Last news in Fakti

14 Февруари, 2014 09:22 27 525 55

Първото серийно BMW с предно предаване

  • bmw-
  • 2er-
  • active tourer-
  • предно предаване

BMW разпространи официални снимки и информация за своя първи сериен модел с предно предаване. Автомобилът се нарича BMW 2er Active Tourer. Публичният дебют на автомобила е насрочен за началото на следващия месец и ще се състои в рамките на автомобилното изложение в Женева. Новият сериен модел е логичното продължение на едноименния концерт, показан през 2012 година в Париж. Екстериорният дизайн на серийната версия е почти идентичен с този на прототипа. Размерите на BMW 2er Active Tourer са 4 342 мм х 1 800 мм х 1 555 мм, съответно дължина, широчина и височина.

Междуосието на автомобила е 2 670 мм, а основните различия се оказват в салона на колата. Интериорните решения в серийната версия са далеч по-традиционни от тези на концепцията. Като цяло салонът на 2er Active Tourer е сходен с този на баварските първа и трета серия. За пръв път при BMW серия 2 Active Tourer в премиум компактния клас се предлага Head-Up дисплей. Той проектира всички важни за пътуването информации пълноцветно в зрителното поле на водача. Информациите обаче се изобразяват не върху предното стъкло, а върху подвижен екран между волана и предното стъкло.

Багажникът може да се ползва гъвкаво благодарение на регулируемата надлъжно задна седалка, като в зависимост от нуждите може да се повиши мястото за коленете или вместимостта на багажника. Хитроумен детайл е сгъваемият под на багажника, под който е разположен практично мултифункционално отделение за вещи. Изключително лесният достъп до задната част се гарантира от голям, широк и отварящ се високо заден капак. По желание той се отваря и затваря автоматично или може да се управлява особено комфортно с жестове с помощта на Smart Opener.

Първоначално продажбите на новата втора серия с предно предаване ще стартират с три двигателя. Базов ще е 1.5-литров трицилиндров мотор с мощност 136 к.с. Тази модификация ще е обозначена като 218i. За любителите на дизела е предвиден вариантът 218d, който е с двулитров четирицилиндров агрегат с мощност 150 к.с. Най-мощната версия 225i ще е снабдена с четирицилиндров мотор с обем два литра и 231 конски сили. Максималният въртящ момент на топ агрегата ще е 350 Нм. С този двигател Active Tourer ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.8 секунди, а максималната му скорост ще е 235 км/ч.

Впоследствие ще се появят и други модификации, в това число дизеловите 216d и 220d, бензиновата 220i, а така също и версиите 220d и 225i, които ще са снабдени с фирмената 4х4 система xDrive. От ноември 2014 година BMW 2er Active Tourer ще може да се поръчва с пакет M Sport. Новоразработеното окачване с еднораменна конструкция с пружинна стойка отпред и многораменна конструкция отзад комбинира пъргавината и прецизността с висока стабилност. Цената на първото серийно BMW с предно предаване все още не е известна. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    6 2 Отговор
  • 2 Vasik Atanasova

    12 2 Отговор
    ще им дойде акъла айде слагайте и едно газово и грешка няма да има

    Коментиран от #8

  • 3 M_SUX

    10 2 Отговор
    Ми че то като Б класа на Мерцедес :::::)

    Коментиран от #9, #10, #12

  • 4 Монго

    8 1 Отговор
    Хубава семейна кола, щом има и вариант 4х4, аз съм за . Друг е въпроса за финансовата ми невъзможност да имам нова такава.
  • 5 Shmeker

    6 2 Отговор
    Много е хубава
  • 6 Нема Бира

    1 4 Отговор
    Най-накрая кола от BMW за мамите!!!

