Peugeot обяви, че E-408, електрическата версия на фастбек модела 408, ще бъде представена на 2 октомври. Това бележи важен етап за Peugeot, тъй като то ще се присъедини към редиците на автомобилните производители с изцяло електрическа гама, включваща както леки автомобили, така и микробуси.
Очаква се E-408 да използва същата платформа и задвижване като Peugeot 308 и Opel Astra Electric. Това означава, че можем да очакваме предно разположен електромотор с мощност 154 к.с. и батерия с капацитет 54 кВтч, предлагаща приблизителен пробег от около 330 километра.
Въпреки че външният дизайн на E-408 вероятно ще остане подобен на обикновения 408, електрическата версия ще се отличава с уникални стилистични елементи, за да се различава от бензиновите си събратя. Peugeot все още не е оповестил конкретни подробности за дизайна на E-408, но можем да очакваме фини промени, които да отразяват електрическото му задвижване.
Появата на E-408 ще засили още повече позициите на Peugeot на пазара на електрически автомобили. С разрастващата се гама от електрически модели Peugeot се стреми да предложи на клиентите си разнообразни възможности, които да отговарят на техните нужди и предпочитания. Очаква се комбинацията от стил, ефективност и електрически характеристики на E-408 да го превърне в популярен избор сред потребителите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Леля Гошо
17:12 25.09.2024
2 Турбо
17:47 25.09.2024
3 тъй шъй
19:05 25.09.2024
4 Луганск
Цената е от 2,99 милиона рубли, включително субсидията.
"АвтоВАЗ" започна серийно производство на електромобили "0-0". Според президента на компанията Максим Соколов, производителят планира да пусне" няколко десетки " такива автомобили до края на 2024 година.
По-нататъшните обеми ще зависят от търсенето, развитието на инфраструктурата за зареждане в регионите и "фокусирането на мерките за стимулиране на държавата върху подкрепата на купувачите на наистина локализирани електрически превозни средства".
Електромобилът се произвежда в пълен цикъл, нивото на локализация надвишава 50%. "АвтоВАЗ" казва, че това е първият руски електромобил с "вътрешна батерия с дълбока локализация".
Според плана комбито 0-0 ще получи пътническа версия с пробег от 420 км и пътническа версия с пробег от 320 км, в зависимост от модификацията. Максимална скорост - 145 км/ч, ускорение до 100 км/ч за 9,5 секунди.
Без заглавие (4).jpeg
Цена 0-0-от 2,99 мл
19:07 25.09.2024
5 тъй шъй
19:08 25.09.2024