Баварската компания ще отбележи подобаващо 30-годишния юбилей на култовия модел BMW M5, като подготвя още по-мощна версия на наточения седан. Автомобилът ще е с мощност 600 конски сили и най-вероятно ще бъде представен пред публика в края на месец юни.
Публичният дебют ще е в рамките на предстоящия фестивал на скоростта в Гудууд. Все още от компанията не са обявили динамичните характеристики на най-мощното BMW M5. Ще припомним, че стандартната М5-ица е снабдена с 4.4-литров осемцилиндров двигател.
Моторът има два турбо компресора и мощност 560 к.с. От 0 до 100 км/ч. М5 ускорява за 4.3 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. При поръчка на опционния пакет Competition Package мощността нараства на 575 коня, а времето за ускорение от 0 до 100 км/ч. намалява с 0.1 сек.
Скоростта пък нараства до 305 км/ч. Според експерти в бранша, горе-долу подобни ще са и динамичните характеристики на предстоящата юбилейна М5-ица. Естествено, ще превъзхождат минимално ускорението и максималната скорост на версията с Competition Package.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Споок Армин
11:26 06.05.2014
2 Goshko Koma
Коментиран от #10
12:28 06.05.2014
3 zendera
13:07 06.05.2014
4 Антон Иванов
Коментиран от #5
13:20 06.05.2014
5 zendera
До коментар #4 от "Антон Иванов":
Виж кво,прав си,но за престижа на марката трябва да няма граници.Виждаш сам каква надпревара е само за мощноста.На времето бяха достатъчни 286кс,после 315-340...и така все нагоре...Коментиран от #6
13:23 06.05.2014
6 Антон Иванов
До коментар #5 от "zendera":
Харесва ми, колата да е с задвижване на задните колела и добрият баланс. Някои хора пък предпочитат 4x4 и огромно ускорение за това биха избрали нещо друго, аз също бих искал някой Merc или пък RS да ме залепи на седалката като натисна газта. Всеки с предпочитанията си.13:33 06.05.2014
7 galaxy
13:44 06.05.2014
8 Нема Бира
14:05 06.05.2014
9 samo nemsko
Коментиран от #13, #14
14:11 06.05.2014
10 Georgi Tapirov
До коментар #2 от "Goshko Koma":
Обратното, към всяко едно такова дават и по едно субаро за детето.16:26 06.05.2014
11 Споок Армин
16:49 06.05.2014
12 Споок Армин
16:49 06.05.2014
13 zendera
До коментар #9 от "samo nemsko":
Добре де аз нищо не научих от това клипче.Няма никакво сравнение с конкурентите.Никакви данни за двигател,мощност,ускорение,Нм,лосов тест,спирачки,разход на гориво,цена,екстри,гаранции и др.........Коментиран от #19, #24
17:19 06.05.2014
14 zendera
До коментар #9 от "samo nemsko":
Ей за това го мразя това предаване.............нищо не се научава от него..17:20 06.05.2014
15 Владислав Димитров
Коментиран от #16
17:33 06.05.2014
16 zendera
До коментар #15 от "Владислав Димитров":
Ф10 превъзхожда Е60 по абсолютно всичко.Коментиран от #17
17:36 06.05.2014
17 Владислав Димитров
До коментар #16 от "zendera":
Един познат руснак, седна от Е 60 на Ф10, разочарова се, сега мисли пак за Е 60.Коментиран от #18
17:55 06.05.2014
18 zendera
До коментар #17 от "Владислав Димитров":