    Коментиран от #11

  • 7 ани иванова

    3 4 Отговор
    nai nakraia bmw da napravi kola majkarska kola
  • 8 ани иванова

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "Vasik Atanasova":

    gazovoto e hubavo neshto
  • 9 ани иванова

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    nishto obshto
  • 10 ани иванова

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    dosta godini bmw biaha nazad no vidiaha che zadnoto ne stava za kola i shte praviat koli
  • 11 bad4o

    1 4 Отговор

    До коментар #6 от "Нема Бира":

    Да!!! Много правилно, тъй като всички мъже не купуват коли на жените си със задно!!! Но и за любителите на марката, които не могат да карат със задното предаване, вече ще се возят спокойно в любимата марка!!!
  • 12 bad4o

    0 5 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    Да!!! Даже и малко от а-класата!

    Коментиран от #15, #16

  • 13 galaxy

    3 2 Отговор
    щом е БМВ, тогава

    Коментиран от #14

  • 14 ани иванова

    3 2 Отговор

    До коментар #13 от "galaxy":

    ei go nashia :D moje l..no da e ama nali e bmw e nai dobro

    Коментиран от #24

  • 15 ани иванова

    2 3 Отговор

    До коментар #12 от "bad4o":

    toz pak a casa niama nishto obsto ti vijdal li si a clasa tolkova golemi niama a novata a clasa e sportna prilica na polo i na bmw1 no samo zadnata chast
  • 16 ани иванова

    1 5 Отговор

    До коментар #12 от "bad4o":

    tova e dosta goliama semeina kola
  • 17 БМВ БЪЛГАРИЯ

    6 2 Отговор
    Ани, не се излагай мойто момиче.Не всичко е размер в тоя живот :)

    Коментиран от #18, #19

  • 18 ани иванова

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    ami kakvo e

    Коментиран от #23

  • 19 ани иванова

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    po kakvo se opredelia edna kola dali e jenska ili majka ako tui e jenska kola znachi zafirata i tia e jenska
  • 20 Кольо Фильов

    1 3 Отговор
    Туй новата B-Classe ли е?
  • 21 Бай Шиле

    2 3 Отговор
    BMW с предно?
    Остава да чакам Дачичя да пуснат модел със "задно",
    :(

    Коментиран от #22

  • 22 ани иванова

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "Бай Шиле":

    ima reno sega pusnato sas zadno tova e nai hubavoto na bmw che se machat da napraviat kato vsichki kompanii kola s predno
    no edva li parvite im koli shte stavat za neshto

    Коментиран от #27

  • 23 Iaroslav Stanchev

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "ани иванова":

    Щом питаш да ти кажа,не става с йе..не,трябва и акъл,от време на време.

    Коментиран от #30

  • 24 galaxy

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "ани иванова":

    Явно ти си специалистката по л..ната, а аз по БМВ-тата. Няма връзка между двете. А и с теб нямаме допирни точки. Ти да не караш от тези камиони дето почистват антисептичните ями???

    Коментиран от #31

  • 25 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор
    Абе море,да има сега някой да ви даде по едно такова,на всичките критикари тука.Има да се ежите вътре и да гледате "отгоре",като кралицата Майка на сватбата на внука си.Ама нали няма,естествено,че е "пълен ф.кинг ш.т".

    Коментиран от #36

  • 26 ludfen

    3 2 Отговор
    Като визия и салон, е БМВ от всякъде. Обаче относно предното предаване, е това вече няма нищо общо с БМВ!

    Коментиран от #32

  • 27 Никой

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "ани иванова":

    Още от колите им през 50-те са били едни от най-добрите. Не се прави на специалист, защото явно изобщо не ти се получава. Ти си една от онези хора, които ненавиждат спортните коли - това в което бмв са най-добри. Очевидно си фенка на дебелите семейни ванчета с предно предаване и вълнуващите 80 к.с. и моля, нямаш право да коментираш така точно производител като бмв. То времето си го е доказало - задно предаване и бмв за спечелване на победи в състезания (бмв м3 е30 с над 1500 отделни победи в състезания) и предно за спечелване на по-нисък разход и недозавиване. Ама аз какво ти обяснявам - ти никога няма да схванеш автомобила, като средство за забавление, а не само сухи неща като практичност и економичност.... Колкото до модела - добре изглежда, но определено не е по моя вкус. Докагато има бмв-та със задно съм си доволен...

