Last news in Fakti

7 Февруари, 2014 11:51 7 512 38

Ново Legacy със стари двигатели

  • subaru-
  • legacy-
  • чикаго 2014

Subaru избра автосалона в Чикаго за представянето на шестото поколение на флагмана си Legacy. Прототип на седана бе показан миналия ноември на друго американско изложение - в Лос Анджелис.



Смяната на генерациите не е засегнала двигателите на модела. Мощността на 2.5-литровия боксер обаче е увеличена от 175 на 177 к.с. Върховият 3.6-литров шестцилиндров мотор не е пипан и развива старите 260 коня. И двата агрегата работят съвместно с вариатор Lineartronic, който предава въртящия момент на четирите колела посредством класическата система Symmetrical AWD.



Новото Legacy е дълго 4 796, широко 1 840 и високо 1 500 мм. Междуосието остава същото  - 2 750 мм. Досегашният модел бе 66 мм по-къс, 60 мм по-тесен и 5 мм по-нисък.



Японският седан ще се оборудва с нова мултимедийна система. Нейната базова версия има 6.2-инчов сензорен екран, достъп до музикалните услуги Pandora и Aha, Bluetooth и USB-порт за включване на външни устройства. По-скъпите версии на Legacy ще имат 7.0-инчов дисплей, спътниково радио SiriusXM и аудиосистема Harman/Kardon с 12 говорителя.



Новото поколение на модела получава обновена версия на системата EyeSight, която бе обявена за най-добрата от този тип в САЩ от Американския застрахователен институт за пътна безопасност. Устройството има стереокамери, които разпознават цвят. Електрониката следи дали автомобилът се движи в лентата, предотвратява катастрофи и помага при движение на заден ход.



От Subaru наричат върховата версия Legacy Limited най-луксозния автомобил, който компанията някога е произвеждала. Оборудването му включва регулировка на шофьорската седалка в 10 позиции, тристепенно подгряване на предните кресла и двустепенно за задните, както и отделни въздуховоди на вентилационната система за пътниците на втория ред.



Продажбите на новото Legacy в САЩ започват през лятото. От Subaru не съобщават кога моделът ще дебютира на други пазари.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    6 1 Отговор
    Има нещо хюндайско, иначе не е никак зле. Кефи
  • 2 Никой

    3 2 Отговор
    Изглежда добре отвън, но... 3.6 260к.с??Какво им става? @014 година сме.

    Коментиран от #3, #4, #20

  • 3 Монго

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Никой":

    Защото е атмосферен /т.е. няма турбо/, лошо няма /лично мнение/. Аз харесвам чистите бензинови атмосферки,може да съм консервативен. За по-лудите глави, японците може и да сложат "напомпан" с турбо бензинов агрегат.
    П.П.Даже стария 3.6 не е 260 а 256 к.с. , но няма значение, при 2.5 бензиновия имат и "турбилирани", които са съответно с 265 и 285 к.с.
  • 4 Благовест Стефанов

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Никой":

    Явно и ти си прекалил със списанията, където пише, че
    1.8T > 3.6 V6

    Коментиран от #5

  • 5 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "Благовест Стефанов":

    Не съм казвал, че 1.8т > 3.6 V6 , но ако беше с турбо щеше да изкарва много повече мощност. Не е зле като двигател все пак може да го правят да бъде по-надежден, но за топ модификация на голям седан? Не благодаря.

    Коментиран от #6, #7, #8

  • 6 Станимир Христов

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    "все пак може да го правят да бъде по-надежден"...че какво му е на стария, НЕнадежден ли е според теб? Ти карал ли си автомобил от марката с 3.0 или с 3.6мотор?

    Коментиран от #9

  • 7 Станимир Христов

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    Аз лично очаквам комби версията, според мен там им е силата на субару, в семейните комбита и в турбинираните импрези естествено но те са съвсем различно нещо
  • 8 Благовест Стефанов

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    Знаеш ли колко е ограничението на скоростта в USA?

    The highest speed limits are generally 75 mph (121 km/h) in western states and 70 mph (113 km/h) in eastern states. A few states, mainly in the Northeast Megalopolis, have 65 mph (105 km/h) limits, and Hawaii only has 60 mph (97 km/h) maximum limits.

    Трябва му поне двигател от Вейрон, за да ги поддържа .