Значи,давам ти основните характеристики на двата модела. БМВ М5 Е60-4999куб см 10 цил 507кс 520 Нм ср разход 14.8л 4.7сек до 100км в час. БМВ М5 Ф10-4.4 битурбо 8 цил 560кс 680Нм ср разход 10л 4.3 до 100км в час.Какво не му е харесало на твоя човек незнам.Като му харесва класика тогава да си вземе Е28-286кс....Коментиран от #23
18:11 06.05.2014
19 samo nemsko
До коментар #13 от "zendera":
Клипа е достатачно изчерпателен кви сравнения да има като е най-добрия в класаси не гледали клипчето че няма по добра кола от М5Коментиран от #20, #21
18:21 06.05.2014
20 zendera
До коментар #19 от "samo nemsko":
Със какво е изчерпателен,само с няколко дрифта ли?Обяснил съм ти в пост номер 13 какво имам предвид.18:24 06.05.2014
21 zendera
До коментар #19 от "samo nemsko":
Да!За мен няма по-добра в класа си от М5.Но все пак можеше да се сравни с основните конкуренти.Имам предвид РС6 и АМГ63,другите са слаба ракия...Коментиран от #22
18:37 06.05.2014
22 samo nemsko
До коментар #21 от "zendera":
Коментиран от #27
18:52 06.05.2014
23 Име:
До коментар #18 от "zendera":
На мен v10 атмосферката също ми харесва повече. Никой не си купува такава кола заради по-малкия разход на гориво. Кефа от атмосферния мотор му е харесал повече!Коментиран от #28
19:00 06.05.2014
24 Никой
До коментар #13 от "zendera":
Казва се в клипа колко е мощен двигателя, а за ускорението - това са просто числа. Важното е с колко е по-бърза от предишната и как се усеща това ускорение. И също така като искаш да знаеш цена и други такива сухи работи направо си виж във сайта или в уикипедия...19:13 06.05.2014
25 samo nemsko
Коментиран от #26
20:24 06.05.2014
26 samo nemsko
До коментар #25 от "samo nemsko":
И старата е хубава но Ф1О е доста по добра20:27 06.05.2014
27 zendera
До коментар #22 от "samo nemsko":
ЕТО ТОВА МИ ХАРЕСВА!!!!!!!!!!20:33 06.05.2014
28 zendera
До коментар #23 от "Име:":
Добре,говорили сме го това много пъти.Но това е на мода за сега.Освен по-добри динамични характеристики,ф10 отделя и по-малко вредни емисии.Това е.А и другите прибягват вече до турбото.Всъщност,бумера беше последния мохикан до сега...20:37 06.05.2014
29 M_SUX
Няма значение дали е атмосферен или турбо... важното е колата да лети, но тука се изказват някакви "фенове" дето плюват турбото, плюват електрическите автомобили, а не могат да разберат, че света загива заради тъпите дърти кошници - заслужава ли си?
Коментиран от #30, #33
20:59 06.05.2014
30 Име:
До коментар #29 от "M_SUX":
Има далеч далеч по вредни неща за природата, пред които вредните емисии от автомобилите са нищожни.22:24 06.05.2014
31 дидо
Наскоро гледах по Топ Гиър състезание между Бмв М6 - 600 к.с и Порше което беше съвсем малко над 300 к.с ....в една планина по завоите. Поршето пристигна мноооого мнооооогоооо преди Бавареца и Джереми Кларксън се смя много като коментара беше , че от Бмв ги чака много години труд още за да настигнат Порше.
Но това е друго - това е драг състезание , ще кажат привържениците на пропелера.....но аз ще кажа......ДОБРА РЕКЛАМКА СА СИ СПРЕТНАЛИ ОТНОВО БАВАРЦИТЕ.......заприлича ми на рекламката на смешната изцяло електронна система X-drive дето я провеждат лятно време пред моловете да лъжат хората как едно БМВ преминава през едни ролки а останалите не могат...Палячовци !
А ма вярно лъжат доста заблудени пенсионери.