    Коментиран от #33, #45

  • 28 dhcp

    4 2 Отговор
    Абе какво се карате са това задвижване не знам. Карал съм със задно, карал съм и с предно предаване... честно да си кажа от предното съм по-доволен НО (има голямо НО). В момента карам понапомпан пасат б5,5 1.8Т която е само на предно... Е колата е доста над заводските 150 коня и да си кажа честно за да върви нормално, да няма въртели и занасяния когато е настъпиш, то трябва да си на поне 4та предавка. Кола до 100-150 коня с предно е перфе и я предпочитам пред тази със задно, но идеалната кола е с 4 задвижващи колела. Следващият ми напомпан звяр определено ще е 4х4

    Коментиран от #29

  • 29 galaxy

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "dhcp ":

    4Х4 е най-доброто. Държи се перфектно на мокър път и на завои, а при ускорение зацепването е перфектно и много бързо и сигурно набира. Но на лед не помага.

    Коментиран от #46

  • 30 ани иванова

    0 4 Отговор

    До коментар #23 от "Iaroslav Stanchev":

    koeto na teb iavno ti lipsva ;)

    Коментиран от #39

  • 31 ани иванова

    0 5 Отговор

    До коментар #24 от "galaxy":

    :D breh breh ti goliam otvorko si bil smesh
  • 32 ани иванова

    0 6 Отговор

    До коментар #26 от "ludfen":

    machat se da praviat koli veche
  • 33 ани иванова

    0 4 Отговор

    До коментар #27 от "Никой":

    koi ti govori za sastezania da ne sam kamekadze che da me interesuva moita kola e 60 konia 160-170 si gi podarja no ne sam kamekadze da karam stakava skorost

    Коментиран от #42

  • 34 мозера мозера

    0 6 Отговор
    edinstwenata pri4ina za poqvata na tazi kola e da se sazdade konkurenciq na B-class na mercedes no na dosta po visoka cena

    Коментиран от #47

  • 35 Споок Армин

    3 2 Отговор
    Най-важното за марката е да печели повече пари.Това се прави именно с автомобил с предно предаване.Разходите са по малки а цената понеже е БМВ ще бъде все така висока.Предното предаване има предимство,когато се движиш нагоре по завои.Тогава центробежните силикоито се опитват да изхвърлят автомобила на завой са лесни за увладяване.Кара се по лесно.Задното предаване има предимство при рязко потегляне , защото тежеста на автомобила попада в по голямата си част на задните колелета и оттам се получава по добро сцепление и по малко превъртане на гумите.Също така със задно предаване имат предимство водачите които се пускат надоло по наклон със завои , защото тогава задните колелета и двигателят играят ролята на естаствена спирачка. За добри шофьори които искат комфорт задното е за предпочитане.Както каза един колега най-добре си е 4х4 full time.
  • 36 Стоян Стоянов

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "Iaroslav Stanchev":

    тъй, тъй - да си дойдем на думата
    По темата - на мен ми харесва да има и БМВ с предно - дори повече модели да имат с предно - в по-малките класове. Нека има избор - не е лошо. НО да си останат и моделите със задно - това държи най-верните фенове на марката. В противен случай ако от БМВ се полакомят за по-голяма печалба може да изгубят много. То не че и сега не са на печалба - колите са им сравнително скъпи, но така е - марка, която се е наложила през годините може да си го позволи.
  • 37 Бай Иван

    1 2 Отговор
    Дано да е и последното с предно предаване!Всички добри коли са със задно предаване.Предното донякъде е добро , но не си струва заради малкото му плюсове постоянните ремонти които възникват при този вид предаване както и наблъскания кош с напречен двигател.

    Коментиран от #38

  • 38 ани иванова

    0 4 Отговор

    До коментар #37 от "Бай Иван":

    mislia che beshe do 2015 -20 po goliamata chast ot bmw shte bade s predno predavane
  • 39 Iaroslav Stanchev

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "ани иванова":

    Имах предвид "йедене",което разбира се е изписано грешно,но смисъла е ясен.А ти какво си мислиш е друг въпрос.

