6 Май, 2014 11:11 14 387 67

BMW пуска уникално M5 с 600 к.с.

  • bmw-
  • m5
Баварската компания ще отбележи подобаващо 30-годишния юбилей на култовия модел BMW M5, като подготвя още по-мощна версия на наточения седан. Автомобилът ще е с мощност 600 конски сили и най-вероятно ще бъде представен пред публика в края на месец юни.
 
Публичният дебют ще е в рамките на предстоящия фестивал на скоростта в Гудууд. Все още от компанията не са обявили динамичните характеристики на най-мощното BMW M5. Ще припомним, че стандартната М5-ица е снабдена с 4.4-литров осемцилиндров двигател.
Моторът има два турбо компресора и мощност 560 к.с. От 0 до 100 км/ч. М5 ускорява за 4.3 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. При поръчка на опционния пакет Competition Package мощността нараства на 575 коня, а времето за ускорение от 0 до 100 км/ч. намалява с 0.1 сек.
 
Скоростта пък нараства до 305 км/ч. Според експерти в бранша, горе-долу подобни ще са и динамичните характеристики на предстоящата юбилейна М5-ица. Естествено, ще превъзхождат минимално ускорението и максималната скорост на версията с Competition Package.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Споок Армин

    7 2 Отговор
    С нетърпение чакам коментарите на двете агитки.
  • 2 Goshko Koma

    12 7 Отговор
    Заедно със Субаро ли го продават или?

    Коментиран от #10

  • 3 zendera

    7 3 Отговор
    Любимата ми 5-та серия...Все пак можеше да се направи нещо с двойно задвижване.Аудиджиите пак ще кажат че РС6 ускорява по-бързо.
  • 4 Антон Иванов

    7 6 Отговор
    Ааа само не искайте M5 с двойно задвижване. Разберете, точно това е чара на M колите! Перфектен баланс, несравнимо удоволствие от шофиране на автомобил със задно предаване. Вижте една M5-ца как просто изяжда завоите - красота. След това вижте как 4x4 Audi-тата още малко все едно ще им се пръсне окачването. Никаква красота не виждам в това, докато при М3, М5 и като цяло M колите - красота!

    Коментиран от #5

  • 5 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Антон Иванов":

    Виж кво,прав си,но за престижа на марката трябва да няма граници.Виждаш сам каква надпревара е само за мощноста.На времето бяха достатъчни 286кс,после 315-340...и така все нагоре...

    Коментиран от #6

  • 6 Антон Иванов

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "zendera":

    Харесва ми, колата да е с задвижване на задните колела и добрият баланс. Някои хора пък предпочитат 4x4 и огромно ускорение за това биха избрали нещо друго, аз също бих искал някой Merc или пък RS да ме залепи на седалката като натисна газта. Всеки с предпочитанията си.
  • 7 galaxy

    3 4 Отговор
    Голям Звяр,предоставящ и лукс и комфорт!
  • 8 Нема Бира

    2 3 Отговор
    M5! Какво друго?.....
  • 9 samo nemsko

    3 4 Отговор

    Коментиран от #13, #14

  • 10 Georgi Tapirov

    3 6 Отговор

    До коментар #2 от "Goshko Koma":

    Обратното, към всяко едно такова дават и по едно субаро за детето.
  • 11 Споок Армин

    2 2 Отговор
    Затишие пред буря.
  • 12 Споок Армин

    2 2 Отговор
    Затишие пред буря.
  • 13 zendera

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "samo nemsko":

    Добре де аз нищо не научих от това клипче.Няма никакво сравнение с конкурентите.Никакви данни за двигател,мощност,ускорение,Нм,лосов тест,спирачки,разход на гориво,цена,екстри,гаранции и др.........

    Коментиран от #19, #24

  • 14 zendera

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "samo nemsko":

    Ей за това го мразя това предаване.............нищо не се научава от него..
  • 15 Владислав Димитров

    5 2 Отговор
    Голям звяр е но, последното истинско М-5, според мен е Е-60 с атмосферния V-10, а сега това с тия турбини...

    Коментиран от #16

  • 16 zendera

    3 5 Отговор

    До коментар #15 от "Владислав Димитров":

    Ф10 превъзхожда Е60 по абсолютно всичко.