Коментиран от #34, #41, #42, #43
23:33 06.05.2014
32 Негрон Джеймс
Коментиран от #47
23:37 06.05.2014
33 Night Rider
До коментар #29 от "M_SUX":
Въпреки че и аз съм за Мерцедес, бих искал да ти кажа, че V10 мотора е много по-добър от би-турбо V8-мака, на не малко места из форумите пише за проблеми с този мотор, а и самите БМВ бяха отзовали доста бройки от новите М5/М6 с този мотор, да си спомняш нещо такова за V10-то ? А и V10-така е разработван по технологии от Формула 1, може би от всички спортни седани най-много се обезличи М5-то, първо смениха редовия с ве-образен, после от 8 минаха на 10 цилиндъра (което е и по-добрия вариант) и после минаха пак на 8, но с 2 турбини, което не е кой знае колко добре... Да, вярно, брутална мощ, но много изцеден двигател, БМВ нямат чак толкова опит в турбо моторите както Мерцедес и Ауди...Коментиран от #48
23:38 06.05.2014
34 samo nemsko
До коментар #31 от "дидо":
Незнам ко си гледал ама БМВ ги прескочи тия дет са в неговия клас23:45 06.05.2014
35 триста итридесети
Коментиран от #36
00:15 07.05.2014
36 Име:
До коментар #35 от "триста итридесети":
Отново не си прав за ресурса на турбо мотора. Нали се сещаш че не през цялото време имаш пълното налягане. Докато при атмосферката компресията си е все висока. Освен това 10 цилиндровия мотор е с по-дълъг колянов вал, който е по-склонен към деформаций - проста физика. След това атмосферката се развърта до над 8 хиляди оборота. Ако видиш какво се случва с частите при тия обороти ще ше шашнеш.Тъпо е да говориш за ресурс на мотора при М дивизия и коли които не са правени да се карат 100 години.
Сега друг е въпроса че при турбо мотора можеш да имаш проблеми с турбините. Зависи какво имаш предвид под ресурс, щото можеш да имаш безброй малки, лесни за отстраняване проблеми, а можеш и да имаш дефекти в ключови компоненти: бутала, биели, валове, глава. И уж по-надеждния двигател да се окаже много по скъп за ремонт.
А бе с една дума е БЕЗСМИСЛЕНО да се коментира ресурса на мотора на чисто нов автомобил.
По-важна била мощта и разхода - ГЛУПОСТИ. За всеки е различно. Аз ако си купувам М5 ще си взема v10 атмосферна. По-добър throttle response, по-високи обороти, повече ми допада звука. Не всичко е мощност и разход, много хора ги вълнува и дизайна и звука и усещането на 1 автомобил. На хартия колата с по-лоши показатели, често може да се окаже по-желаната в действителност.
Коментиран от #38, #40, #46
01:20 07.05.2014
37 Монго
Коментиран от #44, #45
01:37 07.05.2014
38 Споок Армин
До коментар #36 от "Име:":
"Освен това 10 цилиндровия мотор е с по-дълъг колянов вал, който е по-склонен към деформаций - проста физика."Коляновия вал не виси във въздуха !Всичко в един двигател е изчислено.Единственото което трябва да правим е да сменяме маслото навреме с оригинално или по добро ако е възможно. И двата двигателя имат плюсове и минуси.За обикновения потребител , като повечето хора в този форум е важно да се знае че какви ще бъдат разходите по обслужването на двигателя.
02:24 07.05.2014
39 samo nemsko
09:38 07.05.2014
40 триста итридесети
До коментар #36 от "Име:":
Много си далеч.По-голям ДВГ (с повече цилиндри и кубик) има по-голям ресурс от по-малък, турбото още повече скъсява живота му, разбира се говорим при едно натоварване. Просто при Е60 постигнаха какво можаха, и няма накъде повече при атмосферния и минаха на турбо.
