Наследникът на Renault 5 Turbo влиза в производство с огромна мощност

13 Декември, 2024 11:34 1 164 3

  • renault-
  • renault 5-
  • renault 5 turbo

Очаква се компактният хечбек да разполага с 500 конски сили

Наследникът на Renault 5 Turbo влиза в производство с огромна мощност - 1

Renault представи един наистина наелектризиращ проект: серийна версия на емблематичната концепция 5 Turbo 3E. Този лимитиран, ръчно направен електрически хот-хеч ще отдаде почит на оригинала с уникално задвижване на задните колела и мощно електрическо задвижване.

5 Turbo 3E ще се задвижва от два вградени в колелата електромотора с обща мощност от 500 конски сили. Тази мощна конфигурация обещава вълнуващо представяне с време от 0 до 100 км/ч от само 3,5 секунди. Въпреки че конкретните данни за батерията остават неразкрити, портът за зареждане ще бъде умело интегриран в един от външните въздухозаборници на автомобила.

Наследникът на Renault 5 Turbo влиза в производство с огромна мощност

Дизайнът на 5 Turbo 3E е силно вдъхновен от емблематичния му предшественик. Характерната предна част с миниатюрните си LED светлини и агресивния въздухозаборник е ясна препратка къморигинала. Разширените арки на колелата и уникалната каросерия допълнително подчертават ретро-футуристичния му облик.

Отвътре се очаква кокпитът на 5 Turbo 3E да бъде ориентиран към водача, с минималистичен дизайн и първокласни материали. Акцентът ще бъде поставен върху представянето и изживяването при шофиране, като вниманието ще бъде насочено към нуждите на водача.

Наследникът на Renault 5 Turbo влиза в производство с огромна мощност

Този лимитиран модел ще бъде създаден от специализиран екип във Франция, а цената му се очаква да надхвърли 100 000 евро. Макар че подробностите все още се появяват, 5 Turbo 3E обещава да бъде наистина специален автомобил, който отбелязва богатото наследство на Renault, като същевременно прегръща бъдещето на електрическото представяне.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Перо

    14 1 Отговор
    Всички фирми, произвеждащи електрички, се ориентираха към супер дизайни, да вдъхновят и хората с носталгия, и тези, които гледат в бъдещето с цел да вдигнат продажбите, но нищо не може да залъже компетентните хора и ДВГ си остават неотменима част от автомобила! При електрическите коли има къс пробег, липса на гъста мрежа от зареждащи станции и сравнително малка трайност на батерията, струваща повече от 50% от стойността на колата! Гаранцията и трайността е обикновено и средно 5 г.!
  • 3 И що развалихте хубавите класически форм

    3 0 Отговор
    И що развалихте хубавите класически форми? Пак потвърждение на правилото, щом е електрическо трябва да е грозно. Трябваше просто да електрифицирате класическите форми и щеше да е достатъчно.