #25
09:41 09.02.2014
25 Никой
До коментар #24 от "Благовест Стефанов":
3-та серия например има 100 пъти по-хубав и качествен интериор ако трябва да съм честен.С А4-ката е същото.Коментиран от #26
11:34 09.02.2014
26 Благовест Стефанов
До коментар #25 от "Никой":
Добре де, но сравни ли цените в USA?Legacy(старото) Starting at $20,295
3 serries Starting at $32,750
A4 Starting at $32,750
Скоро ще ходя в USA и напоследък следя пазара. Немска кола за момента изобщо не стои на дневен ред. Несравними са като цена и като поддръжка. А мексикански VW - не мерси.
Коментиран от #30
12:38 09.02.2014
27 БМВ БЪЛГАРИЯ
13:57 09.02.2014
28 Shmeker
До коментар #22 от "Berch Boyadzhiyan":
Аре бегай от тука. Тоя мотор е атмосферен, турбини имат RS6. Говорим за 4.2 L (4,163 cc) V8 FSI 32 valve.Ходи да си пишеш домашното и не се занимавай с истински коли.
Коментиран от #31
23:34 09.02.2014
29 Shmeker
До коментар #22 от "Berch Boyadzhiyan":
И ако не ти е станало ясно имах предвид RS4 B8. 4.2 - 450 коня атмосферка. Постига ги при 8250 оборота.Стария вариант B7 беше 4.2 - 420 коня атмосферка. Постига ги или про 7800 или при 7900 оборота.
23:54 09.02.2014
30 Димитър Иванов
До коментар #26 от "Благовест Стефанов":
Скоро скоро, май месец средата ? С бригадка лесно не се купуват коли от Америка...00:28 10.02.2014
31 Berch Boyadzhiyan
До коментар #28 от "Shmeker":
Окей, ще "бегам от тука", и без това този сайт е пълен с неграмотници, и всички тук си мислят, че Мерцедес и БМВ са единствените марки коли, а всичко друго е сган.Коментиран от #32
12:10 10.02.2014
32 Shmeker
До коментар #31 от "Berch Boyadzhiyan":
Какви неграмотници бе? Само ти беше тоя дето изкара атмосферното ауди с турбина!Не може да говориш глупости, а после да не си признаваш грешката.
Коментиран от #34
13:53 10.02.2014
33 Кобрата
14:15 10.02.2014
34 Berch Boyadzhiyan
До коментар #32 от "Shmeker":
В случая бях сгрешил, така е.Но все пак мнението ми остава същото - сайта е пълен с неграмотници.
Subaru-то наистина изглежда по-добре от предишната си версия, но за мен четвъртата генерация си остава най-добре външно.
Коментиран от #36
18:11 10.02.2014
35 Iaroslav Stanchev
До коментар #23 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":
Знаеш ли,малко избързах със заключението за космическия кораб.Попадна ми снимка на Форд Таурус 2013 г.Ето я:ford taurus 2013
Повече няма да коментирам.
20:55 10.02.2014
36 Shmeker
До коментар #34 от "Berch Boyadzhiyan":
Айде сега като си сгрешил да вземеш и да напишеш три пъти САМО АУДИ21:37 10.02.2014
37 Berch Boyadzhiyan
Коментиран от #38
01:55 11.02.2014
38 Shmeker
До коментар #37 от "Berch Boyadzhiyan":
Значи освен, че бъркаш си и заблуден. Или бъркаш ЗАЩОТО си заблуден?14:37 11.02.2014