Porsche представи забележително обновяване на модела 911 за 2025 г., като Carrera GTS отбелязва историческото навлизане на модела на хибридната арена. Този хибрид съчетава значителна модернизация - 3,6-литров шестцилиндров двигател - с електрически мотор и електрически турбокомпресор.
3,6-литровият двигател замества по-стария 3,0-литров агрегат и сам по себе си генерира впечатляващите 478 к.с. момент, което е с 5 к.с. повече в сравнение с предишния GTS. Този по-мощен двигател работи съвместно с електрически турбокомпресор, който елиминира често срещаното в автомобилите с висока мощност забавяне на турбото.
![Подробно за първото хибридно Porsche 911 | ФАКТИ.БГ Подробно за първото хибридно Porsche 911](https://cdn4.focus.bg/fakti/photos/original/55e/podrobno-za-parvoto-hibridno-porsche-911-2.webp)
За разлика от традиционните турбокомпресори, които разчитат на отработените газове, за да се задействат, което води до забавяне, преди мощността да се появи, електрическият турбокомпресор използва вграден електромотор с мощност 11 kW (14,7 к.с.). Предимствата се простират отвъд премахването на забавянето, тъй като този интелигентен двигател може също така да подава енергия обратно към 400-волтовата батерия, подобрявайки цялостната ефективност.
Друг ключов елемент на T-Hybrid задвижването е електрическият двигател с мощност 32,6 к.с., разположен между двигателя и трансмисията. Този електромотор директно задвижва автомобила, като работи безпроблемно с бензиновия двигател, за да осигури хибридно шофиране.
Компактна 1,9-киловатчасова батерия, прибрана под предния капак, захранва и двата електромотора. Този акумулаторен блок се побира в пространството, което обикновено се заема от 12-волтовия акумулатор в други модели на 911.
![Подробно за първото хибридно Porsche 911 | ФАКТИ.БГ Подробно за първото хибридно Porsche 911](https://cdn4.focus.bg/fakti/photos/original/5fc/podrobno-za-parvoto-hibridno-porsche-911-4.webp)
Въпреки че Carrera GTS е звездата на шоуто, базовата Carrera също получава респектиращо подобрение за 2025 г. Наследявайки турбокомпресорите и междинните охладители от предишните модели GTS и Turbo, базовата Carrera се възползва от желаното увеличение на мощността и вече достига 388 конски сили. Както Carrera, така и Carrera GTS могат да се похвалят с чисто ново, изцяло цифрово арматурно табло, което е значително отклонение от традиционната аналогова настройка.
![Подробно за първото хибридно Porsche 911 | ФАКТИ.БГ Подробно за първото хибридно Porsche 911](https://cdn4.focus.bg/fakti/photos/original/fa0/podrobno-za-parvoto-hibridno-porsche-911-3.webp)
Визуално и двата модела получават фини стилистични промени, като Carrera GTS има по-агресивен външен вид. Това включва по-широки задни гуми за по-добро сцепление и активни аеродинамични компоненти за оптимизирано охлаждане. Въпреки че се очаква бъдещите итерации да разширят гамата, през 2025 г. светлините на прожекторите ще бъдат насочени към Carrera и Carrera GTS, които се предлагат в конфигурации купе, кабриолет и (за GTS) Targa. Тази актуализация бележи значителна еволюция за емблематичния 911, като безпроблемно интегрира най-съвременните хибридни технологии, като същевременно остава вярна на легендарното си усещане при шофиране.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Механик
Бъдете модерни! Урсула ви наблюдава.
18:25 28.05.2024