Нов играч стъпва на българската автомобилна сцена и името му е Leapmotor. С подкрепата на гиганта Stellantis, тази китайска марка има амбицията да предложи достъпна и технологична електрическа мобилност. Марката стартира у нас с два от дебютните модела за нашия пазар – компактния градски мъник T03 и просторния семеен SUV C10. Два автомобила, които, макар и да носят една и съща емблема, са насочени към коренно различни аудитории и предлагат диаметрално противоположни изживявания.
Leapmotor T03
Leapmotor T03 е симпатичен и компактен градски автомобил, напомнящ за някои утвърдени играчи в този сегмент. Със своята батерия от 37.3 kWh, T03 предлага пробег от 265 километра (по WLTP цикъл), което е повече от достатъчно за ежедневните пътувания в града и дори за кратки извънградски разходки. Мощността от 94 конски сили може да не звучи впечатляващо на хартия, но в реалния свят тя осигурява нормално ускорение и прави T03 изключително маневрен в тесните градски улици. Сред силните страни на T03 безспорно е неговата достъпна цена. Автомобилът се предлага само в едно ниво на оборудване с един двигател на цена от 38 950 лева с ДДС
Leapmotor C10
Ако T03 е градското предложение на китайската марка, то C10 е автомобилът, създаден за дълги пътувания и комфортно превозване на цялото семейство. Този средноразмерен SUV впечатлява с изчистен дизайн и с модерно и премиум излъчване. Интересното е, че моделът се предлага у нас, както в изцяло електрическа версия с пробег от около 420 километра, така и в хибриден вариант с удължен пробег, който комбинира електромотор и малък бензинов двигател, служещ като генератор, с който колата може да измине 950 километра. Цената му у нас стартира от 74 990 лева с ДДС.
Leapmotor B10
Портофолиото на Leapmotor ще се допълни съвсем скоро и с най-новия модел на марката - B10. Това е компактен електрически SUV (C-сегмент), изграден върху най-новата архитектура на Leapmotor– платформата LEAP 3.5. Моделът се отличава с размери от 4515 мм дължина, 1885 мм ширина и междуосие от 2735 мм, което обещава просторен интериор. Задвижването е с един електромотор, разположен отзад (RWD), като се предлагат две основни нива на мощност: базов вариант със 132 kW (177 к.с.) и по-мощен вариант със 160 kW (218 к.с.). Пробегът му е 361 км. Подробни впечатления от най-новия B10 очаквайте скоро, след като екипът направи първите тестове на модела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Даа
10:15 10.10.2025
2 факуса
10:19 10.10.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Симеон Иванов
Във Великобритания джипката почва от шейсет и седем хиляди крайна цена,
в Германия - шейсет и три ...
Без коментар ...
10:23 10.10.2025
6 Поредния китайски боклук
10:35 10.10.2025
7 Все тая
10:37 10.10.2025
8 Сектант
Коментиран от #19
10:39 10.10.2025
9 В Китай са по 6000€
10:45 10.10.2025
10 хаха
11:15 10.10.2025
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 безделников
12:52 10.10.2025
16 дедо..
13:12 10.10.2025
17 Програмист
19:32 10.10.2025
18 Софиянец
19:32 10.10.2025
19 ортодокс
До коментар #8 от "Сектант":
Нищо няма да сменяш. Нямаш Спринг.22:44 10.10.2025
20 Дунав Мотор Спорт
23:02 10.10.2025
21 Скъпи китайски боклуци!
09:51 11.10.2025
22 45344347867868
12:16 11.10.2025