    Коментиран от #17

  • 17 Владислав Димитров

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "zendera":

    Един познат руснак, седна от Е 60 на Ф10, разочарова се, сега мисли пак за Е 60.

    Коментиран от #18

  • 18 zendera

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "Владислав Димитров":

    Значи,давам ти основните характеристики на двата модела. БМВ М5 Е60-4999куб см 10 цил 507кс 520 Нм ср разход 14.8л 4.7сек до 100км в час. БМВ М5 Ф10-4.4 битурбо 8 цил 560кс 680Нм ср разход 10л 4.3 до 100км в час.Какво не му е харесало на твоя човек незнам.Като му харесва класика тогава да си вземе Е28-286кс....

    Коментиран от #23

  • 19 samo nemsko

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "zendera":

    Клипа е достатачно изчерпателен кви сравнения да има като е най-добрия в класаси не гледали клипчето че няма по добра кола от М5

    Коментиран от #20, #21

  • 20 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "samo nemsko":

    Със какво е изчерпателен,само с няколко дрифта ли?Обяснил съм ти в пост номер 13 какво имам предвид.
  • 21 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #19 от "samo nemsko":

    Да!За мен няма по-добра в класа си от М5.Но все пак можеше да се сравни с основните конкуренти.Имам предвид РС6 и АМГ63,другите са слаба ракия...

    Коментиран от #22

  • 22 samo nemsko

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "zendera":

    Коментиран от #27

  • 23 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "zendera":

    На мен v10 атмосферката също ми харесва повече. Никой не си купува такава кола заради по-малкия разход на гориво. Кефа от атмосферния мотор му е харесал повече!

    Коментиран от #28

  • 24 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "zendera":

    Казва се в клипа колко е мощен двигателя, а за ускорението - това са просто числа. Важното е с колко е по-бърза от предишната и как се усеща това ускорение. И също така като искаш да знаеш цена и други такива сухи работи направо си виж във сайта или в уикипедия...
  • 25 samo nemsko

    2 2 Отговор

    Коментиран от #26

  • 26 samo nemsko

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "samo nemsko":

    И старата е хубава но Ф1О е доста по добра
  • 27 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "samo nemsko":

    ЕТО ТОВА МИ ХАРЕСВА!!!!!!!!!!
  • 28 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #23 от "Име:":

    Добре,говорили сме го това много пъти.Но това е на мода за сега.Освен по-добри динамични характеристики,ф10 отделя и по-малко вредни емисии.Това е.А и другите прибягват вече до турбото.Всъщност,бумера беше последния мохикан до сега...
  • 29 M_SUX

    2 2 Отговор
    Не съм фен на бмв, но говорите някакви адските глупости.... Е60 било по-добро от Ф10... Ф10 ще го смаже по-всички параграфи... икономичност/скорост/дизайн/екстри.... Е60 независимо дали е М или обикновено си е доста гаден автомобил... автомобила е огромен и дори голям човек се чувства малък и некомфортно.... няма да говорим грозния интериор дето по-тове време най-ниските класове автомобили са с по-хубав интериор. Сравнявам ви двата модела на БМВ не плювам марката. Какво да кажа за Ф10 ами един уникален автомобил, дори бих го предпочел пред еквивалента на любимата ми марка (Е клас). Вземете си Е60 вече не са и скъпи за 11 хиляди могат да се намерят и си мислете, че карате нещо уникално и по-добро от Ф10 хахаха.
    Няма значение дали е атмосферен или турбо... важното е колата да лети, но тука се изказват някакви "фенове" дето плюват турбото, плюват електрическите автомобили, а не могат да разберат, че света загива заради тъпите дърти кошници - заслужава ли си?

