Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Volkswagen Tiguan

12 Май, 2025 10:52 18 090 12

  • автомобилът на старо-
  • ненадеждни кросоувъри-
  • volkswagen-
  • tiguan

Това са 15-годишни кросоувъри от Европа, които се развалят по-често от японските си аналози

Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Volkswagen Tiguan - 1

Европейските кросоувъри често са практични, добре обмислени и много добре настроени превозни средства. Но, уви, те също имат технически проблеми, а някои модели имат цяла колекция от тях. Съставихме списък с 5-те най-ненадеждни SUV-а от ЕС, произведени от 2000 година до средата на 2010-а.

Volkswagen Tiguan

Основни проблеми: корозия, капризни бензинови турбо двигатели и проблемна роботизирана скоростна кутия.

Когато купувате употребяван Tiguan от първо поколение, трябва да сте подготвени за характерните му проблеми. И проблемите с каросерията далеч не са последните сред тях. Боята често се отлепва по ръба на капака и предната част на покрива, а корозията често се крие под лайсната на предното стъкло. Особено внимание трябва да се обърне на фугите между калниците и броните, тъй като там се натрупват мръсотия и влага. Задните арки под уплътненията на вратите и нишата за регистрационния номер на капака на багажника също са проблемни зони. Не се изненадвайте, ако откриете кафяви петна и около стойките на релсите на покрива.

Технически, Tiguan също не е перфектен. Едва след актуализацията бензиновите турбо двигатели се отърваха от преждевременното разтягане на ангренажната верига и прекомерния разход на масло. Първите екземпляри също имат сериозни проблеми с DSG „роботите“: ранните версии на скоростната кутия страда от "ритници" при смяна на предавките и преждевременно износване на съединителите. 6-степенната автоматична трансмисия Aisin се е доказала много по-добре, способна да издържи приблизително 250 000 километра без сериозни повреди; Намира се при дизелови и мощни бензинови версии.

Но окачването на кросоувъра радва със своята издръжливост: предните амортисьори могат да издържат 150 000 километра, а многораменното окачване отзад не се разпада дори по лоши пътища. Основното е да се следи състоянието на лагерите на колелата. Системата за задвижване на всички колела изисква само навременна смяна на маслото.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гумен Чеп за Обща употреба

    20 8 Отговор
    Напълно лишена от смисъл концепция. По-високи разходи от седан или комби а в същото време не е джип.

    Коментиран от #2

  • 2 Държавата на боката и шиши

    13 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гумен Чеп за Обща употреба":

    Това е голф - джип :)))) като синкрото едно време, дето ставаха за риба

    Коментиран от #3

  • 3 Иванчо l-ви

    10 2 Отговор

    До коментар #2 от "Държавата на боката и шиши":

    Само дето това не става за риба.

    Коментиран от #5

  • 4 Васил

    15 12 Отговор
    Германските коли отдавна не са синоним на качество. Само са по скъпи от Китайските си събратя, и като че ли Китайците правят и по добри коли от Германците. За Франсетата дори няма нужда да се споменава.
  • 5 ???

    7 4 Отговор

    До коментар #3 от "Иванчо l-ви":

    Ела да видиш дали не става за риба...))... Моята е с офроуд пакет и не пуска грам аванта на прехвалените Форестъри...
  • 6 антрашпиц

    6 0 Отговор
    Значи,фен съм на ФВ,обаче моя Туран ме побърква с това ДСГ. Инъче ЖЕЛЕЗЕН 1.9 тди ,но тая кутия не става,скапана е.
  • 7 гжотст

    10 0 Отговор
    Пише в заглавието Топ 5 а в статията само 1
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Дори Стоянов

    2 0 Отговор
    А Турана, да не е нещо повече. Тоя боклук от всякъде няма нещо което да не е отказвало след 200К. Ама нали е немска машина
  • 11 Митко митков

    3 2 Отговор
    Имам тигуан от първите ..първи собственик съм в момента е на почти 800 000км...има някакви ремонти но като цяло е много здрав и надежден дори турбото още си е оригиналното ..скоростната кутия е аисин и не е мръднала ..сменям и маслото на всеки 100 000 и това е..лягери на колелата съм сменил само 1 на заден дясно колело и то аз съм си виноввен защоно го ударих странично в бордРи на няколко пъти..амортисьорите съм сменял веднъж на около 250 000 и веднъж предни на към 500 000 и задните на 700 000 някъде
  • 12 Тиганът

    2 0 Отговор
    Го купихме от Порше изток 2009. След 15 години и 220 000км равносметката във вид на ремонти и консумативи 8 000 лв., като гаранционните и Каско не са включени. 2,0 TDI, 140кс.