11 Август, 2024 12:45 14 712 33

Автомобилни фенове избраха марката, която Stellantis трябва да "убие" първа

  • stelantis-
  • chrysler
Автомобилни фенове избраха марката, която Stellantis трябва да "убие" първа - 1

Според неофициална анкета Jeep, Alfa Romeo и Peugeot имат най-много фенове и трябва да съществуват, докато една емблематична американска марка според автомобилните ентусиасти трябва да спре да съществува.

На фона на гръмкото изявление на Stellantis, че ръководството на компанията може да "убие" нерентабилните марки, журналистите от Carscoops решиха да проведат интересно проучване сред автомобилните фенове и да разберат кой производител на автомобили според тях трябва да изчезне първи.

Последните новини се фокусираха върху несигурността на съдбата на Maserati, но почти 25% от анкетираните смятат, че Stellatis първо трябва да се откаже от Chrysler. Вероятно причината за този резултат от проучването е ниската популярност на американския автомобилен производител.

Автомобилни фенове избраха марката, която Stellantis трябва да "убие" първа

От графиката се вижда, че водещатата се премиум автомобилна марка DS заема второ място със 17%, а Vauxhall е трети. Моделите на Opel се продават под тази марка на британския пазар, а 11% от автомобилните ентусиасти смятат съществуването ѝ за безполезно. Челната петица се затваря от италианската компания Lancia, получила 10% от гласовете.

Интересното е, че губещата марка Maserati получава само 5%, докато останалите марки - Opel, Fiat, Dodge, Citroen, Ram, Peugeot, Alfa Romeo и Jeep - се класираха в този ред с между 4 и 2 процента от гласовете, правейки Jeep марката, която има най-много последователи сред автомобилните ентусиасти.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Моето мнение

    47 36 Отговор
    Целата Стелантис е за боклука!

    Коментиран от #3, #12

  • 3 Пилот на Ферари

    40 13 Отговор

    До коментар #2 от "Моето мнение":

    Ти голф ли караш ?
  • 4 Факт

    40 12 Отговор
    Няма как да разкараш Воксъл с който държиш целият британски пазар и да оставиш недоразумението Ланчя с един непродаваем модел
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    52 4 Отговор
    Марките отдавна не са това което бяха ‼️
    Мерцедс и Дачия с един и същ двигател❓
    Баварски завод (БМВ) от Китай ....🤔

    Коментиран от #6

  • 6 Ония с Фордо

    27 2 Отговор

    До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Марките бяха до 1995 г. , после дойде модата на BIGчетата е автомобилната индустрия !
  • 7 тъй шъй

    22 18 Отговор
    За съжаление всички в Стелантис са третодивизионни. А и са еднакви, с малко различен фасон, но еднаква карантия- сложни ненадеждни агрегати със скромни показатели. Нека да ги има, че най-важният двигател в най-добрия обществен строй е конкуренцията. И колкото по-изтощаваща е тази конкуренция, толкова по-жизнен е капитализма. Наистина уникален феномен.

    Коментиран от #13

  • 8 СЗО

    0 6 Отговор
    ○|||||||○ форевър.

    Коментиран от #18

  • 9 Джуган

    29 8 Отговор
    Най голямото недоразумение е DS.
  • 10 Къде отиваш

    14 22 Отговор
    Дори една от марките автомобили в концерна СТЕЛАНТИС, не представлява интерес. Да, някои от моделите са с много красим дизайн, но двигатели и ходова част…благодаря, не благодаря. Не, нямам VW. Преди години се пробвах с едно Поло…и дотам беше интересът ми към тази марка. Разбира се, карал съм и Голф, Пасат, T-Rock…но ще си остана с премиум моделите на Тойота (Лексус) и БМВ. Моля, не бъркайте БМВ 3та серия с 4 цилиндърчета за премиум модел.

    Коментиран от #29, #31

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Факт

    38 4 Отговор

    До коментар #2 от "Моето мнение":

    Цялата вагин груп отдавна е за боклука, само увеличава боклуците и е най голямата причина за глобалното затопляне
  • 13 Реалност

    17 2 Отговор

    До коментар #7 от "тъй шъй":

    Това което си написал е все едно че става въпрос за вагин груп.

    Коментиран от #14

  • 14 тъй шъй

    19 12 Отговор

    До коментар #13 от "Реалност":

    Вагин Груп са втородивизионни. Все пак ако трябва да избирам между ВАГ и Стелантис, категорично ВАГ. Добре е, че няма такъв избор. И ФОРД върви към фалит. Въобще 3/4 от марките са в много тежко положение. Само Тойота-Лексъс, Хонда, МБ, БМВ са добре. Мазда, Субару, Митсубиши, Нисан/особено последните две/ са най-общо казано зле. Кия-Хюндай се държат прилично. Много от тях не осъзнаха навреме необходимостта от добра гама пълни хибриди. Но не е само това.

