14 Май, 2024 17:11 6 967 23

Новата Dacia Spring вече се предлага у нас. Ето колко струва

  • dacia-
  • spring-
  • logan-
  • duster

Базовият модел започва от 38 990 лева

Новата Dacia Spring вече се предлага у нас. Ето колко струва - 1

Само няколко месеца след онлайн премиерата на новата Dacia Spring, обновеният модел вече се предлага у нас като предлага актуализации на екстериора, които го привеждат в съответствие с най-новия дизайнерски език, подобен на този при новия Duster, с открояваща се пластмасова облицовка на каросерията и квадратни арки на калниците.

Новата Dacia Spring вече се предлага у нас. Ето колко струва

Въпреки компактните си размери, Dacia Spring се оказва изненадващо практична, като може да се похвали с преден багажник с вместимост 35 литра и задно товарно отделение, предлагащо 308 литра пространство, с шест повече от преди, което може да се разшири до 1004 литра при сгъната задна седалка. Различните отделения за съхранение в купето осигуряват допълнителни 33 литра капацитет за съхранение.

С размери само 3701 мм дължина, 1767 мм широчина, 1519 мм височина, с междуосие 2423 мм и наличен с 15 или 16-цолови джанти, Spring дебютира с нови цветови варианти Safari Beige и Brick Red. По отношение на мощността базовият модел предлага 45 к.с., докато по-мощният електромотор с 65 к.с. ускорява електромобила от 0 до 100 км/ч за по-малко от 14 секунди.

Новата Dacia Spring вече се предлага у нас. Ето колко струва

Оборудван с 26,8-кВтч батерия, Spring осигурява пробег от 220 км и поддържа двупосочно зареждане, което му позволява да захранва външни електрически уреди. Въпреки скромния си пробег Dacia твърди, че той отговаря на нуждите на типичните потребители на Spring, които предприемат предимно кратки ежедневни пътувания, средно 37 километра, като 90 % от пътуванията са по-кратки от 90 километра. Зареждането от 20 до 80% отнема 45 минути със зарядно устройство за постоянен ток с мощност 30 kW. От 7-киловатово зарядно устройство за променлив ток ще трябва да изчакате почти 11 часа, за да достигне батерията от 20 до 100 процента.

Новата Dacia Spring вече се предлага у нас. Ето колко струва

У нас за момента се предлагат четири версии на модела, Expression и Extreme, както и Cargo и Car Sharing, които са насочени към корпоративните клиенти. Цените започват от 38 990 лева за базовото ниво на оборудване Expression, докато Extreme добавя още две хиляди лева към крайната цена. Също толкова струва и Cargo версията, която разполага само с две места, а срещу 41 490 лева можете да се сдобиете и с модификацията Car Sharing.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ама аз съм на

    26 3 Отговор
    мама и на тати синчето, мечтая си за Ламборгини... Не я ща тази Дачия...
  • 2 БгТопИдиот🇧🇬

    37 11 Отговор
    Китайска бричка с лого на румънците на германска цена !
  • 3 карчи

    32 11 Отговор
    От София до Атина, ще стигнете за 3 дена, добре е🤣

    Коментиран от #20

  • 4 тъй шъй

    29 3 Отговор
    Ярис хибрид-двойно по-мощно, много повече обем, 10г. гаранция. 4на 100 разход.Може да стигнеш до Калкута ако решиш. Сам си преценя двуногото.

    Коментиран от #10

  • 5 Позитивен

    5 6 Отговор
    Добре изглежда.
  • 6 Българин

    19 9 Отговор
    Кой ще даде 40 бинки за отя боклук?!? за 1200 лева мога да си купя голф тройка, дето гори по-малко и не се разваля въобще!
  • 7 Си Мо

    16 1 Отговор
    Миналата година лятото си взех версията Екстрийм за 16 000 евро. Тази година ще ми върнат 8 000.
    Обаче колата не ми харесва ,доста е зле. Най вероятно ще се отърва от нея и друга ще си купя

    Коментиран от #9

  • 8 ИзвратенЯк

    20 2 Отговор
    Извращения, започващи от 40 бона? Не, благодаря!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Така е

    6 5 Отговор

    До коментар #4 от "тъй шъй":

    Но най-евтиния Ярис хибрид е 46к на промоция в момента, нормално е 48,500. Това е поне 7к разлика, което въобще не е малко. А между другото, няма дума "преценям", пише се "преценявам". 😉

    Коментиран от #11

  • 11 тъй шъй

    9 1 Отговор

    До коментар #10 от "Така е":

    Добре, АйгоХ е 33х. автомат.Хюндай и10 е толкова. А за преценяването, повечето разбират защо така съм го написал. Има лека връзка и с ползвателите на електрокари, детайлите им се губят.