09:55 07.05.2014
41 samo nemsko
До коментар #31 от "дидо":
Ти си голям филмар кви са тия глупости дет приказваш БМВ М6 507коня срешто астин мартин и порше точно поршето го подиграваха най-много независимо че то даде най-добро време по завойте но на драг тва порше ша ходи да си ляга15:19 07.05.2014
42 samo nemsko
До коментар #31 от "дидо":
БМВ 507 коня не 600 ама като ти гледам как си съчиняваш измислици не съм очуден15:24 07.05.2014
43 bmw m5
До коментар #31 от "дидо":
ХА и аз съм го гледал този епизод с разликата че там фалат БМВ а не като теб жапанец дет си измисля разни реплики които ги няма в предаването15:57 07.05.2014
44 zendera
До коментар #37 от "Монго":
Веднага ти отговарям-имах 2 бумера които бяха над 170кс .Сега имам кола която има 163кс,но съм решил да гоня 200кс...18:44 07.05.2014
45 zendera
До коментар #37 от "Монго":
Веднага ти отговарям-имах 2 бумера които бяха над 170кс .Сега имам кола която има 163кс,но съм решил да гоня 200кс...18:44 07.05.2014
46 zendera
До коментар #36 от "Име:":
Единственото което има значение е че новия модел е много по-добър от стария.А на теб или на някой друг че му харесва стария модел е отделен въпрос.На мен примерно пък ми харесва Е34 М5.18:47 07.05.2014
47 zendera
До коментар #32 от "Негрон Джеймс":
А бе какво да спамя бе?Казвам и то с цифри(технически параметри)кое е по-доброто,пък кой каквото си харесва си е негова работа.Кво повече да ти обяснявам на тебе,никога няма да стоплиш..18:53 07.05.2014
48 zendera
До коментар #33 от "Night Rider":
Има си сервизни акции и всичко се решава ве пич.Е какво като ф10 е с турбини?Проблемни м5 м6...и кво от това?Момче,ф10 м5 има безпорен успех.От към динамика,харч,вредни емисии,пътно поведение е най-доброто произвеждано досега.Какво повече има да се спори незная.Ама нямало да изкара много километри-абе остави хората дето са хвърлили над 200 бона за тая кола сами да си знаят и да се оправят .Те знаят по-добре от нас колко ще им издържи колата.Никой собственик на ново М5 или АМГ не го кара 20-30 години ами го продава много по-рано.Това е..Коментиран от #49
19:06 07.05.2014
49 Night Rider
До коментар #48 от "zendera":
Zender продължаваш да си умопомрачително забавен, за какво ми е кола с 1 милион коня, 500 000 турбини и 100 000 цилиндъра, след като ще трябват сервизни акции и по 1 месец да съм без кола ? Пак питам, имаше ли сервизни акции по двигателя на E60/E63 V10-то ? Май нямаше, а ? Турбините са едно прекрасно решение за мощност и до там, да сте видели американски мотор с голям обем и строшен от напъване ? Няма и да видите, а турбо-мотори сигурно сте виждалиКоментиран от #51, #52
20:48 07.05.2014
50 Ivan Vassilev
02:12 08.05.2014
51 zendera
До коментар #49 от "Night Rider":
Ма на тебе може и да не ти трябва,просто такава е тенденцията бе човек.Баварците последни посегнагнаха към турбото.18:49 08.05.2014
52 zendera
До коментар #49 от "Night Rider":
Пич,от бумери не разбираш,кво си взел да ми обясняваш на мене кое е по-добро и кое не?Точно на мене ли?Ма аз 4-то бмв карам.Било то старото по-добро шот било без турбини.Ей нямам думи...американски мотор...голям кубик...цццццц.Оф...нали си джапанезе фен.ГТ-Р защо има битурбо мотор?Коментиран от #55
19:36 08.05.2014
53 Станимир Тодоров
Коментиран от #54, #58
21:13 09.05.2014
54 триста итридесети
До коментар #53 от "Станимир Тодоров":
Как ще сравняваш колата от статията или и Е60 М5 с тоз дръглив опел ??? по това че имат "близки" ускорения до 100 ли? Ами след 100 какво става???Да не говорим за разхода, че въпреки доооста по-тежката маса, разхода на М5 ще е по-малък при еднаква скорост на дълъг път,
И за да разбереш какво се е променило от 1990, сравни го с Е46 М3, което е "само" 10-12 години след тоя опел.
