Автомобилната индустрия претърпява значителна промяна, тъй като производителите преоценяват стратегиите си за електрификация. Въпреки че стремежът към електрически превозни средства остава приоритет, няколко основни играчи вече признават предизвикателствата и сложността на бързия преход.
Audi, някога гласовит привърженик на изцяло електрическо бъдеще до 2033 г., сега признава, че двигателите с вътрешно горене (ДВГ) могат да останат и след тази дата. Компанията ще се съсредоточи върху разширяването на предложенията си за plug-in хибриди (PHEV) като мост към пълната електрификация. Това решение повтаря подобни стъпки на други автомобилни производители, включително Porsche, Bentley и Volvo.
Тези събития подчертават сложността на енергийния преход и необходимостта от балансиран подход. Въпреки че електрическите превозни средства според мнозина са бъдещето, пътят към широкото им разпространение ще изисква комбинация от технологии и постепенно отдалечаване от традиционните задвижвания.
Докато автомобилната индустрия се ориентира в този променящ се пейзаж, потребителите могат да очакват по-широка гама от електрифицирани възможности, включително хибриди, хибриди с възможност за включване към електрическата мрежа и напълно електрически превозни средства.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 AUDI фен
13:24 02.08.2024
2 Пловдив 1912
13:30 02.08.2024
3 Реално
II. С намаляване продажбите на ДВГ, цените на части и сервизи растат. При ЕА няма обслужване. = още спад в продажбите на ДВГ
III. Цените на изкопаемите горива са САМО нагоре по 1 проста причина - добивът е все по-труден и скъп. По-скъпи горива = спад в продажбите на ДВГ
IV. Спад в продажбите на ДВГ = спад в оборота на горива = по-високи цени за литър = още спад в продажбите на ДВГ
VI. Евро 7 = по-скъпи ДВГ коли = спад в продажбите на ДВГ
VII. Кметовете на Париж, Мексико Сити, Мадрид и Атина сключиха споразумение за пълна забрана на всички дизелови коли в градовете им до 2025 година.
Въвеждането на нискоемисионни зони в градовете (както е в София) и всевъзможни забрани и данъци за коли с гърнета = спад в продажбите на ДВГ.
За произвеждащите части, горива и петролни коли можем да им пожелаем само успех в продажбите, но реално няма да им помогне.
Не можеш да накараш реката да тече нагоре.
Коментиран от #9, #10, #11, #12
14:06 02.08.2024
4 Радо
14:07 02.08.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Анонимен
14:34 02.08.2024
7 Дошо
Коментиран от #8
14:47 02.08.2024
8 Орел ,
До коментар #7 от "Дошо":
По скоро , ръждата само ше души ламарината ...14:55 02.08.2024
9 питам си
До коментар #3 от "Реално":
Производството на ток - напълно ли е чисто и еко???Как ще се задоволи необходимостта от нарастващо количество елекрическа енергия?
Как въздействат на природата мъртвмите акумулатори?
Как се стига до далечни разстояния при липса на зарядни и при изчакване за зареждане?
ДВГ-двигателите на колите, ДВГ-двигателите на камионите, ДВГ-двигателите на танкерите или постоянното използване на всякакво оръжие и подклаждане на военни конфликти зацапво повече природата???
Защо няма избор - който иска газ, който иска - бензин, който иска дизел, който иска - електричка? Аман от властващи, командващи, размахващи пръсти!!!
14:59 02.08.2024
10 В действителност
До коментар #3 от "Реално":
това са вашите електрифилистични плюнчения, които няма да се сбъднат….Ще успеете ли да прехвърлите осезаемо 2-та млн продажби тази година!?
15:00 02.08.2024
11 Гост
До коментар #3 от "Реално":
Продажбите на електрокари не растат, продажбите на автомобили не падат.Горивата са със стабилни цени.Електроенергията на борсата е на рекордни цени.Заради недостиг на електроенергия са пуснали два от ТЕЦ Марица посред лято.20:24 02.08.2024
12 Истината
До коментар #3 от "Реално":
Електрокарите не са по евтини. По времето на соца, в предприятията имаше електрокари. Сега има само газкари и мотокари. Просто двг е по евтин.20:31 02.08.2024
13 Керкенез
... Помнете ми думата.
15:24 09.08.2024