    Коментиран от #30, #33

  • 30 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "M_SUX":

    Има далеч далеч по вредни неща за природата, пред които вредните емисии от автомобилите са нищожни.
  • 31 дидо

    5 5 Отговор
    Само не разбрах защо Поршето е Панамера !
    Наскоро гледах по Топ Гиър състезание между Бмв М6 - 600 к.с и Порше което беше съвсем малко над 300 к.с ....в една планина по завоите. Поршето пристигна мноооого мнооооогоооо преди Бавареца и Джереми Кларксън се смя много като коментара беше , че от Бмв ги чака много години труд още за да настигнат Порше.
    Но това е друго - това е драг състезание , ще кажат привържениците на пропелера.....но аз ще кажа......ДОБРА РЕКЛАМКА СА СИ СПРЕТНАЛИ ОТНОВО БАВАРЦИТЕ.......заприлича ми на рекламката на смешната изцяло електронна система X-drive дето я провеждат лятно време пред моловете да лъжат хората как едно БМВ преминава през едни ролки а останалите не могат...Палячовци !
    А ма вярно лъжат доста заблудени пенсионери.

    Коментиран от #34, #41, #42, #43

  • 32 Негрон Джеймс

    2 1 Отговор
    zender, спри да спамиш като откачен бе. Като стане въпрос за BMW само тоя zender го слушаме, остави и другите да кажат нещо. Казвам да кажат нещо, а не да си налагаш твоето. Човека казал V10 му харесва повече, харесва му. Теб какво те бърка защо. Остави и хората да говорят малко да му се не види. Не искам да падам на нивото ти защото ще ме биеш там.

    Коментиран от #47

  • 33 Night Rider

    2 2 Отговор

    До коментар #29 от "M_SUX":

    Въпреки че и аз съм за Мерцедес, бих искал да ти кажа, че V10 мотора е много по-добър от би-турбо V8-мака, на не малко места из форумите пише за проблеми с този мотор, а и самите БМВ бяха отзовали доста бройки от новите М5/М6 с този мотор, да си спомняш нещо такова за V10-то ? А и V10-така е разработван по технологии от Формула 1, може би от всички спортни седани най-много се обезличи М5-то, първо смениха редовия с ве-образен, после от 8 минаха на 10 цилиндъра (което е и по-добрия вариант) и после минаха пак на 8, но с 2 турбини, което не е кой знае колко добре... Да, вярно, брутална мощ, но много изцеден двигател, БМВ нямат чак толкова опит в турбо моторите както Мерцедес и Ауди...

    Коментиран от #48

  • 34 samo nemsko

    0 2 Отговор

    До коментар #31 от "дидо":

    Незнам ко си гледал ама БМВ ги прескочи тия дет са в неговия клас
  • 35 триста итридесети

    0 1 Отговор
    Турбината прави много работи като например - правиш два цилиндъра по-малко слагаш охлюва и моща е същата, че даже и на по-малък разход, от там и цената пада, накрая се получава така че на по-малка цена имаш повече мощност на по-малък разход, и ВМ е изтеглен в ниските което е по-добре от това че звука му бил еди къв си в сравнение с атмосферката, лошото е че по-малкия вече двг е натоварен повече и живота му със сигурност няма да е като на 10 цилиндровия. Турбините обикновено след 300к км са за смяна, (а точно тогава идват като нов внос у нас), и струват колкото половин гарсониера.

    Коментиран от #36

  • 36 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "триста итридесети":

    Отново не си прав за ресурса на турбо мотора. Нали се сещаш че не през цялото време имаш пълното налягане. Докато при атмосферката компресията си е все висока. Освен това 10 цилиндровия мотор е с по-дълъг колянов вал, който е по-склонен към деформаций - проста физика. След това атмосферката се развърта до над 8 хиляди оборота. Ако видиш какво се случва с частите при тия обороти ще ше шашнеш.
    Тъпо е да говориш за ресурс на мотора при М дивизия и коли които не са правени да се карат 100 години.
    Сега друг е въпроса че при турбо мотора можеш да имаш проблеми с турбините. Зависи какво имаш предвид под ресурс, щото можеш да имаш безброй малки, лесни за отстраняване проблеми, а можеш и да имаш дефекти в ключови компоненти: бутала, биели, валове, глава. И уж по-надеждния двигател да се окаже много по скъп за ремонт.
    А бе с една дума е БЕЗСМИСЛЕНО да се коментира ресурса на мотора на чисто нов автомобил.
    По-важна била мощта и разхода - ГЛУПОСТИ. За всеки е различно. Аз ако си купувам М5 ще си взема v10 атмосферна. По-добър throttle response, по-високи обороти, повече ми допада звука. Не всичко е мощност и разход, много хора ги вълнува и дизайна и звука и усещането на 1 автомобил. На хартия колата с по-лоши показатели, често може да се окаже по-желаната в действителност.