    Коментиран от #41

  • 40 stormtrooper

    2 4 Отговор
    BMW прави кола с предно задвижване и заема дизелови двигатели и технологии от Peugeot, Mercedes взема технологии и двигатели от Renault. Дааа, нещата вече няма да са същите...Иначе показаният модел е нещо доста грозно, имайки предвид компанията производител.

    Коментиран от #48

  • 41 ани иванова

    0 5 Отговор

    До коментар #39 от "Iaroslav Stanchev":

    ne qm mnogo na dieta sam
  • 42 Никой

    4 3 Отговор

    До коментар #33 от "ани иванова":

    Говорим за бмв все пак. Като си искаш бавно дебело миниванче си вземаш ситроен, а за хората, които могат да шофират е бмв.

    Коментиран от #43

  • 43 ани иванова

    0 4 Отговор

    До коментар #42 от "Никой":

    horata koito mogat da shofirat za tova li postoiano stavat katastrofite sas bmw
  • 44 Miroslav Dochev

    2 1 Отговор
    Не съм фен на марката BMW но и никога не съм бил и противник на тази марка,на мен лично ми допада този модел и независимо че не е със задно предаване определено ще привлекат нови клиенти в този клас.Ако цените са с една идея по ниски със сигурност ще привлекат клиенти желаещи да притежават автомобил от тази марка,и смятам че има изгледи да пожънат успех.Автомобилът притежава необходимата доза агресия а и гамата от двигатели предлага за всеки вкус и желание за динамика,за поулегналите има по маломощен двигател с не лоши характеристики а за по драйвърски настроените шофьори също няма да са разочаровани.
  • 45 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Никой":

    Може 100 да е по-лесно изпреварването на пътя със завоите до вилата, ако се изпречи някой дядо
  • 46 БМВ БЪЛГАРИЯ

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "galaxy":

    На лед нищо не помага освен 1-2 неща и те не ти дават гаранция 100% че ще си стабилен.От лед на пътя да се внимава
  • 47 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "мозера мозера":

    И как определи цената ?
  • 48 БМВ БЪЛГАРИЯ

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "stormtrooper":

    Защо да прави семеен автомобил със задно ? Помислете малко бе хора, те искат да изкарват повече пари и типично за немските марки, имат модели в 150456346 категории и те са измислии половината от тях. Някой експериментира и другите виждат че е успешно и пускат и те. Къде пише че като е БМВ трябва да е със задно.Това са някакви глупости дето хората си ги вярват...
    Всичко е с цел по-голяма печалба.
  • 49 БМВ БЪЛГАРИЯ

    1 1 Отговор
    Пример за това е и с BMW Х6. Конкуренцията видя колко е успешен този модел и сега Мерцедес, Ауди и VW си пускат техни.Нищо чудно да пуснат и на порше, но и за това има време те VW до 1-2 години ще разширят доста моделната гама
  • 50 Бай Иван

    1 4 Отговор
    Това са коли за мадами и п...та!Истинските БМВта И МЕРЦЕДЕСИ вече ги няма!

    Коментиран от #51

  • 51 БМВ БЪЛГАРИЯ

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "Бай Иван":

    Има има
  • 52 Кобрата

    1 1 Отговор
    Хубаво е BMW-то все пак не всеки може да поддържа голяма кола или джип която ти харчи 18-19 на 100 градско

    Коментиран от #53, #54

  • 53 ани иванова

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Кобрата":

    i tova li mi e hubavoto che ne vseki moje da podarja bmw tc kolkoto i da sam dobre s parite mislish li che bih stanal rob na edna kupcheta jeliazo
  • 54 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Кобрата":

    Дизеловите модификации не харчат толкова много...
  • 55 ken sheehan

    0 0 Отговор
    http://www.autoevolution.com/news/bmws-slow-death-the-final-nail-2-series-active-tourer-76947.html