22:42 09.05.2014
55 Night Rider
До коментар #52 от "zendera":
Виж ся, това че караш БЕНВЕ не те прави по-умен и знаещ нали ? За спортни коли изобщо няма смисъл да сравняваме немско с японско, макар че съм фен на Порше, GT-R ли не е по-добър от 911 турбо, NSX има ли еквивалент от БЕНВЕ, Мерцедес или Ауди ? Да не говорим, че Импреза STi spec-C с 280 коня на Нюрбургринг е по-бавно само с 1 секунда от е92 М3 с 420 коня и е по-бързо от М6 е63 и доста други БЕНВЕТА ! ;)Айде трай си с въображаемите 4 цигански мечти и не се обаждай ;)
Коментиран от #57
13:48 10.05.2014
56 Кобрата
15:57 10.05.2014
57 zendera
До коментар #55 от "Night Rider":
Няма да влизам в твоя стил на изразяване;не са ми малко годините,пък и доста вече ми се ступа-карай си там квото караш.Неможах дори да разбера какво искаше да кажеш,явно исказа ти е такъв.Няма какво да си въобразявам.Дори Пол Уолкър има няколко Е36-ци.Явно за него са били ценни,е за теб са цигански.Дали да се доверя на твоята преценка или на неговата...Коментиран от #59
19:39 10.05.2014
58 zendera
До коментар #53 от "Станимир Тодоров":
А поинтересувай се и за харча на твоята икона и сравни с този на Ф10 М5,и тогава пак ще говорим.Да не отварям дума за новите технологии...........Коментиран от #61
19:42 10.05.2014
59 Night Rider
До коментар #57 от "zendera":
Колко не са ти малко годините ? Всичките такива изведнъж ставате голяма работа и започвате да отбягвате въпросите с някакви тъпи оправдания, дръж се като мъж, нали караш "най-мъжкарската" кола БЕНВЕ ? Пол Уокър да почива в мир човека, но той просто си е бил любител шофьор с каскадьор за сцените във филмите нали ? Обичал е автомобилите, ама не е бил и професионален спортен състезател. Но спор няма, единствените е36 които си ЗАСЛУЖАВАТ са от М-девизията ! Всичко друго е компромис и стискане. То и аз искам в гаража си да имам Ауди RS4 B6, ама това няма да ме направи най-великия, нито А4 В6 ще стане най-доброто ауди на света ;)По-скоро се довери на моята преценка, аз (и най-вероятно и ти) виждам много м...ли в е36 318-320 но не съм видял в е36 3.2 М
21:37 10.05.2014
60 Night Rider
21:39 10.05.2014
61 Night Rider
До коментар #58 от "zendera":
Отвори я, и без това нищо не казваш колкото и да я отваряш ;)Коментиран от #62
21:39 10.05.2014
62 zendera
До коментар #61 от "Night Rider":
Няма как да ти обръщам внимание само на тебе.През ноща се правят и други работи-не само да се спори с хейтъри....Коментиран от #63
11:17 11.05.2014
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 zendera
До коментар #63 от "Night Rider":
E,не всички правят това което ти си правил.Аз за разлика от теб имам семейство и водя пълноценен живот.15:15 11.05.2014
65 Night Rider
Коментиран от #66
16:01 11.05.2014
66 zendera
До коментар #65 от "Night Rider":
Е със сигурност от теб съм по-умен,защото не си служа с обиди.Тук зад компа си силен ама ако беше пред мен нямаше да можеш да ме обидиш-нямаше да имаш време.Първо,на теб хлапако,няма каво да ти доказвам.Второ,нямам Е36,никога не съм имал,не за друго, а защото съм семеен с 3 деца.Трето,все ми е тая ти как се комплексираш зад компа-явно си много ощетен от природата.Така че,вижда се ти колко си умен с такива изказвания.Хайде,много време ти отделих.Междодругото,казваш,че претендирам че съм богат-ами да-богат съм-имам 3 прекрасни деца-това е най-голямото ми богатство.Е това е непонятно за тебе.........................................16:35 11.05.2014
67 Night Rider
Да ти изглеждам комплексирам след като харесвам Мерцедес и карам автомобил от Даймлер групата ?
18:10 11.05.2014