    Коментиран от #38, #40, #46

  • 37 Монго

    1 3 Отговор
    Колко хора от тук спорещите имат кола над 170 коня? Просто питам, защото /не ,че съм велик или колата ми е велика/, но аз лично си падам по бензиновите /а и имам такава/чисти "атмосферки". И личния ми "магистрален" опит е..., че наказвам много от прословутите джипове /SUV/ с ограничители до 250 км/ч.

    Коментиран от #44, #45

  • 38 Споок Армин

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "Име:":

    "Освен това 10 цилиндровия мотор е с по-дълъг колянов вал, който е по-склонен към деформаций - проста физика."
    Коляновия вал не виси във въздуха !Всичко в един двигател е изчислено.Единственото което трябва да правим е да сменяме маслото навреме с оригинално или по добро ако е възможно. И двата двигателя имат плюсове и минуси.За обикновения потребител , като повечето хора в този форум е важно да се знае че какви ще бъдат разходите по обслужването на двигателя.
  • 39 samo nemsko

    3 2 Отговор
    Само професори тука преди да излезне новото М5 БМВ са тествали мотора и са преценили че той-е много по добър от стария ако стария е бил по добър да са го надули с неко конска сила отгоре и аиде пак в новата М5 но звука на стара М5 е уникален
  • 40 триста итридесети

    2 3 Отговор

    До коментар #36 от "Име:":

    Много си далеч.
    По-голям ДВГ (с повече цилиндри и кубик) има по-голям ресурс от по-малък, турбото още повече скъсява живота му, разбира се говорим при едно натоварване. Просто при Е60 постигнаха какво можаха, и няма накъде повече при атмосферния и минаха на турбо.
  • 41 samo nemsko

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "дидо":

    Ти си голям филмар кви са тия глупости дет приказваш БМВ М6 507коня срешто астин мартин и порше точно поршето го подиграваха най-много независимо че то даде най-добро време по завойте но на драг тва порше ша ходи да си ляга
  • 42 samo nemsko

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "дидо":

    БМВ 507 коня не 600 ама като ти гледам как си съчиняваш измислици не съм очуден
  • 43 bmw m5

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "дидо":

    ХА и аз съм го гледал този епизод с разликата че там фалат БМВ а не като теб жапанец дет си измисля разни реплики които ги няма в предаването
  • 44 zendera

    2 4 Отговор

    До коментар #37 от "Монго":

    Веднага ти отговарям-имах 2 бумера които бяха над 170кс .Сега имам кола която има 163кс,но съм решил да гоня 200кс...
  • 45 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #37 от "Монго":

    Веднага ти отговарям-имах 2 бумера които бяха над 170кс .Сега имам кола която има 163кс,но съм решил да гоня 200кс...
  • 46 zendera

    2 4 Отговор

    До коментар #36 от "Име:":

    Единственото което има значение е че новия модел е много по-добър от стария.А на теб или на някой друг че му харесва стария модел е отделен въпрос.На мен примерно пък ми харесва Е34 М5.
  • 47 zendera

    3 5 Отговор

    До коментар #32 от "Негрон Джеймс":

    А бе какво да спамя бе?Казвам и то с цифри(технически параметри)кое е по-доброто,пък кой каквото си харесва си е негова работа.Кво повече да ти обяснявам на тебе,никога няма да стоплиш..
  • 48 zendera

    4 5 Отговор

    До коментар #33 от "Night Rider":

    Има си сервизни акции и всичко се решава ве пич.Е какво като ф10 е с турбини?Проблемни м5 м6...и кво от това?Момче,ф10 м5 има безпорен успех.От към динамика,харч,вредни емисии,пътно поведение е най-доброто произвеждано досега.Какво повече има да се спори незная.Ама нямало да изкара много километри-абе остави хората дето са хвърлили над 200 бона за тая кола сами да си знаят и да се оправят .Те знаят по-добре от нас колко ще им издържи колата.Никой собственик на ново М5 или АМГ не го кара 20-30 години ами го продава много по-рано.Това е..

