Last news in Fakti

1 Юни, 2024 13:00 1 771 49

VW представи още по-наточен Gofl GTI

  • vw-
  • volkswagen-
  • golf-
  • gti-
  • clubsport

Clubsport версията пристига с 300 к.с.

VW представи още по-наточен Gofl GTI - 1

Volkswagen добавя още една модификация в гамата на Golf с представянето на новото поколение Clubsport. Базиран на наскоро обновения GTI, Clubsport наследява обновения дизайн на светлините от своя събрат, но с допълнителна агресия. Новата предна броня и по-изразеният заден спойлер отличават визуално Clubsport, а серийно се предлагат по-големи 18 и 19-цолови джанти.

Clubsport запазва 2.0-литровия бензинов двигател с мощност от 300 к.с.. Clubsport може да се похвали още с опционален пакет Race, който вдига ограничителя на скоростта до 265 км/ч и добавя изпускателна система Akrapovič.

VW представи още по-наточен Gofl GTI

Clubsport може да се похвали и с по-добра спирачна сила благодарение на по-големите спирачки, а от VW са включили специален режим в спортния профил на шофиране, за да се изостри още повече управлението за тези, които търсят предимство на пистата. Както стандартният GTI, така и Clubsport са оборудвани стандартно с диференциал с ограничено приплъзване и прогресивно кормилно управление, с възможност за добавяне на адаптивен динамичен контрол на шасито (DCC) за тези, които желаят максимална възможност за регулиране на управлението.

Новият GTI Clubsport ще отбележи своето представяне тази седмица на легендарното състезание "24 часа на Нюрбургринг", а нетърпеливите европейски ентусиасти могат да очакват появата му в търговските центрове по-късно през 2024 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    9 10 Отговор
    Страхотен Автомоил

    Коментиран от #6

  • 2 Дфен

    15 6 Отговор
    И добавя много масло в багажника

    Коментиран от #12

  • 3 Фен

    10 4 Отговор
    Електричните нещо взеха да залязват!?🤔
  • 4 6748

    10 3 Отговор
    И 5литра туба след 1000 километра !!!!?????????? исъъъ ръдуваййй да не хврляйийййщш двигатилчиггг след 5000 киломитричкаааа????????

    Коментиран от #13

  • 5 От Волфсбург

    10 1 Отговор
    Да командироват няколко инженери и дизайнери в Перник, да видят какво означава "наточен гоуф".
  • 6 Дидо

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Град Козлодуй":

    И в Перник мислят така!!!
  • 7 Мексо

    5 2 Отговор
    На цената на новия Шевролет Корвет тази пернишка мечта ..Мерси НЕ.

    Коментиран от #9, #11

  • 8 Е46ца

    5 3 Отговор
    Голфа е хубава кола,но тези бензинови двигатели на ваг са пълен леш.Трябва да имаш в багажника не туба , ами направо варел с масло.Също така ресурса му е минимален.

    Коментиран от #10

  • 9 Смех

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Мексо":

    Пернишка мечта ахаххахахаха.
  • 10 И предния

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Е46ца":

    път написа същата небивалица и разбира се не можа да се обосновеш на база собствен опит….
    При Е46 особено бензиновите от 2.2 нагоре как е разхода на масло, че си тръгнал тук да обясняваш….

    Коментиран от #14

  • 11 Меско-немеско

    0 4 Отговор

    До коментар #7 от "Мексо":

    нов Голф и нов Корвет, ще ги гледаш само на картинка…

    Коментиран от #19

  • 12 Оо бакши

    0 3 Отговор

    До коментар #2 от "Дфен":

    буташ ли легена….аа мегана…???

    Коментиран от #22

  • 13 5987

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "6748":

    Ии колко нови Голфа срещна с ДВГ за кофата след 5000 км….???
  • 14 Е46ца

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "И предния":

    Може и да съм го писал , и какво от това да нее лъжа.Личи си че нищо не разбираш.Там дори по-големите двиг горят по-малко масло а не повече.Моята на 10000 км гори 1-2 литра, което е нормално.Вагаджийската знаеш ли колко гори. 2.0т гори 2 литра на 1000 км ,когато е нов двигателя.Навърти ли над 50к км става повече.И пак повтарям говоря за НОВА кола от магазина , а моята е46 е вече на половин милион км и вижда жега редовно.