    Коментиран от #15

  • 15 Реалност

    31 0 Отговор

    До коментар #14 от "тъй шъй":

    Въпрос на вкус,казало кучето и си облизало г-за.Например ,аз никога не си купувам прехвалени боклуци каквито са немските талиги.
  • 16 столипин

    13 13 Отговор
    ВАГ групата се продава най много в ЕС.....Значи стават за работа...Проблема е че родните джамбази внасят ВАГове на 500++ хиляди километра,след което въртят километрите и купувачите ревът че колата се чупи всяка седмица.

    Коментиран от #21

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Кой

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "СЗО":

    Renegade с 1.0 двигател ли?

    Коментиран от #22

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Мазерати

    7 4 Отговор
    е наполовина Ferrari, Jeep си е Fiat. Eвропейците си заслужават г автомобили. DS с 1.0 свигател, Слио с 0.8 или някакъв SUV с 1.2
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 локийухъгт

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "Кой":

    Не бе- Avenger с ГОЛЕМИЯТ МОТОР, цели 1199см3
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Никси

    5 14 Отговор
    JEEP си е JEEP , никакво Алфаумрело или Сомачка , Соборче и Соп...чка , Точка по въпросо , Вранглер , ГрандЧероки, Командир , Чероки , Компас и последния от гамата как му беше името стават за Асвалта и извън пътя за Пресечни Терени и стръмни наклони , другите са Паркетници !!!.

    Коментиран от #25

  • 25 Въх

    15 4 Отговор

    До коментар #24 от "Никси":

    Джип отдавна е спомен, сега е Фиат с табелка Джип

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Никси

    4 5 Отговор

    До коментар #25 от "Въх":

    не се бъркай с Крайслер ЦРД , а чакай там па беше Ланчия Темза на същата платформа , извинявай !!!.
  • 27 Никси

    6 3 Отговор

    До коментар #25 от "Въх":

    имах в предвид Старите Гранд Черокита и Вранглери Втора и Трета генрация , тия новите с малките квадратни фарове нещо не ме кефят , даже незнам двигателите имат ли ресурс като цяло в цялата гама , защото старите агрегати си отговаряха точно на самите джипки спрямо теглото на купето и тяхната мощност естествено тия мостовеи раздатки требе да има сила да ги движи нещо , а не като сегашните като на Дачия дръстър , тежи примерно 2,5 и му турили двигателче колкото на прахосмукачка , мани и друго ама и някои са без заден мост , направо моесе гръмнеш от яд , е къв джип е това само на предно !!!.
  • 28 Никси

    7 2 Отговор

    До коментар #23 от "дедо..":

    верно си е , Хайлукса си е железарка от всекъде , такива докараха още като изграждахме Авто Магистрала Струма на наще началници , това нема трошенье братко , всеки който се качи и го язди , едни жълти на цвят , върнати били от лизинг Рекламни и после ги пребоядисали в жълто всичките , Още ги Карат по обектите некъде от 2011/12 година некъде там , а преди това колко са ги карали не знам , но излезнаха здрави , тука нашия в Горското влиза у сервизо за масла и консумативи , друго нищо не се бара щото е здраво направено , само малко са очукани броните в гората ама не е болка за умирачка ,това се прави !!!.
  • 29 Никси

    6 3 Отговор

    До коментар #10 от "Къде отиваш":

    освен Е30-ката , кво че кажеш по въпросо , нищо че е с 4 цилиндров двигател , някои си бяха и 6 цилиндрови от този модел който ме най кефи и до ден днешен , нищо че е Ретро !!!.
  • 30 И всичките да ги убие...

    4 1 Отговор
    пак ще е малко! Щом са стигнали дотук, значи са нефелни и не заслужават да съществуват!
  • 31 Ганьо Разбирач бил

    7 2 Отговор

    До коментар #10 от "Къде отиваш":

    Тези 4 цилиндърчета не са онези от твоята младост дядоооо,айде у лево с Полото и тва е

    Коментиран от #32, #33

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Никси

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Ганьо Разбирач бил":

    абе децааа , вие че доидете на нашйо , вия нема да доидете , а ния отиваме на дедовия , ама като вия доидете на нашйо , ния кво смо преживели , вие не може да го сънувате даже и тия поколения преди нас , за реализация да не говорим , време да си спуцате надутите балони , да не ви отнесе вятъра във вселената !!!.