2 Юли, 2024 10:12 3 966 11

Знаете ли защо този стандартен на пръв поглед Mercedes W123 бе продаден на търг за огромна сума

  • mercedes-benz-
  • w123-
  • amg-
  • търг
Знаете ли защо този стандартен на пръв поглед Mercedes W123 бе продаден на търг за огромна сума - 1

В САЩ аукционната къща Bonhams продаде уникален Mercedes-Benz W123 комби. Автомобилът е произведен през далечната вече 1979 година, а за незабележимата на пръв поглед кола бяха платени... 138 000 долара.

Знаете ли защо този стандартен на пръв поглед Mercedes W123 бе продаден на търг за огромна сума

Всъщност това е един изключително рядък Mercedes 500 TE AMG. Такива комбита се произвеждат само в няколко бройки, тъй като в края на 70-те години на миналия век компанията AMG все още произвежда автомобили в малки партиди.

Знаете ли защо този стандартен на пръв поглед Mercedes W123 бе продаден на търг за огромна сума

Комбито Mercedes 500 TE AMG е оборудвано с 5.2-литров инжекционен V8 двигател с мощност 300 к.с. Моторът работи съвместно с четиристепенна автоматична трансмисия. Окачването също е модифицирано, като са монтирани по-големи дискови спирачки.

Знаете ли защо този стандартен на пръв поглед Mercedes W123 бе продаден на търг за огромна сума

Интересно е още, че наточената версия не изглежда много по-различна от стандартния Mercedes W123. Комбито е с малко снижено окачване, разполага със скромен аеродинамичен бодикит, малък заден спойлер и с джанти BBS.

Знаете ли защо този стандартен на пръв поглед Mercedes W123 бе продаден на търг за огромна сума

Двойните изпускателни тръби също издават мощността на автомобила и ясно се виждат отзад. Интериорът на Mercedes 500 TE AMG е декориран с червена и черна кожа и дърво. Монтирани са спортен волан и седалки.

Въпросният Mercedes-Benz W123 комби е доста запазен. Пробегът на автомобила за 45 години е само 82 900 километра. Към автомобила бе проявен огромен интерес и наддаването бе оспорвано, като в крайна сметка бе продаден за почти $140 000.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Митбъстър=идиот

    5 29 Отговор
    Тесла на такава възраст ще струва повече.

    Коментиран от #4, #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 бен Ходжа

    23 1 Отговор
    Защото е истинска кола, макар да не харесвам комбита. Класически Мерцедес, а не като по-новите, на които постоянно им свети нещо на таблото и се прецакват компютърни модули и окабеляване, които после ти късат нервите.
  • 4 С тази разлика,

    25 1 Отговор

    До коментар #1 от "Митбъстър=идиот":

    Че Тесла никога няма да преживее толкова години!

    Коментиран от #9

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Никси

    5 2 Отговор
    сега нема да не каже некой кле ....вец че това му приличало на Катафалка , защото било комби , ако е Бе Ем Ве или Волксваген или Ауди не било , ама щом е Мерцедес е било ,и да има Мерцедеси катафалки , но Комбито задния прозорец е по полегат , а на Катафалката е Равна отзад дбидюст , там е разликата и едното имазадни седалки дори и в багажното отделение , а другото е прано като хале отзад и се води специялизиран автомобил !!!.
  • 7 Знам защо струва толкова

    7 0 Отговор
    Защото за 50г все още е жив и затрил поне 8 ел миксера 15 чифта батерий до този момент. Еко-феновете да смятат сега де е еко-файдата от миксерите, а от какво и със какво гориво са произведени тия мискери и батерий и колко пъти в повече са замърсили...само Господ знае.
  • 8 имам си име

    7 0 Отговор
    Става дума за това какви коли се правеха навремето а дали е комби или кабрио няма значение, дали бяха американски, немски, френски, италиански, японки, английски .....бяха коли с характер. Сега лежът на стара слава от преди 30-40г всичките. За сешоарите не става дума те за 50 г ще изгният 8 пъти и ще сменят 10 батерий и 1200 фейслифта и таблета и няма ка да сруват нещо защото ще са на 4-ти скраб.
  • 9 с оная разлика

    1 4 Отговор

    До коментар #4 от "С тази разлика,":

    За колите с неговото име ли говориш или за инженера Тесла? Последния е мъртъв от доста време. А кога Тесла и Форд са правили ел коли останалите ДВГ са се палили двигателя само с манивела, но това е друга тема.

    Коментиран от #11

  • 10 Никога ама

    1 0 Отговор
    никога не съм мислел, че ще ми хареса някакво комби, ноо ето е факт.
    Красавец.
  • 11 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "с оная разлика":

    а аз се чудех защо една такава като тебе беше застанала пред един такъв автомобил с гръб към него и танцуваше кючек , а то каква била работата човека просто въртяла манивелата без ръце да възпламени ДВГ-то му , по цикъла на един учен Карно който измисля ред на възпламеняването в 4-ри такта и после БРЪМ и колата заработи , ти да видиш много здрава тая мацка беше в кръста , а ко ти го стисне с ду....то и ще ти сплеска като менгеме , даже и лешници може да троши !!!.