    Хората са наблегнали на сигурноста, за да не заспиш докато се влачиш по магистралата с безшумния двигател.
  • 9 Никой

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Станимир Христов":

    Не си ме разбрал. Имах предвид, че като го правят без турбо целта им е да го направят по-надежден отколкото ако е с турбо.
    Субару им е силата дса правят бързи, турбинирани 4x4-та, а не скучни седани за САЩ, това ми е мнението. Това за мен е Тойота Камри с променен фасон, не Субару.

    Коментиран от #10

  • 10 Станимир Христов

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Никой":

    Съжалявам не съм те разбрал правилно , все пак аз си мисля че няма да е толкова скучен със SI-Drive, CVT и 3.6 но дано да мога да го кажа от личен опит, все пак сме в Бг.
  • 11 Монго

    4 0 Отговор
    Не лоша кола, но не за нашите стандарти...

    Коментиран от #12

  • 12 M_SUX

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Монго":

    То какво е за нашите стандарти?:)

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Монго

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "M_SUX":

    Според зависи..., имам три коли в семейството ми. Лично закупени от мен. Как мислиш, ако искам да задоволя егото си, ще купя и четвърта. Защото семейството ми е четиричленно и всеки с неговите си искания. Ако искам ще карам и...някво чудо над 400 к.с. Да, ама не, щерката плаче за лична кола, сина за нова, аз нащо по-ново...Такъв е живота...

    Коментиран от #16

  • 14 Монго

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "M_SUX":

    грешките ми в коментара са поради близки бутони в клавиатурата,sorry
  • 15 Виктор Георгиев

    2 0 Отговор
    slava na boga opravili sa si kokpita veche prilicha na normalna kola
  • 16 M_SUX

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "Монго":

    Много вече плакаха заради купуването на скъпи / тунинговани (над 400коня)... като гледам всичките скъпи коли в България се хващам за главата, защото за да си купиш една S класа или някой Х5 според мен трябва да има:
    - 300-400 хиляди в имоти
    - 200-300 хиляди в банка
    - 3-4 хиляди чисти на месец.
    Защото вечера имаше клипче как пича си е купил Х6 ама си живее в панелка и му пукат ушите... та накрая му я запалиха.
    Едно АМГ,М-Паулър, РС... едни скорости струват около 30-40 хиляди.
    Нашенеца като събере 40-50 хиляди отива в Балкан Стар или сродните му и си взима на лизинг една S класа и после няма пари за бензин/гуми/масло. Две къщи над нас един си взе преди години една Х6 на лизинг няма 1.5 година и му я взеха - чакай бе така ли се прави. Колко хора си разбиха животите заради тези коли и аз искам да карам нова S-ка ама когато наистина мога да си я позволя.

    Коментиран от #17, #18

  • 17 кара Лада

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "M_SUX":

    S-класата и подобните като клас не е за да я караш, а за да се возиш на задната седалка и шофьора ти да те вози. У нас гъзарите си ги купуват последна употреба и при първата сериозна повреда се продават на части.
  • 18 скар фейс

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "M_SUX":

    Така си е. Познавам доста хора с такива коли (над 3.0, 4.0. 5.0- литрови двигатели) с-класи, Х5-ци...., на които им слагат по 20 лв бензин. Според мен за това си има своите социални и икономически причини. Всеки иска да бъде "някой" на пътя, а и не на последно място според мен времето от соца си е оставило своите следи в съзнанието ни, когато гледахме лъскавите неща само по телевизията, свързани с бленувания запад.
  • 19 Iaroslav Stanchev

    3 0 Отговор
    Стари,стари,колко да са стари тези двигатели? Поне не са "ноф фнос" на "реални" 160000 км.
    Тази кола е правена за американците.Дреме му на Джон,че мотора е от преди 5 години.Важното е,да е поне v6 и да не е "ръчка".Тя вътре е като космически кораб,колата,те седнали двигателите да критикуват.

    Коментиран от #23

  • 20 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "Никой":

    Абе коментарът ти ме накара да се замисля.. вярно че са малко.
    Примерно Ауди изкарват 450 коня от 4.2 атмосферка

    Коментиран от #22

  • 21 ани иванова

    3 1 Отговор
    lele kak mi zaprilicha na opel insignia
  • 22 Berch Boyadzhiyan

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    Това беше най-голямата глупост, която бях чел днес. Двигателя, за който говориш, е 4.2 ТУРБО двигател и има версия на абсолютния двигател със 480к.с. ВСЕКИ атмосферен двигател, който прави повече от 100к.с./1л. се смята за голяма работа освен Ванкеловите двигатели, които са вече друга категория.
    260 коня на 3,6 са си доста добре, направен е да има и въртящ момент и да е издържлив, какво му пука на американеца колко коня е?
    Иначе наистина прилича на Opel Insignia!