    Коментиран от #12

  • 12 Така е

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "тъй шъй":

    Айго Х е със СVT, но не като това при хибридите. Хюндай i10 e с гадна роботизирана ръчна скоростна кутия. Честно казано в този случай, ако имах гараж със собствена зареждачка и имах често работа в центъра на София, където поне засега електричките паркират безплатно - бих взел Спринг-а. Във всички останали случаи бих се насочил към Тойота/Хюндай, но обезателно с ръчна скоростна кутия. Наистина всеки сам преценява...

    Коментиран от #13

  • 13 Корейски варел

    8 6 Отговор

    До коментар #12 от "Така е":

    Да приравняваш Тойота с Хюндай не е признак на много акъл...
    Все едно луканка с кучешка радост...

    Коментиран от #14

  • 14 Така е

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Корейски варел":

    Да се заяждаш, без да имаш да кажеш нещо смислено, също не те представя много добре... Колегата горе беше дал пример с Тойота и Хюндай. Затова и казах, че при известни обстоятелства бих избрал някой от тези автомобила пред Дачията. Никъде не съм приравнявал нищо. Хюндай никога няма да бъде Тойота, но това е отразено и в цената на колите им.

    Коментиран от #16

  • 15 тъй шъй

    1 3 Отговор
    Хюндай не използват CVT почти никъде. I10 откакто го има е с хидротрансформатор-класическа 4, а сега 5 степенна кутия. Знае се, че е много надеждна тяхната автоматика. Цена в сайта-32х.Айго е с ново CVT , с първа зъбна предавка. Хибридът е съвсем друго. А тези 7-8-10 х. лева нито могат да се изплатят с елколата Спринг, нито това е кола. Споменатите по-горе модели са пълноценни и много комфортни коли за класа си.
  • 16 тъй шъй

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Така е":

    Дума да не става, че I10 е с роботизирана кутия. Много ще ни се смеят. Хюндай и Мазда от десетилетия използват хидротрансформатор, класически за всички модели. Хонда и Тойота правиха роботизирани и бързо се отказаха.Бяха много зле.
  • 17 тъй шъй

    3 1 Отговор
    В интерес на истината, се обадих в Хюндай. Вече i10 e с роботизирана а i20 e тип dsg. А до скоро и двата модела бяха с класически автомати. Остана само Мазда. Жалко за провала на тези добри модели.

    Коментиран от #18

  • 18 Така е

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "тъй шъй":

    Аз обикновено като пиша нещо си проверявам фактите предварително. Не бих пипнал нито роботизирана, нито dsg кутия. Това пък на градска кола като i20 да сложиш dsg е върха на тъпотията. Dsg-то в режим тръгни-спри е пълна трагедия. Наистина автоматик само от Мазда, но пък те са с двигатели с директно впръскване... За много малка група от хора Спринг-а би бил удачен, но е факт, че си има пазар дори и у нас.
  • 19 Лов на Рено шарани

    3 1 Отговор
    Тази втора генерация на Рено Kwid при нас в Индия се продава от миналата година. Има го и с бензинови двигатели.

    Не зная защо при вас в България чак сега идва и го продават като нов модел с емблема на Дачия
  • 20 така е

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "карчи":

    прав си колега, колата не е за гастарбайтери, които искат да прекосят половин Европа без да платят една стотинка за нощувки, храна и кенеф дори. Щом те кефи да спиш по 2 часа на тир паркинг и да пикаеш по храстите белким не се минеш да изхарчиш 1лв тази кола не е за теб....спокойно, има хора, които до Атина пътуват за час със самолет, че има даже и редовна линия представи си ХАХАХА

    Коментиран от #21

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Гост

    1 1 Отговор
    Галинчо е на другия бряг!!!
  • 23 Ха ха ха

    2 0 Отговор
    Троловете от загивашата треторазрядна България, която и каруца не произвежда плюят румънците.
    Правят и продават.
    Като произведем един автомобил наш, тогава можем да коментираме