Въз основа на информация от Аutocar се смята, че предстоящият Mercedes CLE63 ще използва познатия 4,0-литров V-8 двигател с два турбокомпресора, допълнен от мекохибридна технология, с потенциална мощност до 585 конски сили. По първоначални данни, компанията смяташе да използва 2.0-литровия четирицилиндров хибриден двигател, който трябваше да осигури повече мощност.
Тази цифра бележи намаление с близо 100 конски сили спрямо първоначалните прогнози. Въпреки че възможността за plug-in хибриден вариант остава несигурна, фотошпиони забелязват прототипи с портове за зареждане подсказват за потенциални алтернативни варианти на задвижване.Освен това наблюденията на прототипи, които издават минимален шум, предполагат текущи тестове на електрифицирани конфигурации, които потенциално включват четирицилиндрова конфигурация.
Решението да се избере задвижване V-8 може да отразява късен отговор на обществените критики, свързани с първоначално предложения четирицилиндров двигател с висока мощност.Докладите на Autocar предполагат, че бавните продажби на C-Klasse в Европа може да са допринесли за тази стратегическа промяна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт
Коментиран от #2
12:22 11.05.2024
2 Пилотът Гошу
До коментар #1 от "Факт":
Въпрос на предпочитание. Мерцедес ползват 4.0 V8 и той си е идеален. Ферари имат други предпочитания и традиции. Също така ползват осмаци в доста модели. Поддръжката не е същата.Коментиран от #3
14:33 11.05.2024
3 Факт
До коментар #2 от "Пилотът Гошу":
4.0 ве 8 е малко дори един мустанг е 5.0 ве 815:04 11.05.2024