    Коментиран от #49

  • 49 Night Rider

    8 4 Отговор

    До коментар #48 от "zendera":

    Zender продължаваш да си умопомрачително забавен, за какво ми е кола с 1 милион коня, 500 000 турбини и 100 000 цилиндъра, след като ще трябват сервизни акции и по 1 месец да съм без кола ? Пак питам, имаше ли сервизни акции по двигателя на E60/E63 V10-то ? Май нямаше, а ? Турбините са едно прекрасно решение за мощност и до там, да сте видели американски мотор с голям обем и строшен от напъване ? Няма и да видите, а турбо-мотори сигурно сте виждали

    Коментиран от #51, #52

  • 50 Ivan Vassilev

    2 4 Отговор
    Aha, nai setene BMW M5 stigna markata za 600 koncheta.
  • 51 zendera

    0 3 Отговор

    До коментар #49 от "Night Rider":

    Ма на тебе може и да не ти трябва,просто такава е тенденцията бе човек.Баварците последни посегнагнаха към турбото.
  • 52 zendera

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "Night Rider":

    Пич,от бумери не разбираш,кво си взел да ми обясняваш на мене кое е по-добро и кое не?Точно на мене ли?Ма аз 4-то бмв карам.Било то старото по-добро шот било без турбини.Ей нямам думи...американски мотор...голям кубик...цццццц.Оф...нали си джапанезе фен.ГТ-Р защо има битурбо мотор?

    Коментиран от #55

  • 53 Станимир Тодоров

    2 1 Отговор
    Много интересно...ще задам няколко реторични въпроса :) а преди да ги задам искам да се знае, че харесвам баварките... до някъде, не съм хейтър ... та ...през 1990 Opel съвместно с Lotus направиха Omega с би-турбо 377 к.с. от 3.6 редови шестак, скоростна кутия от "корвет" и прави от 0 до 100 за 5 сек. максимална скорост - 280 км/ч.. какво по дяволите правят всички автомобилни марки т.нар. премиум 24 години по-късно - за пример въпросното БМВ 4.4 осмак в-образен би-турбо 560 к.с. от 0 до 100 4.3 сек максимална елктронно ограничена на 250 или пък без ограничение макс. 300 . Та постоянно говорят колко по-напред са автомобилите днес, били олекотени по-мощни ала бала...ей хора 24 год по-късно... коментирайте това ...и кои по-точно марки имат традиции или пък от кога развиват турбо технологиите приложени в автомобили, които средностатистическия човек би могъл да си позволи... май не са точно тези, за които си мислите...и за какъв разход на гориво се говори при спортните автомобили, 12 цилиндровия мотор на бмв използван от макларън при ф1 е над 600 коня без разни турбини и центруфуги.... :) според мен една стъпка истинска напред няма .... успех на всички при покупката на "новите автомобили" :)

    Коментиран от #54, #58

  • 54 триста итридесети

    2 2 Отговор

    До коментар #53 от "Станимир Тодоров":

    Как ще сравняваш колата от статията или и Е60 М5 с тоз дръглив опел ??? по това че имат "близки" ускорения до 100 ли? Ами след 100 какво става???
    Да не говорим за разхода, че въпреки доооста по-тежката маса, разхода на М5 ще е по-малък при еднаква скорост на дълъг път,
    И за да разбереш какво се е променило от 1990, сравни го с Е46 М3, което е "само" 10-12 години след тоя опел.
  • 55 Night Rider

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "zendera":

    Виж ся, това че караш БЕНВЕ не те прави по-умен и знаещ нали ? За спортни коли изобщо няма смисъл да сравняваме немско с японско, макар че съм фен на Порше, GT-R ли не е по-добър от 911 турбо, NSX има ли еквивалент от БЕНВЕ, Мерцедес или Ауди ? Да не говорим, че Импреза STi spec-C с 280 коня на Нюрбургринг е по-бавно само с 1 секунда от е92 М3 с 420 коня и е по-бързо от М6 е63 и доста други БЕНВЕТА ! ;)
    Айде трай си с въображаемите 4 цигански мечти и не се обаждай ;)

