29 Май, 2024 14:31 2 395 7

Фейслифт за BMW 3 Series: Същото отвън, но различно отвътре

  • bmw-
  • 3 series-
  • m3

Този път промените не са толкова видими на пръв поглед

Фейслифт за BMW 3 Series: Същото отвън, но различно отвътре - 1

BMW представи ново освежаване на 3 Series за 2024 г. Тази актуализация следва фейслифта от 2022 г. и поставя по-голям акцент върху подобренията в интериора, цифровите ъпгрейди и удължения електрически пробег за плъг-ин хибридните варианти.

Не очаквайте драматични промени в екстериора. Обновената 3 Series запазва сегашния си дизайн, като фокусът се измества върху две нови опции за боядисване: Arctic Race Blue metallic и Fire Red metallic. Купувачите на пакета M Sport могат да избират и нови 19-цолови джанти от лека сплав, за да персонализират своя автомобил

Фейслифт за BMW 3 Series: Същото отвън, но различно отвътре

При влизане вътре обновената 3 Series предлага по-луксозно усещане. Водачите ще оценят новия спортен кожен волан със стандартни лостчета за превключване на предавките, а обновените въздуховоди, амбиентното осветление и новите опции на седалките и интериорните облицовки подобряват цялостното усещане в купето.

Походът към дигитализация продължава с въвеждането на iDrive 8.5. Тази система рационализира потребителското изживяване, като свежда до минимум физическите бутони и копчета в полза на гласовите команди и сензорните бутони. Управлението на климатичната инсталация вече е достъпно чрез специална лента с менюта в долната част на дисплея.

Фейслифт за BMW 3 Series: Същото отвън, но различно отвътре

Под капака всички модели 3 Series за 2024 г. са оборудвани с 8-степенна трансмисия Steptronic. Дизеловите двигатели се възползват от меката хибридна технология, включваща 48-волтов стартер-генератор, който осигурява допълнителна мощност от 8 кВт/11 к.с.

Най-значителните подобрения са запазени за плъг-ин хибридните модели - BMW 330e Sedan и Touring. Тези варианти могат да се похвалят с напълно обновена задвижваща система за по-висока ефективност и удължен електрически пробег. Задвижващият агрегат комбинира четирицилиндров бензинов двигател с интегриран в трансмисията електромотор, генерирайки комбинирана системна мощност от 292 к.с..

Най-същественото обновление се крие в новата високоволтова батерия, получена от петото поколение на технологията eDrive на BMW. Този акумулаторен пакет може да се похвали с почти двойно по-голям полезен енергиен капацитет (19,5 kWh) в рамките на същото физическо пространство в сравнение с предишната итерация. Това води до значително увеличаване на електрическия пробег, който сега достига до 101 километра според тестовия цикъл WLTP.

Моделът 330e от 2024 г. става и първият плъг-ин хибрид на BMW, който разполага с ново зарядно устройство, поддържащо трифазно зареждане с променлив ток с увеличен максимален капацитет от 11 kW. Това се изразява в по-бързо време за зареждане, като високоволтовата батерия вече достига 100% заряд от нула за 2 часа и 15 минути.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 ха-ха-ха

    6 11 Отговор
    Сиреч - отвън лаЭно, погледнеш вътре - още по-голямо...
  • 3 е-БМВ

    5 2 Отговор
    Електрическото има ли ауспуси?
  • 4 Съдията Дред

    7 4 Отговор
    Големи телевизори си имам у нас, що са ми в колата ? Пък и преди 30 години, една тройка, макар и с най слабия двигател, беше под 30 000 марки, демек днешни лева. Сега дали ще стигнат 130 000 за базов модел ?

    Коментиран от #5

  • 5 Ввв

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Съдията Дред":

    Реално ще стигнат,въпросът е заслужава ли си?
  • 6 Такива работи

    10 1 Отговор
    Това беше последното БМВ с нормално табло. Сега е с разтеглен таблет, конзолно захванат като ХюндайКия. Дали радостта от шофирането е по-голяма с този таблет, не вярвам. Тази тенденция става заплашителна. Дано да мине модата, като на централно разположените уреди преди години.
  • 7 Е46ца

    10 3 Отговор
    На китайците това им харесва.По-големи екрани , лед ленти и т.н.Тази кола е мислена за там.Като цяло вътре изглежда по-приятно и луксозно.Никой не го интересува какво мисли Ганя , тази кола нее за него.Той все още търси на газчица , и нещо 30 годишно за 2000 лв да му е евтино, и като я остави някъде и отиде да пие ракия , да не я мисли много много.