Само няколко месеца след онлайн премиерата на новата Dacia Spring, обновеният модел вече се предлага у нас като предлага актуализации на екстериора, които го привеждат в съответствие с най-новия дизайнерски език, подобен на този при новия Duster, с открояваща се пластмасова облицовка на каросерията и квадратни арки на калниците.
Въпреки компактните си размери, Dacia Spring се оказва изненадващо практична, като може да се похвали с преден багажник с вместимост 35 литра и задно товарно отделение, предлагащо 308 литра пространство, с шест повече от преди, което може да се разшири до 1004 литра при сгъната задна седалка. Различните отделения за съхранение в купето осигуряват допълнителни 33 литра капацитет за съхранение.
С размери само 3701 мм дължина, 1767 мм широчина, 1519 мм височина, с междуосие 2423 мм и наличен с 15 или 16-цолови джанти, Spring дебютира с нови цветови варианти Safari Beige и Brick Red. По отношение на мощността базовият модел предлага 45 к.с., докато по-мощният електромотор с 65 к.с. ускорява електромобила от 0 до 100 км/ч за по-малко от 14 секунди.
Оборудван с 26,8-кВтч батерия, Spring осигурява пробег от 220 км и поддържа двупосочно зареждане, което му позволява да захранва външни електрически уреди. Въпреки скромния си пробег Dacia твърди, че той отговаря на нуждите на типичните потребители на Spring, които предприемат предимно кратки ежедневни пътувания, средно 37 километра, като 90 % от пътуванията са по-кратки от 90 километра. Зареждането от 20 до 80% отнема 45 минути със зарядно устройство за постоянен ток с мощност 30 kW. От 7-киловатово зарядно устройство за променлив ток ще трябва да изчакате почти 11 часа, за да достигне батерията от 20 до 100 процента.
У нас за момента се предлагат четири версии на модела, Expression и Extreme, както и Cargo и Car Sharing, които са насочени към корпоративните клиенти. Цените започват от 38 990 лева за базовото ниво на оборудване Expression, докато Extreme добавя още две хиляди лева към крайната цена. Също толкова струва и Cargo версията, която разполага само с две места, а срещу 41 490 лева можете да се сдобиете и с модификацията Car Sharing.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ама аз съм на
17:26 14.05.2024
2 БгТопИдиот🇧🇬
17:27 14.05.2024
3 карчи
Коментиран от #20
17:33 14.05.2024
4 тъй шъй
Коментиран от #10
17:42 14.05.2024
5 Позитивен
17:45 14.05.2024
6 Българин
18:04 14.05.2024
7 Си Мо
Обаче колата не ми харесва ,доста е зле. Най вероятно ще се отърва от нея и друга ще си купя
Коментиран от #9
18:20 14.05.2024
8 ИзвратенЯк
19:34 14.05.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Така е
До коментар #4 от "тъй шъй":
Но най-евтиния Ярис хибрид е 46к на промоция в момента, нормално е 48,500. Това е поне 7к разлика, което въобще не е малко. А между другото, няма дума "преценям", пише се "преценявам". 😉Коментиран от #11
20:14 14.05.2024
11 тъй шъй
До коментар #10 от "Така е":
Добре, АйгоХ е 33х. автомат.Хюндай и10 е толкова. А за преценяването, повечето разбират защо така съм го написал. Има лека връзка и с ползвателите на електрокари, детайлите им се губят.Коментиран от #12
20:27 14.05.2024
12 Така е
До коментар #11 от "тъй шъй":
Айго Х е със СVT, но не като това при хибридите. Хюндай i10 e с гадна роботизирана ръчна скоростна кутия. Честно казано в този случай, ако имах гараж със собствена зареждачка и имах често работа в центъра на София, където поне засега електричките паркират безплатно - бих взел Спринг-а. Във всички останали случаи бих се насочил към Тойота/Хюндай, но обезателно с ръчна скоростна кутия. Наистина всеки сам преценява...Коментиран от #13
20:46 14.05.2024
13 Корейски варел
До коментар #12 от "Така е":
Да приравняваш Тойота с Хюндай не е признак на много акъл...Все едно луканка с кучешка радост...
Коментиран от #14
22:34 14.05.2024
14 Така е
До коментар #13 от "Корейски варел":
Да се заяждаш, без да имаш да кажеш нещо смислено, също не те представя много добре... Колегата горе беше дал пример с Тойота и Хюндай. Затова и казах, че при известни обстоятелства бих избрал някой от тези автомобила пред Дачията. Никъде не съм приравнявал нищо. Хюндай никога няма да бъде Тойота, но това е отразено и в цената на колите им.Коментиран от #16
22:49 14.05.2024
15 тъй шъй
09:15 15.05.2024
16 тъй шъй
До коментар #14 от "Така е":
Дума да не става, че I10 е с роботизирана кутия. Много ще ни се смеят. Хюндай и Мазда от десетилетия използват хидротрансформатор, класически за всички модели. Хонда и Тойота правиха роботизирани и бързо се отказаха.Бяха много зле.09:20 15.05.2024
17 тъй шъй
Коментиран от #18
10:02 15.05.2024
18 Така е
До коментар #17 от "тъй шъй":
Аз обикновено като пиша нещо си проверявам фактите предварително. Не бих пипнал нито роботизирана, нито dsg кутия. Това пък на градска кола като i20 да сложиш dsg е върха на тъпотията. Dsg-то в режим тръгни-спри е пълна трагедия. Наистина автоматик само от Мазда, но пък те са с двигатели с директно впръскване... За много малка група от хора Спринг-а би бил удачен, но е факт, че си има пазар дори и у нас.11:09 15.05.2024
19 Лов на Рено шарани
Не зная защо при вас в България чак сега идва и го продават като нов модел с емблема на Дачия
11:35 15.05.2024
20 така е
До коментар #3 от "карчи":
прав си колега, колата не е за гастарбайтери, които искат да прекосят половин Европа без да платят една стотинка за нощувки, храна и кенеф дори. Щом те кефи да спиш по 2 часа на тир паркинг и да пикаеш по храстите белким не се минеш да изхарчиш 1лв тази кола не е за теб....спокойно, има хора, които до Атина пътуват за час със самолет, че има даже и редовна линия представи си ХАХАХАКоментиран от #21
10:46 16.05.2024
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Гост
11:00 16.05.2024
23 Ха ха ха
Правят и продават.
Като произведем един автомобил наш, тогава можем да коментираме
11:36 16.05.2024