    Коментиран от #28, #29

  • 23 БМВ БЪЛГАРИЯ

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "Iaroslav Stanchev":

    Ако това е като космически кораб, какво трябва да са немските ?
    Типичен американски дизайн с един малък touchscreen дисплей из**ан посредата и 2 въртялки за климатика да му е просто и удобно на американеца.

    Коментиран от #24, #35

  • 24 Благовест Стефанов

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    Ти какво искаш? QWERTY клавиатура и мишка? Много елементарно и хейтърско мнение.
    Коя немска кола е с по-добър интериор от този ценови клас?
    Дори и в Пасат концепцията е същата "малък touchscreen дисплей из**ан посредата и 2 въртялки за климатика".

    Коментиран от #25

  • 25 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "Благовест Стефанов":

    3-та серия например има 100 пъти по-хубав и качествен интериор ако трябва да съм честен.С А4-ката е същото.

    Коментиран от #26

  • 26 Благовест Стефанов

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Никой":

    Добре де, но сравни ли цените в USA?

    Legacy(старото) Starting at $20,295
    3 serries Starting at $32,750
    A4 Starting at $32,750

    Скоро ще ходя в USA и напоследък следя пазара. Немска кола за момента изобщо не стои на дневен ред. Несравними са като цена и като поддръжка. А мексикански VW - не мерси.

    Коментиран от #30

  • 27 БМВ БЪЛГАРИЯ

    2 2 Отговор
    Извинявах, но да го определиш като космически кораб ? Не виждам с какво е повече от другите в този клас, абсолютно еднакво даже малко по-опростено.Не съм казал, че не е хубаво , но не е нищо особено, което е нормално за толкова пари.А и пасата е по-хубав за мене отвътре като стана дума.Не ми е толкова квадратен
  • 28 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Berch Boyadzhiyan":

    Аре бегай от тука. Тоя мотор е атмосферен, турбини имат RS6. Говорим за 4.2 L (4,163 cc) V8 FSI 32 valve.

    Ходи да си пишеш домашното и не се занимавай с истински коли.

    Коментиран от #31

  • 29 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Berch Boyadzhiyan":

    И ако не ти е станало ясно имах предвид RS4 B8. 4.2 - 450 коня атмосферка. Постига ги при 8250 оборота.

    Стария вариант B7 беше 4.2 - 420 коня атмосферка. Постига ги или про 7800 или при 7900 оборота.
  • 30 Димитър Иванов

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Благовест Стефанов":

    Скоро скоро, май месец средата ? С бригадка лесно не се купуват коли от Америка...
  • 31 Berch Boyadzhiyan

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Shmeker":

    Окей, ще "бегам от тука", и без това този сайт е пълен с неграмотници, и всички тук си мислят, че Мерцедес и БМВ са единствените марки коли, а всичко друго е сган.

    Коментиран от #32

  • 32 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Berch Boyadzhiyan":

    Какви неграмотници бе? Само ти беше тоя дето изкара атмосферното ауди с турбина!

    Не може да говориш глупости, а после да не си признаваш грешката.

    Коментиран от #34

  • 33 Кобрата

    1 0 Отговор
    Добро е Subaru-то
  • 34 Berch Boyadzhiyan

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Shmeker":

    В случая бях сгрешил, така е.
    Но все пак мнението ми остава същото - сайта е пълен с неграмотници.


    Subaru-то наистина изглежда по-добре от предишната си версия, но за мен четвъртата генерация си остава най-добре външно.

    Коментиран от #36

  • 35 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    Знаеш ли,малко избързах със заключението за космическия кораб.Попадна ми снимка на Форд Таурус 2013 г.Ето я:
    ford taurus 2013
    Повече няма да коментирам.
  • 36 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Berch Boyadzhiyan":

    Айде сега като си сгрешил да вземеш и да напишеш три пъти САМО АУДИ
  • 37 Berch Boyadzhiyan

    0 0 Отговор
    Ето тук вече ти бъркаш

    Коментиран от #38

  • 38 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "Berch Boyadzhiyan":

    Значи освен, че бъркаш си и заблуден. Или бъркаш ЗАЩОТО си заблуден?