Audi RS7 се отказва от V8 в полза на хибриден V6 със 725 к.с.

25 Януари, 2025 10:30 1 515 10

  • audi-
  • rs7-
  • rs6-
  • a7-
  • a6
Audi RS7 се отказва от V8 в полза на хибриден V6 със 725 к.с. - 1

Звукът на мощния V8 скоро може да изчезне от флагманския лифтбек на Audi. Следващото поколение на RS7 е на хоризонта, но изглежда, че предстои значителна промяна в задвижването. Докладите сочат, че сегашният 4,0-литров V8 с две турбини ще бъде заменен от V6. Този даунсайзинг обаче не означава непременно намаляване на мощността.

Източници, цитирани от списание Car, посочват, че новият RS7 ще приеме plug-in хибриден задвижващ агрегат, чиято цел е мощност от 725 конски сили. Това представлява значителен скок в сравнение с 621 к.с. на сегашния RS7, с потенциал за още по-голяма мощност в зависимост от конкретната конфигурация на батерията и електромотора. Слуховете дори намекват за бъдещи варианти на RS7 Performance, които ще достигнат 800 к.с. с функции за временно увеличаване на мощността.

Подробностите за тази хибридна система остават оскъдни. Спекулира се, че 2,9-литровият V6 с две турбини на Audi ще формира основата на компонента с двигател с вътрешно горене, който вероятно ще бъде съчетан с един или няколко електрически двигатели и ще предлага известна степен на пробег само на електричество. От Audi отказват да коментират предстоящия модел, което засега ни оставя да разчитаме на спекулации.

Тази промяна в задвижването е в съответствие с по-широката стратегия на Audi за интегриране на електрически модели наред с предложенията с двигатели с вътрешно горене и хибридни модели. Сегашният A6 ще се превърне в следващия A7, проправяйки пътя за изцяло електрическия A6 E-Tron. Очаква се RS6 Avant също да премине към обозначението RS7 Avant, което ще усложни допълнително бъдещето на комбито и лифтбека на Audi.

За щастие, пълното разкриване не би трябвало да е твърде далеч. Новото RS7 беше забелязано за първи път при тестове преди почти две години, маскирано като модифицирано S6. Въз основа на този график дебютът се очаква преди края на тази година.


Поставете оценка:
Оценка 1.9 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ДВГ завинаги

    6 6 Отговор
    Много Жалко. Много! Това бе една прекрасна кола за всякакъв терен и условия.

    Коментиран от #7

  • 4 Възхитен

    5 0 Отговор
    Шестакът също пее, особено когато е редови.
  • 5 Демократ

    5 3 Отговор
    Тия най добре е да се откажат от безмивленото си съществуване
  • 6 Японеца

    1 1 Отговор
    Все по ясно вървят към хибридните технологии!
    Газовотурбинни двигатели за генератори и ел задвижване!
  • 7 Електрична, но

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "ДВГ завинаги":

    Чети малко повече!
  • 8 Абдел Кадер Бай

    1 2 Отговор
    Най добрият 6 цилиндров е Редовият.

    Коментиран от #10

  • 9 Е46ца

    0 2 Отговор
    Значи ще е пак куц кон като предното рс7.
  • 10 таксиджия

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Абдел Кадер Бай":

    Джереми Кларксон многократно каза, че най-хубавият шестак за всички времена е V6 на Алфа Ромео!