    Коментиран от #15

  • 15 Хайде сега

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Е46ца":

    моето момче с “лачената” Е46-ца, която е виждало ВАГ ТФСИ мотор само на картинка и чел нещо-някъде в нета/тубата-приготвяй си паричките и идвай да ти показвам колко масло харчи купувана НОВА от магазина кола с такъв двигател…и не само тя!!! Съгласен!???
    Според теб от 2005-та до 2024-та всичкоте са 1
    мотор с едни и същи проблеми….

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Факт

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Хайде сега":

    Ваг никога не са се славели с добри бензини те имаха две технологии дизел и помпе дюзе за него.Нищо друго
  • 17 Е46

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Хайде сега":

    Ще ти кажа веднага.2014Г VW сироко 2 0т 200к.с.Чисто нов от магазина гореше 2л на 1000 км.И на 76к км гръмна мотора.При ауди а4 2016г. Мотора в 99% същия ,разхода на масло е същия.Тубата си я гледай ти.И какво всяка година нов мотор ли слагат???Личи си че си овца , вярвай си им на рекламките.

    Коментиран от #23

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Мексо

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "Меско-немеско":

    Имам 6 автомобила като най хубавите ми са по добри и от този Голф и от новия Корвет. Имам CL AMG-63 PERFORMANCE и AUDI RS-5 Не лъжа и не си измислям. Най безпроблемния автомобил ми е Тойота Такома. Никакви грижи и ремонти. Ще надживее 100 такива Голфа.

    Коментиран от #25

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Анонимен VPN

    0 0 Отговор
    МоДДДи, ти от Винкелград ли си?
  • 22 Дфен

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Оо бакши":

    Почти позна V6 е

    Коментиран от #24

  • 23 Овчиии

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Е46":

    Говоря ти за нови коли, купувани от мен от магазина… карани-трошени от мен до 200 000 км и продадени…. още се карат…. последната е от 2019-та 2.0 TSI 190 к.с. на 87 000 км…. грам, повтарям грам не се долива масло от смяна до смяна по сервизен интервал!!! Ако си смел и сигурен-идваш, вадиш пари и отиваме да извадим сервизна на тази и предишната с 1.8 TSI мотор с ремап каран до 190 000 км само в БГ, каква им е историята, колко мотора е строшила…. и мерим после какво харчи по-новата!!!
    Плосък си ти пич, ако сравняваш 2.0 TFSI 200/211 к.с. ЕА113 със ЕА888 мотор 2 и 3 поколение…. почети малко, ако имаш техническо образование-вникни и мисли, ако не блей си под всяка статия за такъв ВАГ мотор…. и си мисли за Е46-цата….
  • 24 Еййй

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дфен":

    от корейските ли!??? Дето много сте си повярвали, а редовно падате по очи….
    Я разкажи за оригиналното окачване на 298 хил. км…

    Коментиран от #26

  • 25 вЕрвам ти

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Мексо":

    и ги сравняваш с какъв клас кола???
    Продължавай да ги караш на сън….
  • 26 Дфен

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Еййй":

    Да на тази издържа точно 305 Хил а на логана 200.Фолксваген няма да издържи и на половина като такси

    Коментиран от #29

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 зле е

    1 0 Отговор
    зле е
  • 29 Много бъркаш

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Дфен":

    Да ти карам Кади на 300 хил + или Октавия на над 200 хил км без намеси по окачване!???
    Хайде стига вицове….на по-старата Октавия на 250 000 км преди да я продам-смених предни биалетки….оригинални в Еура Тек бяха по 50 и няколко лв на брой….и дискове и накладки…това е!!!