    Коментиран от #57

  • 56 Кобрата

    0 1 Отговор
    Баварската возия е ЖЕСТОКАААА ако имах парите веднага го взимам
  • 57 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "Night Rider":

    Няма да влизам в твоя стил на изразяване;не са ми малко годините,пък и доста вече ми се ступа-карай си там квото караш.Неможах дори да разбера какво искаше да кажеш,явно исказа ти е такъв.Няма какво да си въобразявам.Дори Пол Уолкър има няколко Е36-ци.Явно за него са били ценни,е за теб са цигански.Дали да се доверя на твоята преценка или на неговата...

    Коментиран от #59

  • 58 zendera

    0 2 Отговор

    До коментар #53 от "Станимир Тодоров":

    А поинтересувай се и за харча на твоята икона и сравни с този на Ф10 М5,и тогава пак ще говорим.Да не отварям дума за новите технологии...........

    Коментиран от #61

  • 59 Night Rider

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "zendera":

    Колко не са ти малко годините ? Всичките такива изведнъж ставате голяма работа и започвате да отбягвате въпросите с някакви тъпи оправдания, дръж се като мъж, нали караш "най-мъжкарската" кола БЕНВЕ ? Пол Уокър да почива в мир човека, но той просто си е бил любител шофьор с каскадьор за сцените във филмите нали ? Обичал е автомобилите, ама не е бил и професионален спортен състезател. Но спор няма, единствените е36 които си ЗАСЛУЖАВАТ са от М-девизията ! Всичко друго е компромис и стискане. То и аз искам в гаража си да имам Ауди RS4 B6, ама това няма да ме направи най-великия, нито А4 В6 ще стане най-доброто ауди на света ;)
    По-скоро се довери на моята преценка, аз (и най-вероятно и ти) виждам много м...ли в е36 318-320 но не съм видял в е36 3.2 М
  • 60 Night Rider

    1 1 Отговор
    Объркахме малко моделите на Ауди, не В6, ами В5 - първото А4/RS4
  • 61 Night Rider

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "zendera":

    Отвори я, и без това нищо не казваш колкото и да я отваряш ;)

    Коментиран от #62

  • 62 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Night Rider":

    Няма как да ти обръщам внимание само на тебе.През ноща се правят и други работи-не само да се спори с хейтъри....

    Коментиран от #63

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "Night Rider":

    E,не всички правят това което ти си правил.Аз за разлика от теб имам семейство и водя пълноценен живот.
  • 65 Night Rider

    1 2 Отговор
    Тук всички сте милионери, имате самолети, жените ви са от Никол Шерцингер нагоре, децата по-умни от Декстър и Шерлок Холмс на едно и само за "разнообразие" стоите тука. Много знаеш какво правя аз. Претендираш, а не доказваш.

    Коментиран от #66

  • 66 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "Night Rider":

    Е със сигурност от теб съм по-умен,защото не си служа с обиди.Тук зад компа си силен ама ако беше пред мен нямаше да можеш да ме обидиш-нямаше да имаш време.Първо,на теб хлапако,няма каво да ти доказвам.Второ,нямам Е36,никога не съм имал,не за друго, а защото съм семеен с 3 деца.Трето,все ми е тая ти как се комплексираш зад компа-явно си много ощетен от природата.Така че,вижда се ти колко си умен с такива изказвания.Хайде,много време ти отделих.Междодругото,казваш,че претендирам че съм богат-ами да-богат съм-имам 3 прекрасни деца-това е най-голямото ми богатство.Е това е непонятно за тебе.........................................
  • 67 Night Rider

    1 1 Отговор
    Ама ти какво си мислиш бе, че след като се изразявам така, не мога да ти говоря за класицизъм, романтизъм, етика, право, философия и т.н. ли ? Виж, ако беше фен на Мерцедес, Бентли, Мазерати да ти говоря нормално, ама ти не, ти си кланящо се на БЕНВЕ !
    Да ти изглеждам комплексирам след като харесвам Мерцедес и карам автомобил от Даймлер групата ?