21 Август, 2024 12:56 7 741 19

Skoda изпраща предходното поколение Superb с лимитиран модел с 470 конски сили

  • skoda-
  • superb-
  • двигател

Специалната модификация е разработена от британското поделение на марката

Skoda изпраща предходното поколение Superb с лимитиран модел с 470 конски сили - 1

Skoda създаде уникална мощна версия на своето комби Superb. Тази "Sleeper Edition" демонстрира потенциала за подобрения на производителността в на пръв поглед обикновеното семейно комби.

Базиран на модела от предишното поколение, Sleeper Edition притежава значителна мощ под капака. С тунингован 2,0-литров двигател с турбокомпресор с мощност 470 к.с., това комби може да ускори от 0 до 100 км/ч за 5,6 секунди. Модификацията е базирана на модификацията с 272 конски сили и задвижване на четирите колела.

Skoda изпраща предходното поколение Superb с лимитиран модел с 470 конски сили

Освен увеличената мощност, Sleeper Edition се отличава с понижено окачване, модернизирани спирачки и персонализирана изпускателна система. Въпреки че Superb Estate Sleeper Edition не е наличен за закупуване, той служи като доказателство за инженерните възможности на Skoda и потенциала за скрита производителност в на пръв поглед обикновени автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кольо

    15 4 Отговор
    Чудесна кола си беше това поколение на супърб.
  • 2 Факт

    30 9 Отговор
    470 коня и неслиза под 5 секунди.Пъшна трагедия са тия

    Коментиран от #11

  • 3 Супърб

    28 1 Отговор
    Нещо не може да е така защото версията с 272к.с. Ускорението й е 5,7сек тук са 200 коня отгоре, пък 5,6 сек??? И то като не може да се купи какво от това, то всеки автомобил може да се изцеди на макс потенциално с разни доработки и замяна на агрегати, въпросът е да е на пазара и на каква цена ще го предложат

    Коментиран от #4

  • 4 Реално

    14 1 Отговор

    До коментар #3 от "Супърб":

    в редица тестове и замервания в туба-та падат на 5.2-5.3 стокови...
    Това тук трябва да е ниски 4 или дори високи 3 до 100...
    Тук са направили в действителност т. нар. стейдж 3, който се знае че спокойно си носи тези коне в редица ВАГ коли с ЕА888 Ген2/3...
    Но смисъла от статията е 0... предлага се за продажба ли, има/няма гаранция от дилъра ли...?
  • 5 Абе преФалена бира

    13 4 Отговор
    Шкодето с тоя 2.0 4х4 е чуплива и капризна работа! Знам един специалист дето все виси в официалния сервиз и са се видели в чудо.

    Коментиран от #6, #13

  • 6 Ами аз

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "Абе преФалена бира":

    съм на малко над 184 хил км 2.0 4х4 и досега не ми е висяла извънредно в сервиза, като изключим смяна на сензор за позиция на лоста за скоростите - сменен по гаранция....
  • 7 Дано!

    9 4 Отговор
    Имах Шкода 2023 г. продадена, дано повече в гражами не влезе такава чуплива кола!!!

    Коментиран от #10

  • 8 Шкода Фобия

    8 1 Отговор
    Спортно комби с понижено окачване, турбо и 470 коня, звучи точно като за товарене на щайги и буркани от село.
  • 9 Вервайте ми!

    5 12 Отговор
    В света автомобилите са, Мерцедес и всички други, основно са Мерцедес,Ауди и БМВ!!! Другото е пълнеж!

    Коментиран от #12, #14, #15

  • 10 Каква и какъв

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дано!":

    мотор и конфигурация? И във фирмата търкаляме няколко октавии 3 фейс и 4-ки ДСГ на предно и 4х4 - не са дали сериозни проблеми с изключение на една и сменяваха 2 пъти по гаранция турбина, но тук проблема не е в колата, ами в ЕТ и начина на обработване на рекламации...
  • 11 реалиста

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    тия времена са за сток версията
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Факт

    8 5 Отговор

    До коментар #5 от "Абе преФалена бира":

    Нормално все пак това си е чист фолксвагин,а има ли нещо по чупливо от тези бараки.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Край

    4 6 Отговор

    До коментар #9 от "Вервайте ми!":

    Предполагам, че си с нокия 8800. Много хубав телефон. Много по-добър от ония дето бяха вързани с кабел към стената и с шайба нали. Колите вече се казват Тесла, BYD, NIO и т.н. Германците правят добри талиги и ретроавтомобили.

    Коментиран от #16

  • 16 Ама това

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Край":

    са електрически ППС…, а не Автомобили!!!
  • 17 Съображение

    3 2 Отговор
    За да станат конете почти двойно, трябва да влезе почти двойно количество въздух. Значи, турбокомпресорът трябва да е доста по-голям, съотвено с доста по-голяма инерция и изискващ по-голям обем изгорели газове, за да си върши работата. Извод: ще има по-голям " турбо лаг" и при сравнително ниски обороти въртящият момент ще е по-зле от преди. От тук и мизерното подобрение на ускорението до 100 км/ч.
    Има ли гаранция това нещо ? Поне 3 месеца ?

    Коментиран от #19

  • 18 Къде отиваш

    5 0 Отговор
    Дааа, СУПЕРБ си бяха добри автомобили. Някои ги харесват, други - не, но това си е с всички автомобили. Мое мнение е, че Шкода използвайки базата на ВАГ, произвежда по-добри автомобили. Да погледнем малко история. Когато пуснаха версията на СУПЕРБ с 272кс и 4х4, автомобилните журналисти, след тест вкупом питаха: Как така ВАГ са разрешили на Шкода да пусне в продажба автомобил по-добър от VW Passat? Просто цитирам. Шкода Йети е номинирана на челно място сред малките СУВ когато се произвеждаше, по надежност, практичност, управление и комфорт. Шкода Карог е в първата половина на топ 10, ако не и на първо място в листата на средноразмерните СУВ. Ми това са фактите. Останалото са емоции и харесвам / не харесвам.
  • 19 Невероятна

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Съображение":

    съобразителност…… те да не са сложили гаражен втулков хибрид Т3/Т4 с огромна студена част да тръгва от 4500-5000 на някоя 8-клапанова антика от 80-те…. само с ремап и на около 320 к.с. пада на ниски 5-високи 4 до 100…тогава за какво са си играли за другите неща по периферията…?? Просто нескопосано и непълно написана статия….