1 Август, 2024 14:00 3 061 5

Продава се един Mercedes-Benz с компресор, принадлежал на холивудска легенда Стив Макуин

  • mercedes-benz-
  • 300 sel 6.3-
  • s-klasse-
  • стив макуин
Продава се един Mercedes-Benz с компресор, принадлежал на холивудска легенда Стив Макуин - 1

В САЩ RM Sotheby's продава на търг седан Mercedes-Benz S-класа от 1972 година. Организаторите планират да получат от 125 000 до 175 000 долара за луксозния автомобил. Подробности за него бяха обявени на сайта на аукционната къща .

Обикновено Mercedes-Benz S-Klasse W108 е доста по-евтин, но точно този автомобил е ценен, защото е принадлежал на известния актьор Стив Маккуин - звездата от филмите "Великолепната седморка", "Булит", "Голямото бягство", "Пеперудата" и много други.

Продава се един Mercedes-Benz с компресор, принадлежал на холивудска легенда Стив Макуин

Стив Маккуин, който умира през 1980 година на 50-годишна възраст, приживе редовно участва в автомобилни състезания и е известен колекционер на спортни автомобили. В гаража му са били Ferrari 275 GTB, Porsche 917, Jaguar XKSS, Ford GT40.

Разбира се, що се отнася до марката Mercedes, актьорът и тук избра наточена версия - 300 SEL 6.3 - прародителят на съвременния S63 AMG. Седанът е оборудван с 6.3-литров V8 двигател с мощност 250 конски сили и 4-степенна автоматична скоростна кутия.

Продава се един Mercedes-Benz с компресор, принадлежал на холивудска легенда Стив Макуин

Този автомобил може да ускори от място до 100 км/ч за 6.6 секунди и да достигне максимална скорост от 220 км/ч. По онова време това е и най-бързият седан в света.

Синът на Стив Маккуин, Чад, отбелязва, че актьорът много харесва въпросния Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 и активно го управлява. След смъртта на холивудската звезда през 1980 година седанът няколко пъти сменя собственика си, а през 2013 г. е подложен на пълна реставрация.

Продава се един Mercedes-Benz с компресор, принадлежал на холивудска легенда Стив Макуин


Поставете оценка:
Оценка 5 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Седнимин Акура

    8 1 Отговор
    Какъв компресор бе, Радо?
    Защо не пишеш статии за косметика и бръчки, като не разбираш от коли...

    Коментиран от #4

  • 2 Боби Турбото

    7 1 Отговор
    Сигурно е бил компресорът на климатика, но авторчето не е доразбрал....не било компютри, а компоти е положението :))
  • 3 ХА ХА

    3 2 Отговор
    Абе, двамата разбирачи, защо ровите у гугъл? Нали много ги разбирате.
  • 4 Никси

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Седнимин Акура":

    правилно ти го е написал Радо , я виж третата снимка на двигателя преди бубината това е нещо като съвременните автомобили със Супер Чарджара само че тук е обикновен компресор който мигновенно когато работи мотора служи за допълнително нагнетяване на компресия в цилиндрите , той е зацепен с шайба и пистов ремък нещо като при съвременните му събратя хидравличната помпа , но на дали тогава е имало хидравлика на волана тъй като този автомобил е първата S-класа W108 преди да излезне следващата S-класа W 116 и не го бъркай с турбокомпресора , защото там нагнетяването посредством въздъшния филтър и от изпускателните колектори и изгорелите газове сезавихря допълнително въздух в цилиндрите при високи бороти , някои автомбили имат турбо и за ниските обороти съвременните по скоро , суперчарджъра е зацепен посредством са ия агренаж с верига или зъбни колелета а компресора е с ремък и е с централно смазване от самия двигател , като маслената помпа тегли маслото и го праща по ангренажа и лагерите на самия компресор и лагера на самата биела и коленовото валче на компресора тук е вкаран директно в цилиндрите през смукателните колектори и въздушния филтър, а при другите се сипва отделно масло при съвременните компресори , даже съм виждал Пура с такъв компресор W 126 !!!.
  • 5 Дачийка му е майката

    1 1 Отговор
    С компресор, без компресор... все тая - ВЗЕЛ-ДАЛ.