20 Юни, 2024 10:45 2 737 8

Ето го възродения Mercedes 190E Evo за 1.4 млн лева

  • mercedes-
  • 190-
  • evo-
  • amg

Седанът разполага с 493 конски сили

Ето го възродения Mercedes 190E Evo за 1.4 млн лева - 1

Германската инженерна фирма HWA най-накрая представи своята версия на легендарния Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II - модернизиран рестомод, наречен просто Evo. Представен с визуализации в края на миналата година, първият екземпляр ще се появи на търг в края на юли.

Вместо да се жертва от ценните екземпляри на EVO II, HWA EVO ще бъде базиран на широко достъпния W201. Оригиналният Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II е оборудван с 2,5-литров 16V четирицилиндров двигател с мощност 232 к.с., разработен от Cosworth и AMG. Той също така разполагаше с регулируемо окачване и, разбира се, с емблематичния бодикит, който ще присъства и тук.

Под капака HWA изоставя 2.5-литровия четирицилиндров двигател с естествено всмукване на оригиналния автомобил в полза на по-мускулест вариант. Те са се спрели на 3.0-литров V6 с два турбокомпресора на Mercedes-Benz. В стандартно изпълнение този двигател генерира 444 к.с. Опционалният пакет Affalterbach повишава тези стойности до 493 конски сили, като запазва същия въртящ момент. Този мощен силов агрегат е разположен зад предния мост за перфектно разпределение на теглото в съотношение 50:50.

Ето го възродения Mercedes 190E Evo за 1.4 млн лева

Шестстепенна механична трансмисия се грижи за превключването на предавките и изпраща мощността единствено към задните колела.

HWA не е пестила средства и за окачването. В четирите ъгъла са използвани двойни носачи, както и амортисьори KW, които предлагат ръчно регулиране. За тези, които търсят още по-прецизно управление, в пакета Performance се предлага комплект електронно регулируеми амортисьори KW. Спирачната сила се осигурява от масивни 380-милиметрови дискове с шестбутални спирачни апарати отпред и 360-милиметрови дискове с четирибутални спирачни апарати отзад.

Тъй като се произвеждат само 100 бройки, а 75% от тях вече са резервирани, ексклузивността идва на висока цена. Цената на HWA Evo започва от зашеметяващите 714 000.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Алекс

    10 1 Отговор
    Супер проект, много добре се е получил !!!
  • 3 Дъвен шоп

    4 9 Отговор
    Е па тоя грозния винкел отзаде на баганика за кво му е...да не е самолет?

    Коментиран от #6

  • 4 Факт

    2 5 Отговор
    И пак под 10сек на куатърмайл не мой свали

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Какво

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    значи това? Това добре ли е?
  • 6 Никси

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дъвен шоп":

    това на задния капак не е от винкел направено , а поликарбон или стъклотекстолит за олекотяване , нарича се Спойлер за аеродинамика и въздушно съпротивление , тоест когато има въздушно съпротивление при движение на автомобила , струята въздух натиска задния спойлер и колата става по управляема тъй като е със задно предаване , сцеплението на гумите са по голями спрямо асвалта на пистата или на пътя , за този повод е монтирано отзад , а не за украса на автомобила , за което повечето хора си мислят че е за това , но не е , всичките Болиди и Състезателни Коли на писта имат такава принадлежност !!!.
  • 7 Оня

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    Не можа ли да кажеш четвърт миля, или 400 м, какво се правиш на много умен?
  • 8 Тук по гаражите

    2 2 Отговор
    разни лапета си правят подобни франкенщайни и цената е доста под 20000лв