22 Септември, 2024 11:15 8 525 9

Hyundai излезе с решение на проблема с неравностите и дупките, които водят до неефективно зареждане

  • hyundai-
  • безжично зареждане
Hyundai излезе с решение на проблема с неравностите и дупките, които водят до неефективно зареждане - 1

Безжичното зареждане стана широко разпространено в света на потребителската електроника, но все още не е толкова популярно в индустрията за електрически превозни средства. Сега обаче, нова заявка за патент на Hyundai може да промени това и да доближи концепцията за безжично зареждане на пътя до реалността.

Вече има няколко малки участъка от пътища, които използват технология за безжично зареждане, но това са по-скоро експерименти, които освен това не са и толкова успешни. Например, участък от една улица в Детройт е оборудван със система за безжично зареждане. Подобни опити се провеждат и в други страни, включително Франция, Норвегия и Швеция, но на този етап са само експериментални.

Наой-новият патент на Hyundai представя по-практично решение, което ще помогне да се направи безжичното зареждане на пътя по-ефективно, като и измислен начин за решаване на проблема с неравните повърхности, които са често срещани по пътищата. До този момент всякакви неравности или дупки нарушаваха предаването на електричество от пътя към автомобила.

Решението на Hyundai е да използва зарядно устройство под автомобила, монтирано на регулируем па височина индуктивен съединител за прехвърляне на мощността. Устройството може автоматично да се повдига и спуска за оптимално позициониране над повърхността на пътя.

Hyundai излезе с решение на проблема с неравностите и дупките, които водят до неефективно зареждане

И това не е всичко. Hyundai планира да въведе система, която използва камери, гледащи напред, за да четат информация за пътната настилка и да регулират съответно окачването на автомобила. Това ще позволи на превозното средство да открие всякакви повърхностни несъвършенства и да настрои зареждащото устройство, за да поддържа оптимална позиция дори при неравни пътища.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дупка до Дупка

    10 0 Отговор
    Това в България няма кака да сработи
  • 2 не облъчва ли

    1 2 Отговор
    пътниците в колата би трябвало да се позатоплят
  • 3 Койчо

    5 2 Отговор
    Това звучи като да е доста голяма глупост.
    Особено като видиш чертежа и ти стане ясно за какво аджеба става въпрос.

    Това лято пътувайки извънградско, след Костинброд, от камион пред мен падна чувалче с цимент. Без колебание минах над него, прекрачих го така да се каже.
    С такова висящо зареждане под автомобила при подобна ситуация , тази плоча ще бъде изкъртена със зверска сила, да не говорим че ако е направена от твърд материал вероятно през пода ще се забие в батерията и може и да доведе до пожар.

    Както вече казах ,голяма глупост са измислили от Хюндай , но е много важно че са го патентовали, преди някой да ги изпревари.
    .

    Коментиран от #8

  • 4 Знайко

    10 3 Отговор
    Значи няма да направим активно окачване заради комфорта, но ще аправим такова за да си зареждаме батерията?!
    Ма големи умници сте ве! Нали беше много скъпо и затова не го правим, сега няма ли да ви е много скъпо. Даже тройно по-скъпо ще е защото парите за инфраструктура са доста повече отколкото за 4 амортисьора с въздушни възглавници и един компютър, който да ги управлява.
    Тоест нещата не се правят за човека, който ги ползва, а за да може някой си да си продава тока по-лесно, без да се набутва за кабели?
    Ужаст!
  • 5 Бен тен

    4 2 Отговор
    В Америка се патентоват всякакви глупости. Заради защита от патентните тролове.
    На практика това нещо никога няма да вляза в употреба, но е така от зор заман....

    Коментиран от #6

  • 6 Нищо чудно

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Бен тен":

    Тя е от Toyota водородно задвижване са патентовали въпреки, че никога няма да се ползва, ти сега за някакво си устройство!
  • 7 Няма смисъл

    4 1 Отговор
    При 10 минути зареждане за 1500 км при навлизане на твърдотелните батерии, това устройство ще е безсмислено. Дори зареждането да е безжично, то може да се извърши на паркомястото, където не автомобила ще клекне до зарядното, а зарядното ще се качи до автомобила.
  • 8 Значи

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Койчо":

    някакъв от Костинброд рекъл че Хюндай не разбират от коли. Безценно!
  • 9 Потребител

    1 1 Отговор
    Куча марка ползваща преди копи-пейст от германските автомобили а сега от япоснките. Куча марка.