    Коментиран от #30

  • 30 Дфен

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Много бъркаш":

    Я кажи колко струва ново кади и нов Логан да видиш колко си вътре още с покупката

    Коментиран от #31

  • 31 Къде сравни

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Дфен":

    едното и другото!??? Имат ли допирни точки??? Колко струват и едното и другото след 5 години и колко ресурс има и едното и другото!??? Колко конфигурации и товари/стока мога да превозя и с едното и с другото???
    За теб-само хУндай 3-та употреба на газ….дърво е, ама те мести…щом това те задоволява..

    Коментиран от #32

  • 32 Дфен

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Къде сравни":

    Няма смисъл за едно и също да плащам двойно

    Коментиран от #33

  • 33 Какво

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Дфен":

    на теб ти изнася и върши работа, няма нищо общо с реалността… няма лошо, не пиши неверни неща поне!

    Коментиран от #34

  • 34 Дфен

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Какво":

    Имам познат кара само Фолксваген и от него знам че не могат да правят бензинови мотори пък ти не ми пречиш.

    Коментиран от #35

  • 35 Охоо

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Дфен":

    имам познат, който…от 9 кладенеца вода….е аз имам и бензинови и дизелови взимани от нови ВАГ-ове и то не 1 или 2 и ти казвам, че не е истина!!! Не ми плащаш сметките и ремонтите ти!!!
    В семейството имаме и на дядото i30-ка 1.4 16V 109 коня, купувана нова в началото на 2010-та…на малко над 140 хил.км. карана само от 1 човек, улегнал….не е това, което се опитвате да изкарате здравината…просто евтина лагерна количка с приемлива поддръжка…нищо повече!!!

    Коментиран от #36

  • 36 Дфен

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Охоо":

    Много си далече от истината колата не е корейска а е френска но се среща и в Нисан и Инфинити . Дадох ти жокер а познай, ако се затрудняваш дай номер ще ти я пратя на снимка.

    Коментиран от #37

  • 37 Карай

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Дфен":

    си табуретката, при тези марки няма какво да ме заинтересува….

    Коментиран от #38

  • 38 Дфен

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Карай":

    По добре табуретка от колкото лагерна количка.

    Коментиран от #39

  • 39 Така е

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Дфен":

    те свирчовците до толкова им стига акъла…техника, лагери, коли не могат да правят…спрели са…
    Единствената кола, която е раждала при мен е Сафран 2.2 12V през далечната вече 2003-та….от тогава са с голям Х при мен…карай си ги…

    Коментиран от #40

  • 40 Дфен

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Така е":

    Първия коментар беше че горят масло бензиновите ти отиде в другия ръкав на пътя .Докарай една бензинова да я покараме 1000 км и да видим колко масло ще иска ламята.

    Коментиран от #41

  • 41 Аз ще ти

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Дфен":

    докарам моята и 10 000 хил км ще караме, ти ми кажи какво ще заложиш!??

    Коментиран от #42

  • 42 Дфен

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Аз ще ти":

    Докарай ми тси или тфси залагам 1000 лева

    Коментиран от #43

  • 43 Ще ти

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Дфен":

    докарам 1.8 TSI 180 к.с. от 2017-та… вдигни обаче залога и казвай къде да идвам???

    Коментиран от #44

  • 44 Дфен

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Ще ти":

    Ти ме пита какво залагам аз ти казах 1000 ако искаш идвай в Смолян ще те чакам на Газпром бензиностанция

    Коментиран от #45

  • 45 Дай заложи

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Дфен":

    френското чудо на техниката де… до Смолян за 1000 лв струва ли си!???
    Ако там и в района предимно караш такси, не е много меродавно….

    Коментиран от #46, #47

  • 46 Дфен

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Дай заложи":

    Това ли ти е оправданието кажи къде да дойда аз

    Коментиран от #48

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Да това

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Дфен":

    е…. свърши ми маслото….
    Вдигаш ли мизата ако си много убеден???

    Коментиран от #49

  • 49 Дфен

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Да това":

    Казвай къде да дойда